** Helmikuun hermoilevat **

minime: :hug: Oliko se niin että sait niitä epämääräisiä viivoja testiin? Olisko ollut kemiallinen raskaus?

Täällä ei vieläkään ovista.. en käsitä. Tein aamulla mammaksin liuskatestin ja siinä oli just ja just erottuva haamu. Eli ei edes mitään sellaisia viivoja jotka alkaisi sitten vahvistua, niinkun joskus on ollut ennen ovista, ehkä 3-4päivän ajan näkyy viivoja ja sitten vahvistuu.
Alkaa olla aika epätoivoinen olo.. mittasin eilen ja tänään aamulämmöt (kainalosta vaan) ja oli ihan normaalit, ei edes lämmöt koholla yhtään.
En kyl ees ajatellut et näin vois vielä käydä et kroppa sekoaa.. oli niin luottavainen olo et sentään joka kuukausi kroppa toimii ees suunnilleen oikein :(
 
Hyvää ystävänpäivää!!!

minime, oon tosi pahoillani :( Ikävää kun ehtii jo elätellä toiveita. Iso hali sinne! Mikä nyt on olotila?

Hippuli, tervetuloa tänne vaan! Osa meistä siirtyy jännäämään maaliskuun puolelle, mut tykätään olla täällä ja ehkä vaan vaihdetaan pinon nimi :)

Sero, se ovis on varmaan sieltä tuloillaan!!

Minna, sullapa on kierto heitellyt paljon! Mut nyt sormet ristiin vaan :)

YP, yritä parantua pikaisesti!!

Saitteko mitään kivaa ystävänpäivälahjaks? Mun mies yllätti aamiaisella, oli ostanut supersöpön yöpaitasetin, joka oli vaaleanpunaisessa paketissa :heart: En odottanut mitään, koska mulla on synttärit ensi viikolla.. Mulla ei ollut sille mitään niin laitoin sille aamiaista ja keitin kahvit, heh :D
Tänään mennään käymään parissa museossa (rakastetaan taidetta) ja illalla mennään kokeilemaan uutta ravintolaa. Käytiin muuten toissapäivänä leffassa katsomassa Slumdog Millionaire (tulee kai Suomeen vasta maaliskuussa, on voittanut tosi paljon palkintoja) ja suosittelen, se oli tosi hyvä leffa, siitä jäi tosi hyvä fiilis!!
 
minime... :hug: Sinulle. Ja paljon voimia :heart:.

Mä en ole ikinä tehnyt ovistestejä, enkä muutenkaan tajua niistä mitään... Joten en kommentoi ovistestiasioita ;).

Oviksesta puheenollen... Niin se kai täälläkin viikon sisällä tapahtuu. 4. tai 5.3. pitäis seuraavien menkkojen alkaa, niin 19.2. taitais olla sitten ovis, noin suunnilleen. Mies kovasti höpöttelee, että 12 tunnin välein pitää varmistella... :LOL: Jäänee haaveeksi tuo ja ihan fiilisten mukaan mennään.
 
Hyvää Ystävänpäivää kaikille
Minime :hug:

Alisa: Juu, kun esikoisesta tuli plussa vasta kuudennella viikolla, joten siksi epäilen, että ei kannata testaa aikasemmin kuin 21.2. Ihme vesipissaa mulla ilmeisesti.


Hippulille tervetuloa.

ON: Alavastassa paineen tuntua... Ja kun eun yhtään muista mun oireita viime raskaudesta. Tarvis varmaa kirjotella ylös. Täälläkin saatetaan tippua korkealta ja lujaa. Olen aina liian positiivisella asenteella liikkeellä.

 
Minime Iso :hug:

Kristiina Pääasia, että pääsisit testailemaan =) Toivotaan parasta.

Pinkkimieli Toivottavasti sun oireet pitää paikkansa ja saat kartuttaa meidän plussatiliä :D

Lintsi oi, suahan on oikein hemmoteltu :heart: Me ei vaihdettu lahjoja eikä tehty ylläreitä.

Sisely Meiläkin mies olis valmis varmistelemaan vaikka 12h välein :LOL:

Rauna Toivottavasti sielä olis pikkunen kyydissä :) Tulikos ekasta kuinka nopeesti tärppi?

Täällä ei ihmeempiä...
 
Olo on nyt ihan hyvä, kiitos kysymästä! :) Kolme buranaa riitti tälle päivälle, mä jättäydyn nyt tästä pinosta.. En kyllä edes tiedä että olisitteko jatkaneet pinoa maaliskuulle, mutta kuitenkin.. :wave: Kovasti onnea kaikille raskautumiseen!! :heart:
 
Moi kaikille!
Mä en oo vieläkään tuntenu mitään sen kummempia ovis oireita.. aattelen jo, ettei sitä ole edes ollu tässä kuussa.. :( Mulla on tosi säännöllinen kierto (yleensä), ja selvät oireet. Nyt vaan koko viikon vähän mahaa jomottanut, ja toinen kainalo tosi kipee. Miten tässä jaksaa koko viikon vielä odotella tätiä ?! |O Noista kahdesta murusta oli selvät oireet jo ennen plussatestiä, jonka tein jo kp 24/25.. et sillee.. Eiku jatkamme siis odotusta ! :)
Tsemppiä kaikille! :wave:
 
pikkuruinen: Sama täällä.. ei mitään viitteitä oviksesta. Nyt mennään jo kuitenkin kp 18 :( Tänä aamuna tuntui jo siltä et alkaa menkat, mut ei kai sentään ihan vielä.

Ja just kun gyne mulle reilu viikko sitten sanoi että hän uskoo että sun hormonitoiminta on palautunut jo normaaliksi, niin nyt sitten tämä.. prkl.. :kieh:
 
Huomenia. Hiiva kiusaa, ei onneksi vielä kovin pahasti, koitan siis sinnitellä. Toivottavasti vaan ei kamalasti vaikeuta raskautumista...

Oviksesta en tiedä minäkään yhtään mitään, ei varmaan ihan vielä ole tulossa, mutta koitetaan harrastella petipuuhia aika lailla kunkinhetkisen innostuksen mukaan. Ilman kalenteria ja kelloa... Mites niitä tyttöjä tehtiinkään..? ;)
 
Hyvää Sunnuntai-päivää

Alisa: Jaa-a, toivoa saattaa että pikkuinen on kyydissä, mutta nyt taas sellanen olo, että menkat alkaa tässä heti kun. Aivan semmosia vetoja tuolla tuntuu. Nyyyyyh.
Esikko sai alkunsa ekasta ehkäsettömästä kierrosta ja kyllä siinä monta negaa testattiin ja ihmteteltiin, että uusi kystakon siellä pitää menkkoja poissa.
Luinkin juuri, että jopa 70 prosenttia alkaneista raskauksista (siis myös kiinnittymättömät) menevät kesken. Eli, pääsen pienemmällä surulla kun en testaa vielä. Tosin, niikun sanottu, nyt sellanen olo, että menkat alkaa tässä vielä tänään.

Lisää myöh.
 
Tänään taas nega. Ei vaan voi olla testaamatta, josko nyt näkyis, mut eipä näy ei.

pinkkimieli: mullakin lämmöt pysyneet korkealla..

Onko kellään käsitystä siitä, että pitäskö lämmön laskea, jos sattuu, että menkat onkin tulollaan vai laskeeko ne sit vasta kun on huomannut tädin tulevan? Tänään on muuten vaan vissiin vähän kökkö päivä. Ei huvita mikään ja väänsin pari tippaa kyyneleitä periaatteessa ilman syytä. Toivottavasti ei oo PMSsää...

Aurinkoista sunnuntaita!
 
Hippuli-81 Käyppäs katsomassa http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp

Muistin itse vähän toisin, mut eipähän oo meikäläisen lämmöt pudonnut, eikä tätiäkään viä kuulu :LOL:
 
minime joo kiitos! Mä vuodan vieläkin, aika ennen kuulumatonta. Menkat kestää keskimäärin mulla kolme päivää ja sit saattaa tulla pikkasen tiputtelua, mut nyt mennää jo viidettä päivää. Millonkohan nää loppuu?? :whistle:
 
ai nii, ku on sellanen ovulaatiolaskuri, ni mitäs nyt ku siihen pitää merkata viimeiset menkat ja mulla myöhästy ne pari päivää raskauden vuoksi, joten ei mun kierto normaalisti ole niin pitkä mitä se nyt tekis. ni miten mä voin merkata sen/laskea.

tajuskohan kukaa mun epämääräistä sepostusta?
 
Moikka kaikille!

Mites sunnuntai mennyt? Mä oon pessyt kivasti pyykkiä ja ahkeroin tunnin kuntosalilla, niin hyvä olo! Nyt vaan laiskottelen ja odotan, että millois mies alkaa kokkaa meille wokkia :p Voi minime, kuulostaa aika rankalta toi vuoto, ja että se kestää sulla noin kauan :( Kyllä se kohta helpottaa!!
 
Moikka kaikille!

Mites sunnuntai mennyt? Mä oon pessyt kivasti pyykkiä ja ahkeroin tunnin kuntosalilla, niin hyvä olo! Nyt vaan laiskottelen ja odotan, että millois mies alkaa kokkaa meille wokkia :p Voi minime, kuulostaa aika rankalta toi vuoto, ja että se kestää sulla noin kauan :( Kyllä se kohta helpottaa!!
 

Yhteistyössä