** Helmikuun hermoilevat **

Pinkkimieli: Paljon onnea haamusta:) Toivotaan että se siitä vahvistuu.

Omaa: Ovulaatio oli kai jo viime viikolla. Ja nyt sit kyttäilen omaa kroppaa. Kokoajan on sellanen tunne et nyt on tärpänny mut en uskalla miettiä liikaan ku sit tippuu niiin korkeelta.
Oon tässä mietttinyt sellasta että ku mulla alko alavatsa kivut paivää ennen ovista (nettilaskurin mukaan ovis oli 12pvä) ja jatkuu yhä tosin lievempinä. Et hä! Onko ovis nyt jo ollu vai mikä on? Olisko mahdolliseen raskauteen liittyviä:)
 
Sero Toivottavasti se Oili ois menny ihan vaivihkaa ohi ja siemenet ois löytäny oikeen paikan :whistle:

Jenniho Aikasta ihana puku :D Eiköhän sinne jokainen saa pukeutua miten haluaa :whistle:

Hippuli Vo0i miten jännää, testaa testaa vaan. Eiköhän sun tuntemukset pidä paikkansa :)

marrr Uskon, että se on ihan normaalia, joten älä huolestu :hug:

Pinkkimieli Onnittelut plussasta!! :heart: Kiva, että niitä lisää ropisee :)

Chili Plussatuulia++++++++++++++++++++ :whistle: Toivottavasti tuntemukset pitää paikkansa!

On: ei mitään uutta ovistuntemusrintamalla...
 
Tänään kp 28/28-32 menkkoja ei vielä ainakaan ole näkynyt eikä tuntemuksia ole ollut :) Ehkä huomenna uskallan jo tehdä testin ellei tule yöllä mitään käännettä menkkojen suhteen :) Toivotan kaikille paljon plussaa ja niille joilla vielä yritys jatkuu niin onnea tässä kierrossa :flower:
 
Alisa: Toivottelen sulle niitä ovistuntuntemuksia

Jenniho: Se on sinun päivä ja tuntuu vaan juhlallisemmalta kiva puku päällä. Mekin mentiin ristiäisten yhteydessä naimisiin ja oli mulla semmonen polven alle hääpuku.

Pinkkimieli: Pidetään peukkuja

Ja toivotaan että Hippulilla menkat pysyy poissa ja plussa paukahtaa.

Täällä iloitaan, ettei alkanut menkat tänäänkään ja toivotaan , ettei huomennakaan. Pääsee sitten lauantaina toivottavasti testaamaan.

Tänään olen kyllä ollut niin hyvällä tuulella, ihme jos menkat alkaisi.. Toiveajattelua..


 
KristiinaK: Mikä loma? :D
Ei oo vielä, vasta viikko 13.. pääasia että sellainen on!

Huomasin äsken että täällä on suurinosa tosi pienillä yk:lla liikenteessä. Toivotaan että tää meidän kuukausipino kuivuu kokoon ennen kun yk:t kasvaa.

Mä edelleen oon ihan pihalla tän kroppani kanssa, mut ovistesti on plussa ainakin, eli ainakin jotain kropassa tapahtuu :)
Mä oon kans seonnut plussalaskuissa, mut olettaisin että olisko 7kpl?
 
Huomenta pinoon! Aika menee ihan kamalaa vauhtia ja viime kirjoituksestakin tuntuu olevan jo ikuisuus. Töissä on kiirettä ja kotona pienet remppahommat vie vapaa-ajan. Plussapuolena ehdottomasti on se, että piti tossa alkuviikosta ihan ottaa kalenteri käteen ja laskea kp:t kunnolla, kun vähän eri päivät eri pinoissa. Täällä oikein :) Ei oo kuumeilua oikeastaan ollut tässä kuussa ollenkaan. Ihmeen rauhallisin mielin olen ollut. Tänään olin bongaavinani ovislimatkin pitkästä aikaa (saattavat toki olla jotain muutakin). Mistä näistä tietää.

Onnea kaikille plussanneille ja haamuileville ja iso halaus kaikille, ketkä sitä syystä tai toisesta tuntevat tarvitsevansa :) Ihaan myötä mukavaa keskiviikkoa kaikille!

 
Yöperhonen - lämmin :hug:

Täällä ollaan koitettu pupuilla suht säännöllisesti - ilman stressiä, mutta sitä ovista koitetaan löytää ja osua oikeaan hetkeen. Näinä päivinä sen pitäisi olla... =)
 
Kyllä se vain uskottava on, että täällä on myöhäinen ovis. Tänään kp 21 näytti enää haamua, eilen siis oli yhtä tummat viivat. Nyt sit vaan miestä kellistämään vielä varmistus tänään.. :p
Vaikkakin ei oikein usko enää riitä kun näin myöhään ovis, että tärppi kävisi, mutta yritystä kuitenkin täytyy olla ;)
 
pinkkimieli: Älä yllytä hullua.. nyt oon ihan mielipuolinen sitten loppukierron kun olin jo päättänyt etten plussaa, ei ole mahdollista näillä päivillä enää tiinehtyä ;). Tuntuu kyllä oudolta, minä jolla aina ollut lyhyet kierrot ovistelee vasta kp 21 :eek:
 
Heipähei kaikille!Uskaltauduin vihdoin ja viimein rekisteröitymään ja nyt ekaa kertaa kirjottelen...Teidän juttuja olen kyllä tässä lueskellut jo useamman kuukauden :)
Elikkäs tässä vähän tietoja minusta:ulkomailla kuumeilen.Minä 27vee ja mies huomenna 30.Pillerit jätin pois lokakuussa-08.kierto ollu jotain 28,laskettuna kunnon vuodosta,useissa kierroissa kuitenkin tuhruttaa monta pv aikasemmin,mutta ilmeisesti kierto aloitetaan ekasta kunnon vuoto päivästä,olenko oikeassa?nyt menossa kp27 ja ei vieläkään tuhruja näy ja lämmötkin vielä 37....jännittää...olisihan se aikamoinen synttärilahja miehelle,jos uskaltaisin testin huomenaamulla tehä :p
 
Haaveilija Kovasti plussatuulia ++++ :whistle:

Rauna, kiitos! Ja kovasti myös plussatuulia sinullekin! ++++ :whistle:

YP ISO :hug:

Hemmi TErvetuloa ja kovasti täällä peukutetaan sinun puolesta, että salamatkustaja olisi kyydissä :)

ON: Ei mitään ihmeempiä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, ei nippailuita ym.. ovisoireita...
 
Tervetuloa uusille ja plussatuulia loppumetrin jännääjille!!!!!

Löyty raskaustesti kaapista ja sen menin tekemään. Höh, petyin tietty. Negahan se oli. Mutta kun olen niiiiiiiin kärsimätön.......
Lauantaihin lupasin olla testaamatta ja hömppä menin sen tekee. Tiedän, että on liian aikaista, aattiln vaan, siis en aatellu mitään..

No, nyt sitten lauantaina vasta jos sillonkaan. Saas nähä jos saapuu paikalle ennen sitä ei toivottu vierailija niin ei tarvi testaa. Oireita: Painaa kumpaankin munasarjaan ja painon tunnetta edelleen. Eli perusmenkkaoireet. Jänskättää niin, ettei mitään muuta pysty tekee. Tossa sain onneksi jotain edes ommeltua. :snotty:

YP Tsemppiä uuteen kiertoon

 
Voi menkkakiukku minkä teki :headwall: . Kyllähän se täti sitten pöllähti tänään paikalle juuri kun sitä vähiten odotti. No selvishän sekin, miksi niin itketytti muutama päivä sitten. Ja nythän on ihan peruskiukkufiilis sit päällä ja yritän olla räjähtämättä miehelle. Ja samalla tietysti harmittaa, mutta homma vasta aluillaan joten en nyt nii maassa ole... Parempaa onnea muille!! Taidankin ostaa viikonlopuksi vähän kuivaa omensidukkaa hyvällä omallatunnolla. :p
 
pinkkimieli: Oon laihtunut muutaman kilon, muita elintapoja en ole ratkaisevasti muuttanut. Mutta painoa ei koskaan ole ollut liikaa.. jos nainen voi noin sanoa :D Viime kierron join kyllä greippimehua, sen mikä oli siis sen 24päivää vai 25, en muista enää. Joten täytyy rauhassa nyt odotella, ainakin on ollut enempi tuntemuksia tuossa nivusissa mitä ennemmin. Mutta sekin voi olla kuviteltua! Mutta ne ei ole osunut selkeästi mihinkään oviksen aikoihin, vaan koko kierron..

Rauna: Tuo kärsimättömyys on niiiiin tuttua.. ensin päätän suurin elkein että sitten vasta ja menee minuutti ja oon jo testaamassa. Nyt päätin kuluttaa kaikki ovistestit kaapista, etten seuraavissa kierroissa enää testaa, kun ei ole millä testata. Yksi raskaustesti löytyy kotoa, mutta se on CB joten en malta ihan testaamisen ilosta testata, haen sitten apteekista jotain halpoja, joutuu sen verran näkemään vaivaa ja suunnittelemaan ettei ihan mielijohteesta tuu tehtyä =)

Alisa84: Kuinka paljon ennen ovista sulla yleensä oireet alkaa? Mulla on nyt ollut niin omituinen kierto, oviksen alkuoireet on tullut pikkuhiljaa ja osa on vielä tulematta ja ovis testien mukaan olisi tänään.. :LOL:

Hemmi: Tervetuloa :) Vaikkakin toivon että sun vierailu on hyvin pikainen ja saat plussan jo näinä päivinä ;)
 
Huomenta kaikille!

Onnittelut ja peukkuja plussanneille ja haamuileville! :flower: Ja paljon paljon pidän peukkuja kaikille teille ovuloiville nyt!!

Hemmi, Tervetuloa! Pidän peukkuja....

Sero, Joo, ei ole helppoa... :/ Mullakin mielialat vaihtelee, että voi sitä miesparkaa, kun joutuu kaikkea kestään. Mäkin just toissapäivänä räjähdin sille ihan syyttä, ja se oli niin kiltti ja ihana. Onneks meni mun suuttumus ohi pian, ja sit olin nolona :ashamed:

Rauna Ei tässä osaa helposti olla kärsivällinen ja malttaa odottaa... Toivottavasti oli vain liian aikainen testi!! Voimia ja malttia lauantaihin odottamiseen!

Mulla on tämä viikko menny niin nopeasti, etten oo paljoa ehtiny näitä juttuja miettiin. Tosi menkatkin on nyt, ettei voi muuta. Tiistaina aloitin valokuvauskurssin, ja nyt painin siihen liittyvien tehtävien kanssa, mutta on hauskaa.

Aattelin kysyä teiltä: kuinka monet teistä todella yrittää? Eli tarkoituksella ja suunnitelmallisesti tähtää ovikseen?

Me kun ei niin määrätietoisesti vielä yritetä.
 
Hemmi tervetuloa ja peukut pidän sulle pystyssä d =) b

Minna77 Meillä heiluteltiin peittoja kolmen päivän välein ennen ovista, mut kun tikutin oviksen (en tunnista ovis "oireita" kropastani), niin oli pakko kallistaa mies sängyn pohjalle :LOL:
Eli mä ainakin TODELLA yritän. Vauvasta on tullut mulle pakkomielle. Taitaa suurin syy olla toi joulukuun km :ashamed: :'(
 
Rauna No vaikka se negaa nytte näyttikin niin vielähän on toivoa ja reilusti :)

Hippuli No voi kökkö minkä tempun se täti teki.. Ei muutaku raivolla uutta kiertoa kohti ;)

Sero Mulla ei varmaan ikinä oo ollu ovista, joten en tiedä noista ovisoireista :ashamed: Enkä kyllä kauheasti ole kroppaani kuulostellut aikaisemmin niin en senkään vuoksi tiedä. Jotenkin vaan ajattelen, että kai siellä jotain pitäisi tuntua, jos munikset kasvaa/irtoaa, mutta toivon mukaan sitä ei aina edes tunne ja se tulisi siltikin :D Mutta epäilen vaikka mulla siihen lääkitys meneekin.

Minna Täällä ainakin yritetään tosissaan, petipuuhat ajoitetaan vähintäänkin mahdollisille päiville.. onhan tässä jo vuos ollu yritystä, niin pakko alkaa pikkuhiljaa tosissaan yrittään.
 
Heippa kaikki!

Täällä jo kp13 (tai kp14) ja ei mitään ovisoireita :) Pitäis parin päivän päästä jo ovistikut näyttää positiivista. Noo, odotellessa.. Viime kierrossa oli jo tässä vaiheessa kaikkia oireita, nyt ei mitään :|

Minna, mä olin viime kierrossa niin hermona kun olin just lopettanut pillerit et tikuttelin ovista ja kun se tuli niin harrastettiin enemmän seksiä. Eli kyl me ajoitettiin ihan niille päiville. Mä toivoisin et tärppäis niin pian kuin mahdollista, koska mulla vois olla nyt optimaalinen tauko opiskeluissa.

Hemmi, tervetuloa ja tärppionnea!

Mä mielelläni kirjoittaisin enemmän, mut deadline kutsuu, huomenna on presentaatio ja pitää palauttaa mun analyysi, ja vielä puuttuu tekstiä ja vaikka mitä.. :( Joten nyt töihin!

Kivaa päivää kaikille!!
 

Yhteistyössä