** Helmikuun hermoilevat **

Hätähousu...voiii, ihanko tosi teidän esikoisen odotuksen kanssa, että näin viikkoa ennen tätipäivää tällainen lyhyt aamun hetkellinen vuoto ja sitten ei muutamaa tippaa enempää ja nyt ei kertakaikkiaan mitään vuotoa? Vähän taisi valkkarin mukana vielä tulla "väriä", mutta that's it!? Tosiaan dpo oli tänään varmaankin 10...ja tätiä odotan saapuvaksi viimeistään ensi maanantaina....mutta saa nähdä pysyykö niin pitkään poissa- maha on aivan totaali turvoksissa ja nippailee :| ! Ja teillä käynyt kyllä lykky noiden yritystenne kanssa...ekalla ja kolmannella...wauuu =) !

Kaikille jännääjille plussamyrsyä ennustelen ;) tai ainakin puhkun ja puhisen :whistle:
 
Alisa84, :hug: , niin ainakin hieman positiivinen puoli on, että saatte kunnon apua jatkossa. Paljon paljon onnea että menisi oikein hyvin! Se reissu oli aivan mahtava, joo. Mä olen ihan rakastunut Australiaan. Viime vuonna olin Melbournessa ja Sydneyssa. Tällä kertaa Brisbanessa ja Gold Coast (Surfers Paradise, Broadbeach). Mutta oltiin vain viikko matkassa, kun mies ei saanu enempää lomaa töistä. Mutta me asutaan Kiinassa, joten matka oli puolta lyhyempi kuin Suomesta ja aikaeroakin vain 3 tuntia, joten ei jetlagia. =)

Rauna, kunpa teillä nyt onnistaisi! Ei siinä voi muuta kuin pupuilua ja kärsivällisyyttä...
 
Liisa75
hätähousu Onnea! :flower: Ihanaa!

Meitsi taitaa nyt vetäytyä tästä pinosta. Mut voi siis poistaa listalta. Menee seuraava kierto matkustelun takia vähän ohi, joten jännäilen sitten pääsiäisen kynnyksellä seuraavan kerran. (Tosin varmaan vähän myös kuukauden päästä... eihän sitä koskaan tiedä, kun vaan lyhyestä erosta miehen kans on kyse... osuu vaan just oviksen aikoihin.)

Helmikuisia plussatuulia kaikille! Ja niiden kans, jotka jatkaa yritystä, tavataan varmaan seuraavissa "kuukausipinoissa"!
 
Täällä ollaan taas :wave: :wave:
Eilen pidin vapaata ku oli tosi kuumeinen olo. Makailin vaa soffalla ja katoin telkkuu.

Hirmusesti onnea plussanneille ja tädin yllättämille! Niin ja tietysti tervetuloa kaikille uusille! En nyt viitsi erotella ketään kun kuitenkin joku unohtuisi ku oon tämmöinen hatarapää.. :LOL:

omaan napaan.
Ottaa aivoon vituttaa kiukuttaa suututtaa ärsyttää masentaa!!!
Tosta varmaan voitte arvata että Tein eilen testin ja se oli nega
ja hölmö kun olin niin päätin pilata tänkin aamun testaamalla uudestaa ihan varmuuden vuoksi ja taas tuli nega
Sitten kissa hyppäs lavuaarin reunalle mis oli se pissa purkki ja ne lens kaikki pitkin lattioita |O :headwall: :headwall:
Että semmosta tänne.. toivottavasti teillä alkanu paremmin!
:flower:
 
Voi että, kun menevät päivät hitaasti! Menkkojen pitäs alkaa ensi viikon perjantaina. Jos eivät ala, niin sunnuntaina testaan. Päivän vaihtelua suuntaan ja toiseen on joskus olla, mutta yleensä alkavat ajallaan tai ovat kunnolla myöhässä (luulen, että tällöin en ole ovuloinut). Tässä kuussa uskon ovuloineeni, sillä rinnat olivat varsin kipeät oletetun ovulaation jälkeen. Ovuloimattomat kierrot taas ovat aika oireettomia. Onneksi on mukava viikonloppu edessä ja ensi viikollakin kaikenlaista ohjelmaa.

Pahoittelut, että oli vain omaa napaa, mutta joskus on pakko :D

jenninho Pahoittelut negasta, äärettömän stressaavaa tollanen. Menkkojen odottelu on kaikista pahinta.
 
KristiinaK Oon ollu oikee testien suurkuluttaja. Netistä oon tilannu sekä mammaksilta että kotitestiltä, sitte viikobloppuna tein apteekin onnitestin. Kaikkiin niin tyylipuhdas nega kun voi vaan tulla. :headwall:
Moikka Lintsi85 :wave:
 
Jenninho Pahoittelut negasta ja :hug:

KristiinaK Mulle voit merkkailla tohon listaan et yk2 on nyt menossa.

Omaa napaa.. Loppuis nyt vaan nää menkat niin pääsis taas yritteleen.
No kaikki ajallaan.. Mulle osuu muistaakseni ovis kivasti ystävänpäivälle:)
Hauskaa päivän jatkoo kaikille:) :wave:
 
heips pitkästä aikaa, oon kyllä käyny lukemassa teidän juttuja, mut on niin ollu laiska koko tän kierron ettei oo mitää jaksanu tehä, ei ees tänne kirjotella..

Jenninho voi itku :hug: Kylläpäs on ikävä tilanne, varmasti harmittaa..

Hugoliina Hyvältä näyttää sulla, testailehan hopi hopi, mie jännään tääl sunki puolest. :D

ON: Tääl ootellaa, ei oikee tiiä et mikä on, joka toinen päivä oon varma et on tärpänny, joka toinen sit taas et ei. Ovis käytettii kyl tarkkaa hyödyks, ehkä vähä liianki ;) Siitä asti on kuplitellu mahaa, palellu ja kaikkee muutaki mitä vaan voi kuvitella. :D Lämmötkin on vielä koholla. Tänä aamuna tosin tuntuis jo ihan tätikivuilta, mut ota näistä nyt sit selvää.. Ai että ku tosta miehestäkää ei ota selvää, välil ku mie intoilen näit mun oireit ja muita, ja puhun vauvasta ja muusta ni se on vähä sillee et toppuuttelee et nooh, kyl se sielt tulee jos on tullaksee ja eihää täs oo mikää kiire ja blaablaa. Ja sit eilen, ensin se aamul näytti mulle netist iltasanomien sivuilt sit raskauskalenterii ( minkä olin iteki kyl jo käyny kattoos mut en tunnustanu :) ) , missä on animoitu et mitä tapahtuu milläki viikolla ja kyselee kaikkee siit ja ihan innoissaa et noin se varmaa on tapahtunu, ja sit viel illal ku varotin jo etukätee et varmaa on täti koht tulos et ei tainnu napata, ni sit hää ihan pettyneenä et höh no eiks vieläkää.. hmmh. :D
 
Niiz Meillä on vähän samanlaista ton ukon kanssa. Välillä se on kans ihan täpinöissään ja sit ku mä innostun ja puhun sille niin se jo hermostuu. Nytkin ku alko menkat niin ilmotin sille vaan et alko enkä viittinyt sen enempää harmitella. Nii sit se vaan et no ei tullu meille vie vauvaa ja silitti:) et hmmm.. ota nyt sit selvää.. joo ja välillä mietitään nimiä yms. Meillä on kai vähän sama tilanne ku teilläkin et tulee ku on tullakseen. Oon vaan välillä.. tai koko ajan niin pirun ilonen että vihdoinkin yritetään:) Onnee teille yritykseen:)
 
jenninho, :hug: , pahoittelen mäkin! Samassa tilanteessa täälläkin... :headwall:

Niiz, Chili24, meilläkin melko sama! Sitä ei vielä vauvakuume vaivaa pahemmin, niin kun mulla... :p Vaikka se on aivan ihana tuki ja seura, kun mulla on paha mieli tai vastaava muissa tilanteissa, niin juuri tässä tilanteessa on hieman eri juttu. Se on kyllä näinä kuukaisina uskomattoman kiireinen töissä ja tekee ylitöitä ja on sit niin väsynyt ett hyvä kun sitä ehtii näkeen illalla. Välillä taas juttelee siitä pikkuisen ja innostuneesti. Sit toisen kerran sanoo kans samaa, että kyllä se siitä...
 
minime, Heippa! No, mä olen testaillut pari päivää sitten, kun menee kolme päivää yliajalla, mutta negaa vain... Toivottavasti teitä onnistaa!!!

Omaa napaa vielä niin, että alan oleen lievästi sanottuna kärsimätön nyt :/ Täti antaa odottaa ja kuukautista enteilevät mahakivut jatkuu. Tulispa jo nyt, niin pääsisi seuraavaan kiertoon.
 
Mulle voi päivittää kp3/29 ja neljäs kk sitten starttaa. Sunnuntaina, kun ekat merkit tädin saapumisesta tuli, niin olin kyllä tosi pettynyt, mutta nyt jo parempi fiilis. Tein itseni kanssa sopimuksen, että kaksi kiertoa menee vielä tälleen enempiä yrittämättä (pupuilua vähän ajoitetaan, muttei sen enempää) ja jos ei mitään ala tapahtua, niin sitten otan ovistestit käyttöön. En ole varma ovuloinko ollenkaan joka kierrossa, mutta monta päivää asiaa mietittyäni päätin, etten vielä ala niiden kanssa stressaamaan.

:hug: kaikille, jotka kokee sellaisen tarvitsevansa :) Ja onnittelut taas uusista plussista!!!
 
Chili24 ja Minna77 No hyvä että muillaki on samanlaista, oon jo miettiny et mitä hittoa ku näyttää toi mieli vähä ailahtelevan :LOL: Mut joo meilläki on sit jo välillä väännetty kättä jo nimistä kans, ei oikee olla ainakaa viel täs vaihees samaa mieltä.. :) Mut joo, totta, miekii oon vaan niin ilonen että ees jo sentää ollaa päästy tänne asti, et yritetää :)
Onnee teilleki yritykseen ! :D
Plussatuulia kaikille muillekin !
 
Onnea Plussanneille :flower:

Muille rutkasti Plussa-tuulia!!!!!

Itse olen tässä taustaillut, mutta käynyt teidän kirjoitukset lukemassa. Tämä kierto, kun tais tosiaan mennä aivan ohi. Ovistakaan en bongannut.
 
jenninho Voi ei :headwall: kurja aamu sulla tosiaan ollut... :hug: !

Jos nyt oletettaisiin, että se eilinen pikavuoto aamulla olisi ollut kiinnittymisestä johtuvaa, niin milloinkohan testaaminen kannattaisi? Tänään tietenkin hätäpäissäni tein jo testin ja yllläri ylläri- negahan sieltä tietenkin tuli...eli jos näkyisi heti kiinnittymisen jälkeen, niin siinä tapauksessa eilinen oli täti joka enteili saapumistaan |O ...jotenkin toivo testin myötä hiipui ihan kokonaa. Mahan nippailu täällä jatkuu kuten aiempinakin päivinä, vuotoa ei enää eilisen aamun jälkeen laisinkaan...muuten ei mitään uutta oirerintamalla ;)

Plussaaaaatuuuuuliaaaaaaa kaikille :whistle: :whistle:
 
Rauna Kyllähän tää jo alkaa tympimään.. Toisaalta jonot on julkiselle tosi kovat ja mun pitäs lähtee sitten hoitoihin 200km päähän, joten ei kauheasti huvittais, mut katellaan vielä, jospa ens kierrossa clomien tupla annostus auttais.

Minna Kiitos tsempityksistä :) Teillä ollu kyllä varmasti aivan mahtava reissu. Ja wau, asutte Kiinassa? :) Kauanko siellä ootte ollu ja ootteko molemmat töissä? Missä päin Kiinaa? No ilmankos tuo aussien reissu järjesty noin "helposti". Mulla oli viime kierrossa just sama juttu, että täti anto oottaa jopa kp 35 asti.. oli todella raastavaa odotella, olisin vaan äkkiä halunnu uuteen kiertoon.

Liisa oikein mukavaa reissua ja toivon mukaan tavataan sitten seuraavaksi tuolla odotus puolella ;)

Jenniho Pahoittelut negasta :hug: Mutta eihän vielä toivo oo kokonaan menny, jos ei tätikään oo paikalla ;)

Kristiina Niinpäs onkin, tosi monilla jännät päivät tulossa :wave: Minkälaisia oiretia ihmisillä on? Vai löytyykö mitään?

Lintsi Pahoittelut sulle myös negasta ja samat sanat ku Jennihollekin, että vielä on toivoa :)

Niiz Ihana ukkeli sulla :)

Täällä juilinu mahaa ajoittain tänään, sellanen niinku joku jollain tylpällä esineellä kaivais alavatsaa. Sitten valkkariakin alkanu tuleen, mut ei mitenkään hirveesti. Vissiinkin enteilee tätiä.. niinkuin arvata saattaa. No se jää nähtäväksi..
 
Joo, tosiaan oon aika hätäistä hommaa ollut meillä :LOL: Jotenki koen vähän syyllisyyttäkin siitä, että meillä on tärpänny noinkin helposti, kun teistäkin niin monet on saanu odottaa ihan liian pitkään! :hug: Se on niin epäreilua! Puhaltelen oikein plussamyrskyjä teille kaikille, ihanille ja kannustaville ihmisille! PUUUUUUUH!! :eek: :D

Ja joku(anteeks etten muista kuka) kyseli tuosta luteaalivaiheesta... Eli tuo luteaalivaiheen lyhyys selvis mulle ykkösen kohdalla ku tikuttelin ja lääkäri tuli sit siihen tulokseen, kun sitä mun tuhruilua (oli välillä vähän runsaampaakin) seurattiin alkuraskaudessa, että luteaalivaihe jää lyhyeksi (mitä itekin olin jo huomannu) ja sit vielä jotain ihme vuotoa oli viikolla 7 ja luulin todella et nyt meni kesken ku vuoto oli niin runsasta, mutta niin vain pysy massussa. En siis saanut mitään lääkitystä asiaan. Ja tässäkin kierrossa bongasin oviksen siis kp 17, et kummasti vaan tarrasi kiinni.

Niin ja ne alkuraskauden "menkat" oli kyllä erilaiset. Mulla on normimenkat 6-7 pv ja VUOTAA, ja silloin vaan 2 päivää ja pientä vuotoa vaan (oli kyllä välillä ihan punaistakin ettei vaan ruskehtavaa) ja ehkä suurin ero, et kipuihin en tarvinnu lääkettä ku normaalista sain syödä paketin per menkat. Nooh, tää lapsi syntyikin perätilassa, et ehkä se oli heti alkuun jo omalaatuisensa ;)

 
Hei, täällä littyy yksi hermoilija mukaan... Ajattelin tässä hetikohta tehdä testin (hätäinen kun olen :LOL: ) kp 28/? yk1... Kierukka poistettiin kolmisen kuukautta sitten ja yritäs aloitettiin vasta nytten viimeisinpien menkkojen jälkeen... Ennestään on 1,8v poika ja ikää itsellä 21 vuotta... oireita ollut, van tiedä sitten että onko kuvittelua vain kun toiveet niin kovat.... =)
 
testi tehty =) Olin varma et mitään ei tule nkymään, vaan näkyipäs vain, haamuviivan mulle antoi =) Maanantaina varmaan testailen vielä uudestaan sillon kp 33/?... :D Voiko pitää jo varmana raskautena jos haamua näyttelee? Viimeksi tein testin niin tuli todella kirkas plussa heti kerralla (sillon olikin viikkoja jo jotain 6+?)
 
aamulla alkoi rusehtava vuoto ja ehdin jo elätellä toiveita et se oliskin vain kiinnittymis vuotoa, mutta sieltähän ne kunnon menkat jo alkoivatkin. Harmittaa kamalasti :'( nooh eli nyt kp1 taas.. ja ehkäisyä meillä ei ole ollut ehkäisyä enää joulu eikä tammikuussa ( tosin syksystä asti "leikitty tulella" eli välillä ollut hekäisy,välillä ei... ) eli lähtee yritys kuukausi kolme. tosin, ei olla kauheasti katseltu kalenteria, mitä nyt olen yrittänyt ovulaatiota aavistella. Onnea plussanneille ja muille plussatuulia :heart:
 
Saanko liittyä mukaan? Olen kierron loppuvaiheessa, kp noin 34/39, mikä ei ole kyllä normikiertoni, mutta oviksesta pystyin kierron pituuden päättelemään. Yleensä kierrot 33-35pv eli pitkähköjä. Yritystä takana liian kauan, pari vuotta siis jo.. :'( En ole edes laskenut yk:ita mutta aika hyvä arvio. Kilpirauhas-arvot osittain hankaloittaneet, nykyään ne on kondiksessa lääkityksellä.

estelle.....kp34/39... yk24?...esikoinen toiveissa

Alkuraskauden keskenmenoja (eli kemiallisia) on takana jo ainakin 3 viime kesästä lähtien. Siis haalea plussa tullut oireineen mutta sitten alkanut kuitenkin vuoto. Olo on sellanen et tuleeko tästä ikinä mitään? Sit kuitenkin kun pitkästä aikaa tunsin kunnon kiinnittymiskivut tässä viimepäivinä, niin pakkohan sitä oli taas tulla palstailemaan! :) Tiedän, että joku siellä taas yrittää kiinnittyä, mutta lopputulos on täysin tuuripeliä. Tänään ei ole nippaillut ainakaan enää huomattavasti, joten ties vaikka prosessi ei sit olekaan lähtenyt käyntiin toivotulla tavalla. Pitkän itsetutkiskelun ansiosta tunnen ovikseni ja siitä 5vrk:n päästä alkaa nippailut jos hyvin käy. Toisaalta se on kiva että tietää missä mennään, mutta toisaalta taas toiveet voi nousta sitten aivan turhaan!

Jos oireet jatkuu, testaan viikonloppuna, jos ei niin sitten en testaa, kuin jos täti myöhässä väh. pari pv.

Plussatuulia kaikille ja hirmuiset onnittelut niille joilla onni on jo käynyt!
 
Tervetuloa estelle! :wave:

marr, oon pahoillani menkoista.. mut nyt ette enää leiki tulella vaan pistätte suoraan palamaan, eiks niin? :)

Vatukka, onnea!!

Alisa84
, Joo.. täällä sitä edelleen odotellaan! Mut kirvettähän ei kaivoon heitetä ennen ku alkaa menkat. Ainakaan siis vielä pariin päivään, muuten alan jo kiroamaan. Mulla on ollut kerran aikaisemmin elämässä kierto yli 30 päivää. Tässä odotellessa.. Onneks lähden viikonloppuna sinne Suomeen käymään niin en varmaan asiaa joka aamu mieti (yeah right, kuitenkin suuntaan ekana suomalaiseen apteekkiin..) Joten ei siis mitään edelleenkään täällä! Huomenna aamulla testaan, tiedän et se on nega, mut sit en testaa koko viikonloppuna.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!! +++++++ tuuuulia!!!
 

Yhteistyössä