** Helmikuun hermoilevat **

pikkuruinen ja sero Täällä kans sellanen fiilis, ettei sitä ovista taida tässäkään kierrossa tulla. Toki mulla sen aika on vasta edessä, mutta mitään viitteitä sen suuntaan ei ole. :/

hippuli Höh, pahoittelut negasta! :hug: Mut oisko vielä toivoa, kun tätikään ei ole saapunut?

Lintsi Sunnuntai on menny hankijalista pelaten ja koiran kanssa ulkoillen, niin ja aivan liian nopeeta, huomenna taas töihin, eikä yhtään huvittais... |O Mää haluisin jo niin jäädä mammalomalle :whistle:
 
Huomenta kaikille! :flower:

:hug: Kaikille tippuneille!

KristiinaK, Voit laitta mulle huomisesta kp 2/26-40 eli ne menkat nyt siis tuli. Kiitos kun jaksat päivittää!

mimomamo, Mitä ovislaskuria tarkoitat, internetin kautta jotain? Periaatteessa teoreettiset laskurit ei kait ole luotettavia, jos kierto on epäsäännöllinen. Jos se on sellainen, johon laitetaan esim kolmen edellisen kierron alkamispäivät, niin laskuri ehkä laskee keskimääräisen ajoituksen ovikselle. Siinä tapauksessa laittaisin sen reaalisen päivän sille poikkeavallekin kierrolle, ja katsoisin, miten käy. Jos nyt ymmärsin, mitä halusit kysyä...

Hippuli, tervetuloa!! Ja onnea plussajahtiin!
 
Mä käyttäsin tota ovislaskuria niin, että laittasin lyhyimmällä ja pisimmällä kierrolla ja sitten olettaisin oviksen olevan jossain näin saatujen päivien välillä. Jos käyttää keskimääräistä kiertoa, on lyhyen kierron ovis jo mennyt ennen laskurin antamaa päivämäärää. Tai sitten vain itse laskee oletetun aikaisimman menkkojen alkamispäivän ja olettaa oviksen olevan aikaisintaan kaksi viikkoa ennen tätä.

ON: Ovista odotellessa, mutta johan tuo kp näyttää vähän paremmalta. Mulle voisi oikeastaan päivittää tuonne kierron pituudeksi 27, joka se viimeksi greippimehun voimalla oli.
 
Moikka taas kaikille.

Mitenkäs teillä viikonloput on mennyt?

Meillä meni lauantai töissä ja eilen käytiin miehen mummon 89vuotis päivillä.
Muuten ollaan otettu ihan vaan rennosti, ois pitäny kotona tehdä vaikka mitä mutta päätettii kerrankii vaa rentoutua ja lötsiä sohvalla.
Flunssakin alkaa jo onneksi parantua, tosi kiva oli olla töissäkii ku nenu ja silmät vuosi ihan kokoajan. :snotty:
Pitäsköhän mun tilata tätä kiertoo varten noita ovis testejä, ku on tosi vaikee arvioida et millon ovis ois, viime kiertokii ku veny sinne 34 päivää ja sillonkaa en ollut yhtää varma millon ovis oli.
Tai sit pitää vaa pupuilla kokoajan.. :D
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :flower:

Alisa84 En löytänyt siintä mun vihkisormuksesta kuvaa netistä vielä ainakaan. En ole saanut vielä sormusta kotiin kun piti tilata se oikea koko ja sitte pitää vielä kaiverruttaa se.
Laittelen kuvan sitten.
Se on semmonen valkokultanen yksi timanttinen ihanuus :saint:
 
Viikonloppu meni oikein mukavasti kotona makoillen ja kavereita tapaillen, vähän tiukkaa teki aamulla taas orientoitua uuteen työviikkoon, mutta kyllä tää tästä taas. On sellanen inhottavan puolikipee olo, ettei ole tarpeeks kipeä olla kotona, mutta vähän kurjaa olla töissä. Ja kamalan väsynyt olen ollut. Olisi todella hyvä raskausoire, mutta kun juuri oli ihan normaalit menkat, niin turha toivo.

jenninho Onko teillä isotkin häät? Me ollaan myös menossa naimisiin, vaikkakaan tuskin varsinaisia häitä aiotaan pitää, ehkä jonkinmoiset pippalot kavereille :) Sormuksia olen katsellut ja yhden ihanan löytänytkin.
 
minime Iso :hug: !! Todella kurja kuulla, jos todella osoittautuu menevän kesken. Voimia!!!

Sero Toivottavasti oot ehtinyt saamaan oviksen! Kuinka pitä aika siitä on, kun lopetit pillerit? Mä oon ollu ilman syyskuusta lähtien, ja tätä tämän kertaista kiertoa luukuunottamatta, ne edelliset kierrot meni aivan säännöllisesti. Nyt sitten oli kierto mullakin ihan pihalla :headwall:

Lintsi Me onnelliset, hehe. Mullakin laitto mies aivan loistavan illallisen sillä välin kun olin kuntoilemassa... Oletko vielä Suomessa?
 
minna77: En ole onnistunut saamaan kyseistä kaveria luokseni vielä.. eilen päätin etten tee enää yhtään ovistestiä, mutta äsken just taas yhden kusasin :D Ja siihenhän tuli sillon kp10-11 viivoja, selkeitä, mutta ei mitään oviksen vahvuisia, sillon ei ollut mitään ovisoireita, nännikipuja tms. Ja tämänpäiväisessä tikussa taas samanlaiset viivat kun sillon kp10-11, nyt ollut nännit hiukan arat 3päivää ainakin.. mut ei oo tullut sellaista kunnon kipua mikä ollut tähän asti oviksen aikana. En mä käsitä enää yhtää mitää tästä kropasta.. :headwall:
Ja siis joulukuun alusta jätin pillerit pois, eli 3kk suunnilleen ollut ilman nyt. Ja on kyl aika epätoivoinen olo tän kropan kanssa kun tuntuu ettei se toimi niinkun mä haluan, mulle riittäis jo sekin että tietäisin missä mennään, mut kun ei niin ei.. :)

Ei auta muu kun odotella pari viikkoa, sitten sen tietää ainakin jos menkat alkaa et ovis oli nyt.. ja kerrankin mä toivon et alkais edes ne, tietäis vaan missä mennään!

Nyt on sitten kuukausikin yli puolen välin, et plussia vaan ettei tarvi kaikkien olla niin maaliskuun masentuneita.. :LOL:
 
Minna77 joo,ymmärsit oikein mitä halusinkin tietää :) tuntuu vaan että näiden "kuukautisten" alkaminen on huijausta, ku ne tuli keskenmenon vuoksi. Että normaalisti olisi varmasti alkanut kaksi päivää aikasemmin..
 
Minna77: Joo, en kyllä usko että mitään raskausmateriaalia ois voinu jäädä kohtuun vaikka vuoto loppui jo, vähän tuhruttaa.. Mun mielestä parempi, että vuoto alkoi heti, ettei sitten parin viikon päästä.
 
Minna, oltiin vaan viikonloppu silloin Suomessa, joten viikko ollaan jo oltu takaisin! Kahden viikon päästä tullaan taas Suomeen isoäidin hautajaisiin. Siks tää kuukausi meneekin jotenkin nopeasti kun on tällaiset syklit et joka viikonloppu on jotain menoa. Ihan kiva silleen, se oviksen jälkeinen tuskailu oli viime kierrossa niin hidasta, nyt oon jotenkin ollut vähän rennompi, kun en odota oikeastaan mitään. Se viime kierto meni kyl pää niin pilvissä et huh :) Pahoittelut sulle menkoista :( Tosi ikävää, et se kierto heittelee noin, ehkä tää oli vaan poikkeus, ja tässä kierrossa tasaantuu.

Onnea jenninho kihloista!! Ihanaa :)

Mua jännää kun viime kierrossa pystyin bongaamaan oviksen niin helposti, et mitäs nyt tapahtuu.. luulen, että se tulee taas tossa kp 16-17 paikkeilla, koska mitkään oireet ei ole vielä alkanut niinkuin viime kierrossa. Aloin tänään jo kyllä tikuttaa, mutta huomenna en aio mut keskiviikosta lähtien sit joka aamu ennen kuin se ilmaantuu. Tää menetelmä sopii mulle jotenkin, vaikka oltais joma päivä puuhasteltu niin mulla on parempi mielenrauha kun tiedän, että oon ainakin ovuloinut varmasti. Huoh, mä menin sit lintsaamaan yhden jutun täs iltapäivällä, olin aamulla koulussa ja oli niin pitkä hyppy välissä, että tulin kotiin syömään lounasta, ajattelin ottaa pienet päikkärit ja tohon sohvalle sit jäin :D Nyt on huono omatunto, meenkin kirjoittaa mun esseetä.. Mut maanantait on vaan niin perseestä suoraan sanoen. Ei oo yhtäkään maanantaita ettei väsyttäis ja kiinnostus tasan nolla :D

 
Tervehys kaikille

Minna
No nyt mulla meni veikkaus väärin... Tsemppiä uuteen kiertoon.

Täällä alkaa nyt monellla ovulointipäivät oleen käsillä. Taitaa hiljentyä illat. Ja sitten pian taas saadaan jännätä.
Vielä olisi muutama listalla ennen minua. Tuntemuksia on kumpaankin suuntaan. Mulla aina turvonnut olo ennen menkkoja ainakin viikon. Viikonloppuna pääsen suuremmalle paikkakunnalle ja apteekkiin siis. Vielä tosin siihen monta päivää aikaa.

Aivan mahtavan pirtsakkaa pakkasviikkoa kaikille!
 
Minna Pahoittelut menkoista! :hug:

Jenniho Heti kuvaa tänne, ku saat sormuksen käsiin :D Viikonloppu meni pelaillessa hankifutista, nyt on sääret ihan mustelmilla :D

Lintsi Täällä ihan sama :wave: Maanantait jurppii kyllä niin pahasti ja kiinnostus ihan nolla. Olis vaan kiva olla vielä yks päivä kotosalla. Voi, kunpa määkin voisin pitää töistä vähän omaa lomaa :)

Täälläkään ei kierrossa mitään ihmeempiä. Ovista ei kyl näillä näkymin edes tuu.. Vähän tuli vielä aamulla valkkaria, mut siihen se sitten loppu. No onneks on vasta kp 10, joten vielä ehtii hyvinkin tapahtua (vaikka en usko).. :/
 
Illan viimeiset "uutiset" :D
Nyt on tullut nännit kipeiksi, niinkun yleensä oviksen aikoihin on. Limoja en oo kyl juurikaan huomannut, mitään selkeitä siis.. ja huomenna jo kp 20, joten voipi olla tää kierto tässä jo! En tiiä, pahinta pelätään ja parasta toivotaan, vaik ne toiveet on kyl jo romukopan pohjalla. Välillä kyl kiusaan itseäni ajatuksella et jospa ovis mennyt vaan ohi.. mut en kyl usko sitäkään..
Joten yksi ilmoittautuu maaliskuun ketjuun :wave:
 
minime Niinhän sen voi sanoa, kaikessa surullisuudessa, se on kuitenkin se positiivisin asia. Mutta ymmärrettävästi se kärsimättömyyden ja pettymyksen tunnetta ei voi edes mitata... Mutta, nyt on uusi kierto käynnissä, joten onnea, jotta nappaisi taas pian!

mimomamo Sehän on normaalia ett km:n jälkeen on kierto sekaisin. Toivottavasti palaa pian normaaliin! Ja eiköhän se niin teekin.

Rauna Kiitos! Mä pidän sullekin peukkuja! Niin jännää nyt seurata näitä kiertojen viimesiä päiviä, että saadaanko vielä lisää plussia tähän kuuhun.

Alisa Kiitos oikein paljon sullekin! Voimia ja kärsivällisyyttä oviksen bongaamiseen ja toiv se myös tulee!

Lintsi Kiitos paljon! Onpa sulla nyt reissaamista, vaikka tuo seuraava reissu ei ole syynä niin mukava... Mut toiv pääset silti jossain määrin nauttimaan Suomessa olosta. Se on varmasti kiva, kun menee aika nopeasti. Lisäksi, mä jotenkin uskon siihen, että se asia, jota kovasti odottaa ja haluaa, tapahtuu silloin, kun ei sitä osaa odottaa :whistle:

Sero Mä en ole vielä tähän mennessä alkanu tikuttaa ovista, joten en oikein tiedä miten se toimii. Oon tosin hankinnut CB dig. ovistestin, mut se on tuolla kaapissa, kun en oo vielä halunnu sitä tuhlata.... Useimmiten kait kannattaa luottaa oman kropan merkkeihin, mut sehän vie vähän aikaa. Mäkin lopetin pillerit vasta syyskuussa, ja sen jälkeen kroppa on alkanut antaa erilaisia ja uusia merkkejä, joita pitää alkaa tulkitsee ja miettiin. Pillereiden aikaan ei ollut mitään tuntoja. Toiv sulla nyt se ovis vahvistuisi!!!

Kiitos kaikille haleista!
Toisaalta helpottaa kun menkat sit tuli, vaikka pettynyt oonki :headwall: , ku ei tälläkään kertaa napannut. Nyt sitten jäännään miten menee tässä kierrossa. Mäkin siis jatkan maaliskuulle....

 
Moikka taas..
Mitäköhän mie oon oikee höpsinyt, eli siis korjaan kihloihin mentiin jo viime vuoden vappuna ja nyt ollaan katteltu Vihkisormuksia.
Päätettiin tosiaan että mennään tämän vuoden vappuna naimisiin :saint:

Sonnet82 Ei mekään meinattu edes kummosia juhlia pitää, mut sitten tää lähti vähän käsistä. Nyt pidetään juhlat noin 30 läheisimmälle. Maistraatissa mennään naimisiin ja sitten yksi tuttu pappi siunaa meidän liiton juhlapaikalla.
Nyt rupesin miettimää mekkoa.. oisko tämä

http://www.juhlapukubella.fi/files/3263w.jpg

Liian juhlava meitin häihin?
Kattooko ne maistraatissa hiukka pitkään? :LOL:
 
Heipä hei kaikille ja pahoittelut niille, joilla on kovin paha mieli tämän kierron tuloksista. Mutta ainakin voi sitten jatkaa huoletta harjoituksia, jotka kuitenkin on ihan kivoja. Paljon onnea seuraavalle kierrolle. Luulisi nyt olevan kevään kunniaksi niitä parhaita aikoja lykästää, kun valon määrä lisääntyy.

Eipä sitä tätiäkään ole vielä kuulunut. Alan olemana pikkuhiljaa syvällä sisimmässäni varma, että tärppi on käynyt ja sen vuoksi en tahdo uskaltaa testata, ettei tule paha mieli taas yhdestä negasta. Hirvittää, jos en olekaan raskaana, että mistä nämä oireet voisi johtua. Äidin puolella suvussa on ollut myoomaa ja siitä on tullut minulle pieni kauhu. Kieltäydyn ajattelemasta sellaisia vielä. Ehtii sitä sitten myöhemmin murehtia jos on tarve.

Iloista päivää!
 
Hippuli81: Se on kyl parasta mitä vauvakuumeisena voi olla, kun tutkailee omia oireitaan ja on varma et on tärppi käynyt, sitä ei millään haluaisi luopua niistä kuvitelmista kun joku testi kertoo sen olevan kuvitelmaa :LOL:
Sulle tietysti toivon että tärppi on käynyt =)

minna77: Se on kyl niin omituinen kapistus tämä naisen kroppa, heti kun luulee että tietää missä mennään, asiat meneekin taas toisinpäin.. ja vielä joka kuukausi eri tavalla. Muutenkin nää tunnemyrskyt on mitä on ja joka kuukausi siihen tulee joku pieni lisä vielä. Ei oo noilla miehillä helppoa niilläkään, kun joutuvat elämään meidän kanssa ;)

Mulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässäni täysin yhtä tummat viivat ovistikussa. Kysyin vielä mieheltäkin että onko koskaan ollut näin selviä viivoja, vastasi että ei.. mutta sitten taas ei ole mitään huomattavia limoja.. housuihin ei ole päivän aikana tullut yhtään mitään vuotoa/limoja, ja pyyhkimällä tulee vähän. Mitähän tää nyt sitten on.. missä ne limat sitten viipyy. Onkohan ne sitten vasta tulossa huomenna kunnon vyöryllä. Niin ja siis kp 20
Oi voi..
 
Sero: Joo, kyllä se tuttua, vaikkei niin pitkään ole yritettykään. Viime keväänäkin vauvakuume yllätti voimallisuudellaan ja hetken aloin elätellä toiveita, että olisin vahingossa raskautunut. Oli se sitten ärsyttävää, kun menkat kuitenkin alkoivat. Järki yritti koko ajan kertoa, että eihän nyt voi millään olla mahdollista. Nyt on onneksi kiertopäiviä jo kivasti, että uskaltaa antaa itselleen luvan vähän jo uskoakin. Mutta pelottavaa se silti on koska lapsen saaminen on ollut vuosikausia haaveenani ja nyt sitten ihmetellään toteutuuko se todellakin...aivan käsittämätön olo.

Näin sivuhuomautuksena vielä, että olen tässä viimeaikoina lueskellut kirjoja naisten elämästä muissa kulttuureissa ja eri aikakausina ja voin vain ihmetellä kuinka hyvä onni omalle kohdalle on sattunut!
 
Mulla tuli eilen illalla ja koko yön ihan kirkasta verta peittojen heiluttelun jälkeen :( säikähdin aika pahasti. Voiko ovulaatio aiheuttaa vuotoja? Koska en koe, että minuun olisi mitenkään sattunut / jäänyt jälkiä. Pelottavaa :(
 

Yhteistyössä