** Helmikuun hermoilevat **

Hugiliiiiiiniiiii:::: Onnea ja tarriksii :flower: Mahtavaa. Oliko teillä muuten entuudestaan lapsia. Anteeksi, mutta kun en nyt muistanu yhtään mikä etiän tilanne oli.

Sero: :whistle: ja nyt eiku puuhiin hyvillä mielin.

Tervetuloa uusille.

Minä laskeskelin, että ellei mennkoja näy, niin testailen vasta joskuns laskiassunnuntain aikoihin, siis 22.päivä ehkpäpä. Mulla näytti esikoinen negaa vielä neljännelle viikolle reilusti. Ellei jopa viidennelle. Tosin, en muista, olisiko haamuillu, kun en ollut mikään testiexpertti silloin. En edes tiennyt , että voi olla jotain muuta kun selkeä viiva tai ei.

Niiz, testaa vaan. =) Edes meiän jännitykseks.
 
Hugoliina Tottakai saat täällä pyöriä ja olis muutenkin mukava kuulla sun kuulumisia odotusajalta :)

mimomamo Täällä nimim. päätellen 24, loppuvuodesta 25, mies saman ikänen ja yhteiseloa syksyllä tulee 10 vuotta täyteen (niinkuin tuolla ylempänä jo sanoinkin) :D Eli teini-iästä asti oltu yhessä. Millos mienaat testailla? :D Kovasti plussaonnea!! :)

On: Täällä täti oireet hävinny tänään, mutta uskon, että se merkitsee vain kierron venymistä. Toki sitä toivoo, että ne menkat ei ala.. ja jännitys nousee ennestään mitä pitemmälle kp:eet menee :ashamed: Aamupäivästä menkat on aina alkanu, joten huomenna sen näkee miten käy.
 
Mä täytän 32v kesällä ja avomiehen kanssa ollaan oltu syksystä 2001 lähtien.

Alisa84 Mielenkiintoista sun tilanne.... :D Voisiko olla kiinnitysvuotoa....? Missä vaiheessa sä ootkaan nyt kierrossa? Onko aihetta testata vielä? Varmaan oli kaverillasi jännä vuosi. Veikkaan että oli pienoinen kultturisokki. Shanghai on aivan valtava kaupunki ja erilainen kun tämä Suzhou. Suzhou on 5 milj. asukkaan kaupunki, mutta silti "pikkukaupunki".

mimomamo ++++++++onnea!!!


Rauna Ihan oikeesti?? Että plussas vasta neljännellä viikolla? Siis noin kaksi viikkoa menkkojen yli? Vai kuinka paljon, muistatko? Ja sullekin, +++++++++++++!!!!

ON: Mulla on niin jännä tilanne nyt, etten oikein pysty muuta ajattelemaan. Tätiä ei kuulu, nyt 5 pvää yli, ja 4 pvää yliajalla tuli tyylipuhdas nega. Realistisesti luulen, että kierto nyt pillerien lopetamisen jälkeen (syyskuu -08) yrittää vain ohjelmoitua uudelleen. Kuitenkin mielessä pyörii , että jos sittenkin....
 
Moikka kaikille. En oo pariin päivän kerinny ees avaamaan konetta.. Nyt kerkesin nopeesti vaan lukasta teiän juttuja kun niitä oli taas niin paljon.

Haleja sulle lintsi koita jaksaa, tiedän kyllä että tuo on tosi rankkaa!

Onnea Huugis, tosi ihania uutisia

On: täti tuli kylään perjantaina, eli tänään ois sitten kp 2

Nyt on jotenkin tosi ristiriitaset fiilikset, masentaa kovasti ku oli jotenkin niin varma tunne siinä että masukki ois jo mukana menossa... toisaalta ilonen että tädin tulo ei venyny ihan hirveesti. Noh jos huomenna ois jo parempi fiilis.
Hyvää viikonloppua kaikille
:flower:
 
Hello kaikille!

Paasin koneelle nyt niin laitan vahan updatea.. Olo on vielakin surullinen, ja eilen alko menkat aamulla kunnolla, tanaan siis kp2, mut nyt kun on niin paljon muuta surua niin ei edes pahasti harmita. Itseasiassa ajattelin, etta se harmittais enemman, mut koska vasta yk1 niin otin itseasiassa sen aika hyvin.

KristiinaK, paivitatko mulle kp 2/32. Laitetaan nyt toi kierron pituudeksi 32 vaikka saattaakin muuttua..

Hugoliina ONNEA ONNEA ONNEA!!! IHANAAA!!!

Muille kiitos suruvalitteluista, vahan helpottanut jo olotila. Isoisaa niin kay saaliksi, on raukka ihan sekasin.. Kohta ihanaan suomalaiseen saunaan ja ystavia tapaamaan. On muuten ihan KAMALAT menkkakivut kun on ekat luomumenkat.. ja niin runsaat, hyhhyh. Toivottavasti en kauhean monista joudu karsimaan :D Nyt vaan katse ovista pain! Tulee luultavasti just mun synttareiden aikaan niin ainakin on hyva syy heilutella peittoja pari kertaa paivassa ;)

Hauskaa viikonloppua tytot!! Onpas taalla Suomessa muuten paljon lunta..
 
Kiitos onnitteluista :heart:! Ja Rauna : esikoista odotamme. Toivotaan, että pieni kestää matkassa- jännittää kyllä vähän, että mitä jos kaikki ei menekkään hyvin...mutta turha kait sellaisia on miettiä- kyllä ne surut sitten tulee jos on tullakseen. Oireita ei ole tullut mitään uutta, nälkä on edelleen ihan järkyttävä...toivottavasti helpottaisi tämä "mahan tyhjyys" pian...vaikka just on syönyt, niin ei mene kuin 10 min ja taas tuntuu maha ihan tyhjältä :/...sen seurauksena sitten etoo niin hitosti, joten pakko syödä jotakin, ettei ala heikottamaan enempää....banaani tuntuu auttavan aika hyvin ja suht pitkään. Edelleen masua nipistelee kovin...ja ihan hyvä- tiedän ainakin, että "prosessi" edelleen käynnissä :LOL: . Huomena taas testiä kehiin ja varmistusta tilanteeseen...

jenninho ja Lintsi85 :hug: pahoittelut menkkojen alkamisesta :(! Ja TSEMPPIÄ uuteen kiertoon =)!

Plussaonnea kaikki :heart:!!!!!
 
Minna77: No, katoin just neuvola kortista miten se oli ja plussa tullut 5+4 , elikkä viikko ja 4 päivää menkkojen pois jäännin jälkeen. Mutta se edellinen testi oli tehty joskus 4+jotain. En muista tarkkaan, mutta tosi myöhään tuli vasta plussa. En uskonut enää olevanikaan raskaana vaan uskoin, että menkat jäänyt pois muista syistä. Epäilenkin, että ovis ollut myöhemmin, kun neuvolassa laskettu, koska meni yliajalle ja käynnistykseen synnytys. Mutta mene ja tiedä... Se oli ensimmäinen luomukierto pillereiden lopetuksen jälkeen, joten siinä on voinu sattua vaikka mitä.

Jennihnolle ja lintsille tsemppiä uuteen kiertoon.

Täällä pupuilut pupuiltu ja laitettu pillit pussiin. Ja nyt vaan toivotaan parasta
:D

Me ollaan kolmekymppisiä, mies vähän alle ja nelisen vuotta oltu yhdessä josta muutama naimisissa. Ja yhden lapsen vanhempia siis.

Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!!!!!
 
Minna Joo, kyllä sille mun kaverille oli aikamoinen kulttuurishokki ja ei se kauheen hyvin siellä kyllä viihtyny :D Mulla on tänään ehkä kp1, päivällä tuli rusehtavaa vuotoa ruokalusikallinen ja nyt tiputtanu muutaman tipan.. Katon huomisen, että onko tää jo kp1 vai vasta huomenna. Itellä muutenkin tosi niukka vuoto nii vaikee miettiä, että onko tää nyt jo eka päivä... :/ Eli ei testin tarvetta. Voi toivottavasti sulle tulis myöhäinen plussa :heart:

Jenniho Pahoittelut menkoista :hug: Nyt vain mennään täysillä kohti uutta kiertoa.

Lintsi Eikös ookkin tuprutellu heti oikein kunnolla, tuntuu, että millon viimeks ollu näin lumista :)

Kristiina Älä vielä päivitä kp1:stä, katotaan miten on, että joko huomenna kp 2 vai vasta 1.
 
Pahoittelut tippuneille! :hug: Uuteen nousuun sitten vaan! :)

ON: välillä on nippaillut, verta tullut nenästä pariin otteeseen jne, mutta noi ei vielä oo paljon mitään mun mittapuussa. En siis hommaa testiä ainakaan nyt viikonloppuna vaan ostan sen sitten maanantaina jos vielä tarvetta on... Ja ti testaisin siis mahdollisesti. Nää loppupäivät on kyllä ihana haaveilla, mutta se maanpinnalle tippuminen ei ookaan sitten niin kivaa... Voi että kun oliskin jo meidän vuoro... huoh! :)

Rattoisaa viikonloppua kaikille ja plussia tiskiin, tack!
 
Lintsi Tosi kurja kuulla, että tätikin tuli vielä kaiken kukkuraksi... Mutta voimia!! Ja paljon onne ja +++++ tälle uudelle kierrolle!

Rauna Kiitos kun ihan tarkistit. Mullakaan ei oo aavistustakaan, milloin mun ovis on ollut, joten teoriassa lienee siis mahdollista... Mut jaksaako uskoa ja odottaa... Voi vitsit, kun pitää olla outoa, menee pää ihan sekaisin :$

Alisa Kiitoksia vain! Edelleen jännät olot sullakin! Toivottavasti ei olisi oikeat menkat!!!
Mä viihdyn täällä itseasiassa oikein hyvin, mutta kulttuuri ja ihmiset on täällä niin erilaiset kun Euroopassa, että on kuin eri maailma. Kiinalaiset ja niiden tavat kyllä edelleen aina välillä ottaa päähän ja raivostuttaa. Mut itehän me ollaan täällä ulkomaalaisia, joten ei oo auttanu muu kuin vain olla välittämättä niiden tavoista, ja ihan hyvin menee nyt. Täällä on paljon ulkomaalaisia (ja uskomattoman paljon suomalaisia!!), että on tutustunut moniin ja yhdessä saadaan sit päivitellä näitä kiinalaisia, hehe

jenninho Pahoittelut ja :hug: tädin tulosta!

Mutta onnea uudelle kierrolle!!!!!!!!!!
 
Kroppa taas leikkii mun kanssa.. :kieh:
Mitään ovisoireita ei ole, yleensä nännit kipeytyy nii ettei voi paitaa pitää ilman liivejä päällä, ja sillon kun alkaa nämä oireet niin vasta sen jälkeen alkaa tulla ovistikkuihin haamuja, siitä ne tummenee parissa-kolmessa päivässä ja sitten taas haalenee takaisin. Eilen ja tänään on tullut selkeät viivat, ei vielä tummat, mutta viivat kuitenkin näkyy selkeästi. Jos teen heti menkkojen jälkeen tai muuten "väärään" aikaan, ei tule mitään viivoja, ei edes haamuja. Mitäs nämä viivat nyt on, joka kuukausi tulee uusia juttuja.. meinaa mennä hermot tähän naisen elämään :p
Nyt siis kiertopäivä 11, ja viimeksi ovis oli muistaakseni 14pv, sitä ennen tais olla 17pv. Saa nähdä mitä nyt on tulossa.. ovista odotellessa siis!
Niin ja kahtena aamuna on tullut noin minuutin kestävä mun mittakaavassa kova menkkakipu mahaan. Alkoi yhtäkkiä ja loppui samantien..

Ja :hug: kaikille jotka ovat joutuneet tädin yllättämiksi, yllättävän äkkiä sieltä "pohjalta" noustaan, ensin puoliväliin, eli oviksen odotuksiin, sitten hiukan yli ja kuviteltuihin oireisiin :LOL: ja sen jälkeen jännätään miten käy.. kuukausihan on aika nopeasti pulkassa.

Eilen illalla mietin että mahtaako meidän pino vaihtua maaliskuussa "maaliskuun masentuneisiin".. :p
 
Alisa84 ei ole menkka oireita vielä oikee tullu, tosa toissapäivänä oli vattassa sellasta tunnetta että ne alkais, mut sit hävis. Ei mitään merkkejä menkoista, mutta on ne mut ennenki yllättänyt oireettomuudellaan, ja toisinaan on koviakin kipuja. Testaan siis varmaan huomena aamupissalla.
Nyt aloin jo vähän toivomaan etten olisi raskaana ku toi mies oli eilen kauhea känniääliö, ettei toista olekkaan.. :ashamed: |O On niin paha mieli. En tiedä mitä ajatella.
No ehkä mieli paranee ku pääsee tästä töihin menemään, tai siis opinnäytetyötä tekemään.
Rukoilkaa ihmiset että tässä käy niinkuin parhaiten on tarkoitettu! Niinku tän raskausasian tiimoilta. Että kävi niin tai näin, niin se on tarkoitettu siten.
Ihana että saa tänne avautua. :hug:
 
Hei mimomamo, mitäs se sun mies on mennyt sitten sekoilemaan? :hug: Ihan varmasti te saatte asian pian sovittua ja sitten toivot taas että tulispa plussa. Siis jos vaan suhteenne on hyvällä pohjalla. Jokainen tekee virheitä ja on väärin jäädä murehtimaan niitä ellei mitään peruuttamatonta ole tapahtunut.

Mun aviomies ei kovassa humalassa ole hirveän kivaa seuraa myöskään... Onneksi sitä tapahtuu kovin harvoin ja nykyään olen jo oppinut, etten välitä siitä mitä se höpisee tai haastaa silloin. Ei se niitä tarkoita eikä myöhemmin muista, on esim. epäillyt minua salaiseksi agentiksi joka kyttää hänen yrityksen tietoja jne. :LOL: Lähinnä nuo on hauskoja. Mutta saattaa hän loukatakin, enkä niistäkään välitä. Toistan, että jos suhde on hyvä, on väärin takertua toisen tiedottomassa tilassa tehtyyn mokaan mitä hän ei ikimaailmassa tekisi tai tarkoittaisi omana itsenään.

Toisaalta mieheni on kaikin puolin unelmamies ja ehkä siksikin saa monesti anteeksi pienet virheensä. Koitan vihaisena/surullisena aina ajatella kokonaisuutta, sillä viha on hetkellinen tunne, mutta rakkaus ei. Vaikka kuinka suuttuneena sunnittelisi ettei lepy koskaan, niin totuus on lähes aina toinen. Tsemppiä!

ON: välillä kylmä, välillä kuuma olo, huh! Näin toisenkin unen jossa olin raskaana :) Nippailuja tulee kuitenkin niin harvaksen että en oikein uskalla vielä heittäytyä toiveiden huumaan. Ja kiinnittymiskivuthan mulla oli, joten se plussa ei olis ihme, mutta kauheinta tässä on se, että mun kokemusten perusteella saattais silti menkat alkaa! Please, tehkää joku ihme, jooko? :LOL: jumalaan en usko mutta teiltä voin pyytää! :LOL:
 
estelle Tsemppia, toivotaan sitä ihmettä!

Mimomamon kysellyn iästä yms., niin minä olen 26, mies 28 ja yhdessä ollaan oltu vuodesta 2001, että kohtalaisen pitkään jo. Enkä edes tajua, mihin se aika oikein on mennyt!

ON: Kovin olen jo korkealla tuolla listalla, viikon päästä testaan, jos ei menkkoja ole kuulunut. Jännittää... Onneksi on suhteellisen kiireinen viikko tulossa. Oireita en jaksa turhia pohtia, koska ei niitä välttämättä vielä edes olisi. Viikonloppu on ollut tapahtumarikas ja ihanasti kerrankin muut asiat mielessä.
 
Estelle Plussatuulia ++++ :whistle:

Minna Mukavaa, että ootte viihtyny kaikista kiinalaisten tavoista huolimatta :D Kurjaa olis asua paikassa missä ei viihdy (puhun kokemuksesta). Täällä ei tarvi enää jännäillä, tänään kp 2.

Sero Täällä ainakin yksi joka kuuluu jo maaliskuun masentuneisiin :wave:

Mimomamo Kuulostaapa tutulta, meillä mies kans oikeen känniääliö, kun sille päällä sattuu ja voi elämä, että se on raivostuttavaa :kieh: Plussatuulia myös teille +++ :whistle:

Kristiina Mulle voi huomiselle päivittää kp 3...

Ihmiset hoi Mää nyt en enää virallisesti kuulu tähän pinoon, mutta mielelläni pysyisin teidän mukana. Olisi kuitenkin kiva jatkaa juttuja myös muiden tippuneiden kanssa (ellette kaikki meinaa plussata ja jättää mua ihan yksin tänne höpiseen ;) ) Muokataanko sitten maaliskuussa otsikkoa niiden kanssa, jotka vielä jatkaa kuumeilua?
 
No minä vissii kuulun tähän ryhmää. Kolmatta kuukautta yritetään kunnolla ja yhteensä vuos ollaan mietitty että tulee jos on tullakseen.. nyt kp 19/28. Rupee jännittää jo kovasti kun tietää että päivät vähenee ennen kun pääsee testailee tai keho ilmottaa miinusta. Mutta onnea kaikille ja paljon +++++ ! =)
 
estelle ja Alisa84 mun miehen toilailuja en ees kehtaa täälä anonyyminä kertoo ku ei mitää mieltä ylentävää infoo ole! :LOL: saatii sovittua. Mutta ku mä olen niin allerginen kaikelle tuollaiselle, *itse olen niin asiallinen* tilassa kuin tilassa :kieh: niin on vaikeeta ku toinen mokailee... no toivotaa että nyt se loppui se alkon juominen häneltäkin muutamaksi vuodeksi sillä MUN TESTI NÄYTTI HAAMUA!!!! B)
Mä en oo ihan vielä sisäistänyt sitä. Täytyy tehä uus testi muutaman päivän päästä ja kattoo mitä se sit sanoo. Aika kummallista että ihan ekalla tällee tärppäis. En oo käyttäny yli vuoteen mitään ehkäisyä, ollaan keskeytetyllä menty. Täytyy kyl sanoo että mies on aika hyvä siinä ku en aikasemmin ole raskaaksi tullut. Ja ekan kerran ku sisälle laski ni haamu tuli... No tarkkaillaan tilannetta... =)
 

Yhteistyössä