** Helmikuun hermoilevat **

minime Voi toivottavasti sun silmät ei hämääntyny yhtään siitä testistä :) Täällä jännäillään sun puolesta. :wave:

Kristiina Täällä kyllä huomattu sivujen jumittuminen, eilen vai toissapäivänä en päässy ollenkaan :(

Mää veikkaan, että plussia tulee.. hmmm.. vielä 6 lisää. Lähen näin varovaisesti liikkeelle. :D
 
Kiitos onnitteluista! Aijon tehä testin vielä vaik ens ma uudestaan, ku en vielä oikee pysty sulattamaan tätä asiaa... Ni jos sit tulee vahvempi viiva, ni alan vähitellen uskoakkin.. ehkä.

Tsemppiä kaikille! :flower:
Vierailen täälä kyl viel jonki aikaa =)
 
Heips! Vieläkö mukaan sopii?
Täällä ilmoittautuis yksi hermoileva. Kp on 26/?? yk 1 km jälkeen.
Jotenkin hermostuttaa kun huomenna täytän 24 ja pelottaa, et saanko sittenkään ennen 25 ikävuotta oman esikoisen. Oviksen pongasin vasta viime torstaina, eli tämä kierto on ilmeisesti toooosi pitkä (arviolta 35pv), joten testailemaan pääsen vielä kuitenkin tässä kuussa :D
 
Huomenta!!! Uusi päivä j audet kujeet, ehkä jopa plussiakin....

pinkkimieli, Tervetuloa! :flower: Ei sulla ole mitään aihetta murehtia ikää, ei 25v:kään ole vielä vanhaa... Mä oon pian 32v, ja esikoista yritetään. Paljon onnea uudelle kierrolle ja plussia!!!

Lintsi Kiva että täti on jo noin ohi. Voi myös alkaa miettimään uutta kiertoa, ja ennen kaikkea, joo, vietellä sitä miestä! Oma olo ei ole kaikista parhain tänään, aika alakuloinen ja melki vois sanoa, että pahalla päällä... Menkkoja ei edelleenkään kuulu, yli viikon nyt myöhässä, mutta ei mitään muita lupaavia oireilujakaan. Paitsi tämä mielialan vaihtelu nyt, mut mä oon sellainen normaalistin, ett vois luulla että oon alvariinsa raskaana :LOL: Tekis kovasti mieli testata, mutta yritän malttaa viikonlopulle.

En muista ketä, olen jo onnitellut, mutta isot onnitteluhalit kaikille plussanneille!! Ja :hug: ja voimia tädin saaneille ja pettyneille!
 
Moi! olitte kyselly siitä mun hämäystestistä, niin, siinä näkyi väritön viiva.. Mutta se siinä hämäs, että oliko viiva itse testissä vai oliko naarmut siinä muovissa mikä on liuskan päällä. Viiva oli kyllä juurikin siinä testiviivan kohdalla, mutta mutta.. nyt piti kokeilla marketin halppiksella, siihen kyllä tuli viiva, mutta oli niiiin vaalea että.. Että enpäs tullut juuri hullua hurskaammaksi! :attn: :D No eiköhän se huomenna ala vuotamaan, jos on alkaakseen..

Rauna: mulla oli kans tässä kierrossa muutama päivä oviksen jälkeen kamalaa mahan jomotusta!
 
Tervetuloa pinkkimieli !

minime: Jos halpikseen tulee haamu nii mun tietääkseni haamukin lasketaan plussaksi.. joten taidat olla seuraava plussaaja.

Mulle riittäis edes plussa ovistestiin, mut ei niin ei.. ei mitään oireita tulevasta oviksesta, viimeksi oli kp 14 kaikki jo ohi. Missä ihmeessä se luuraa?
Kuinka paljon aikaisemmin teillä alkaa oireita, rintojen kipeytyminen, selkeät limat jne.?
Kun pelkään vaan että joko ei tule ollenkaan tai menee niin myöhäseksi ettei siinä ole enää potkua, eikös se ollut jotain 21pv kun vielä on normaalin rajoissa?
Täytyy vaan toivoa että jos tulee myöhemmin niin on ainakin kohdun limakalvo ehtinyt kunnolla paksuuntua :LOL:
Aina täytyy etsiä jotain positiivista :D
Huomasin muuten sellaisen, eka kierto pillereiden jälkeen, ovis oli öö.. muistaakseni kp 17? Luteaalivaihe jotain 11päivää, täti oli runsas ja kivuton, seuraava kierto oli ovis kp 14, luteaalivaihe 9päivää ja täti niukka ja kivulias, tässä kierrossa join alusta asti säännöllisesti greippimehua.
Nyt olen juonut satunnaisesti, ehkä joka toinen päivä. Mahtaako oikeasti vaikuttaa niin paljon tuo greippimehu muhun.. hmm.. :/
 
pinkkimieli Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:

Mimomamo Iso :hug: Pahoittelut!! Tuleeko ihan reilusti vuotoa vai onko vaan tiputtelua? Saat tulla kyllä mukaan, määki täällä roikun, vaikka oon jo tippunu 5 päivää sitten :(

Kovasti plussatuulia kaikille +++ :whistle:

Täällä tänään varmistu, etten oo ovuloinu viime kierrossa.. Eli clomiannostusta nostetaan kahteen tablettiin...
 
Mimomamo, oon niin pahoillani :( Ehtikö tulla vahva plussa testiin, ettei olisi ollut kemiallinen raskaus? :hug:

Sero, miten se menee, eli onko hyvä siis että ovis on hiukan myöhemmin? Siis limakalvon kannalta.. ja osaako kukaan valistaa mua tästä luteelivaiheesta, liian lyhyt huono siis, entä pitkä? Mulla viimeks tasan 14 päivää, mut viisaammaks voi aina tulla :) Mulla nännit kipeyty vasta oviksen jälkeen viime kierrossa, mut vatsakivut ja polttelut alko jo kolme päivää ennen ja jatku vähän yli oviksen. Oli kyl eka luomukierto et nyt jännätään mitä tapahtuu. Voi olla et oviskin tulee vähän aikaisemmin niin kuin sulla!

Täällä ei mitään ihmeellistä, just tulin koulusta ja varmaan jumppaan raahaudun kun flunssakin on helpottanut.. Oon ollut pari viime päivää niin helvetin huonolla tuulella (tuleeks tosta sanasta joku rangaistus, heh ) , mut totesin et tartten vaan hullun hikitreenin. Jotenkin tää mummin kuolema ja siihen liittyvä perhedraama on saanut mut ihan älyttömän vihaiseks, tänäänkin meinas aamulla lentää kone lattialle kun olin kirjoittanut pitkän viestin FB:ssa ja sit vahingoissa painoin backia ja se poistui.. Ja sit mies suuttu mulle kun "pilasin sen rauhallisen aamun riehuamalla" ja mä haistatin sille samantien ja menin suihkuun rauhottumaan :D Onneks se tuli sit kysyy et oonko jo rauhoittunut ja pyysin anteeks. Ja joo, en oo mikään aamuihminen, herääminen saa mut äkäseks :D
 
Minomamo Täältäkin pahoittelut.

Eipä täällä kummempaa- armoton vsäymys ja kauheet univelat. Varmaan vaan painun peiton alle ja nukkumaan.
Kuulostelen kehoani koko ajan, mutta nyt ei enää ole siis ollu niitä menkkamaisia kipuja. Ihan rauhallista.
Huomenna sitten lisää.

 
Lintsi: Mä en oo mikään asiantuntija, mut sen tiedän et toi luteaalivaihe, eli oviksesta menkkoihin pitäs olla ilmeisesti 12-16päivää. Eli se on hyvä jos on sen 14päivää.
Sitä en kyllä osaa sanoa onko hyvä vai huono jos irtoaa vasta myöhemmin, mutta sen tiedän että 21päivän jälkee ei enää oo vissiin niin hyvälaatuinen. Mutta limakalvon paksuuteen en tiedä vaikuttaako, mä vaan itseäni tsemppaan :p

Mä nyt vaan toivon että se ovis sieltä vielä tulis viikonlopun aikana, tuntuu ainakin et valkovuoto on lisääntynyt, tai sitten van senkin kuvittelen. Ja vielä tää kroppa on mulle niin vieras, etten tiedä kauheesti miten se toimii. Pari kuukautta ainakin toiminut erilailla, eli kierron pituus ja ovulaatiopäivät ei oo ollut samat. Odotellaan mitä tässä tapahtuu!
Ja mieskin eilen totesi et ainakin märkää oli kun täyty taas treenata lastentekoa :D

Minomamolle :hug:

Ja älkäähän ketjua jättäkö mihinkää, eiköhän jatketa taas maaliskuussa uudella nimellä?

Toisinaan iskee vaan masennus kun tuntuu että nyt on jo 6 pariskuntaa ihan lähipiiristä lisääntymässä, mahat pystyssä siis jo. Yritän kauheesti tsempata että ehkä jokainen on joutunut odottamaan omaansa pitkään.. hetken se lohduttaa, mutta ei kauaa :(
 
Sero ja muutkin, eiköhän sovita, ettei turhaan masennuta ennen kuin siihen on aihetta. Yrittämisen pitäisi kuitenkin olla positiivinen asia. En mäkään tuohon läheskään koko aika toki kykene, mutta yrittää voisi ja tsempata toisiakin yrittämään :)
 
mimomamo :hug: Harmillista :( Olitko pitkälläkin jo?

Sero Mä bongasin viimesen ovikseni vasta kp 21 =) Kyllä se sieltä vielä tulee, usko vaan.
Ehkä se vaan odotuttaa itseään, viikonloppuna on sitten aikaa paremmin pupuillakin :D
 
KristiinaK, pahoittelut :( Kyllä sun varmaan kannattaa soittaa, jos se on jostain pikkujutusta kiinni, ja muutenkin voi auttaa siellä jutustelu. Olisin niin toivonut sulle plussaa :( Mutta, tosiaan, kyllä se kuukaus siitä taas lähtee käyntiin! :hug:

mimomamo, mikä on olotila? Jää ihmeessä tänne, mäkin täällä heilun vaikka helmikuussa ei enää mun osalta mitään tapahdu :)

minime, miten siellä menee, alkaako jännittää? Milloin testaat? :)

Meni muuten tää viikko nopeasti, viikko sit ne menkat alko.. Huomenna on taas perjantai, ihanaa, viikonloput kuluu niin nopeasti :) On tää niin sairasta et sitä valittaa kun aika kuluu niin nopeasti ja vuodet vaan vierii niin kumpa nyt kun tätä vauvelia tässä vääntää niin kuluispa päivät ja kuukaudet. Ehkä pitäis yrittää vähän edes nauttia tästäkin ajasta.. njeh :D Mä lohduttelen itseäni sillä että pääsen synttäreinä korkkaamaan ton ihanan rosé shampanjan, mikä odottaa mua :) Siis sekvää itselleen kusetusta, mut aina voi yrittää :LOL:

Laitetaaks joku hauska galluppi pystyyn niin keventäis vähän tunnelmaa? Joku kyseli ikiä, eli mä oon kohta 24 ja mies kohta 29.
 

Yhteistyössä