Heippa!
hugoliina, tiedän että sua ihmetyttää ja stressaa kun et tiedä mitä toi on, mutta tuskin me täällä osataan sanoa sen enempää, kuin että itse olen ainakin lukenut, että alkuraskauden vuoto on tosi yleistä. Musta toi vois liittyä raskauteen sen vuoksi, että menkathan sulla ei vielä ois pitänyt alkaa. Kemiallinen ei ainakaan mulla oo käyttäytynyt noin, eli musta sulle jää 2 todennäköisintä vaihtoehtoa: kiinnittymisvuoto tai joku vuotohäiriö. Toivotaan että se on eka vaihtoehto noista! :heart: Onpa jännää, kunpa saisit pian tietää!
Täällähän on kansainvälistä meininkiä
minna77 ja lintsi85 itse ollaan asuttu Tukholmassa nyt pari vuotta.
KristiinaK kiitos sanoistasi, kyllä meille vielä ne omat nyytit suodaan. On se vaan ikävää, kun jännäilyyn ei enää voi suhtautua vain ilolla, vaan pieni huoli mielessä, että jospa ei sit onnaakaan. Alkuraskauden km:in ei monesti löydetä syytä, tosin meillä ei ole tutkittukaan. Toisaalta ainakin tiedetään et siittiöt liikkuu ja hedelmöitys onnistuu, sehän on jo hyvä asia itsessään.
Joskus turhauttaa miten paljon aikaa on mennyt hukkaan palstaillessa, vaikka aloitan yleensä pinoilun vasta oviksen jälkeen. Luojan kiitos en ole palstaillut kahta vuotta aktiivisesti. Vaikka vauvakuume on tosi kova, niin fiksu ihminen voi keksiä itselleen muutakin tekemistä ja aika menee nopeammin. Oon joskus lukenut että joillain on niin paha vauvakuume että koko elämä menee sekaisin. Olisin itse varmasti yksi niistä jos vaan antaisin tilanteen edetä omalla painollaan, onneksi en anna!
Onneksi on ihana parisuhde, sillä pääsee tosi pitkälle!
ON: Ei ihmempiä oireita. Jotakin on, mutten luokittele niitä selkeiksi raskausoireiksi. Tällä kokemuksella täyttyy tapauhtua paljon että toiveet herää, ja kiinnittymiskipujen jälkeen ei oo kyllä ihmeitä ollut. Uskoa ei nyt ole, mutta toivoa tietenkin paljon! :heart:
Huomenna jo perjantai! Jaksamista kaikille ja plussia kehiin!