** Helmikuun hermoilevat **

Onnea minime! :heart: :heart:

Halaus tädin yllättämille :hug: sekä erityisesti mimomamolle. Olen pahoillani puolestasi.

ON: tilausta on alettu laittelemaan eteenpäin, vaikka ovikseen on aikaan viikon päivät. Katsellaan ja odotellaan, josko se olisi heti tämä yk 1, kun tärppi käy ;). Niin varmaan juu, mutta pitäähän sitä pitää tunnelma korkealla =) .
 
no ei oikeastaan pahemmin ole oireita, ainoa mikä on ihmetyttänyt suuresti on rinnat, jotka ovat olleet jo yli viikon kovat! Aivan kuin maitoa täynnä, lisäksi ovat turvonneet ja arat. Vihlontaa on myös munasarjojen kohdalla ja nivusissa. Oikeastaan muuta ei, nuo rinnat vaan sai epäilemään kovasti.. :heart:
 
Onnea minime :flower:
Yks plussa taas lisää tähän ketjuun :)

pinkkimieli: kiitos ovis tsempityksistä, tuntuu kyllä ettei se ole vielä edes tulossakaan. Nyt jo sentään kp 15 ja viimeksi tosiaan oli niin aikaisessa. Mut odotellaan ihan rauhassa, joopa joo.. rauhassa :kieh:

Tippuneille :hug:

Se on kyl kumma juttu miten pienestä se mieli välillä käy maassa, nytkin kun ei ovista eikä oireita kuulu, mieli on ihan musta kun ei pääse edes yrittämään, taas heti oviksen jälkeen on mieli taivaissa kun on taas-ihan-varmasti tärpännyt. On sellaista vuoristorataa kyllä tää lastenteko etten olis ennen uskonut.. mut uskokaa vaan, sitten kun se maha tyytyväisenä kasvaa niin unohtuu koko yrityspuuhat eikä muistakaan mitä ovisbongailu ja oireiden kyttäily olikaan.. B)
 
Moi kaikille! Mullakaan ei vielä minkäänlaisia ovis oireita, ja jotenki jo ihan hermona, et missä ne limat ja kivut luuraa.. |O No, pupuiltu on jo silti kovasti.. :whistle: Miten tää laskeskelu ja muu bongailu voi olla niin hermostuttavaa ?!
 
Sero Täällä ihan sama juttu, tuntuu, että kaikki muut paitsi me... :ashamed: Eipä se itsensä lohduttaminen kovin pitkälle kanna, jotenkin vaan pitäs päästä yli ja olla onnellinen toisten puolesta, mut vaikeeta se välillä meinaa olla. Itekin repesin itkuun yhen raskausuutisen kuultuani tällä viikolla.

Kristiina Pahoittelut menkoista :hug: Määki suosittelen soittoa lekurille, siellä voi olla pitkätkin jonotusajat, että pääsee. Täällä oli yksityiselle kuukauden päivät.

Lintsi SAnos muuta, aika menee kyl tosi nopsaa. Itellä oli just kp 1 ja huomenna se on jo 7 :D Pitäs vissiin nauttia tästäkin ajasta, mut välillä tää kuume vaan meinaa sekottaa pään kokonaan ;) Joku kiva galluppi olis kiva, kuka keksii jotain kivaa ja keventävää? :wave:

Minime Oi, ihanaa!! :heart: Onnittelut!! :flower:
 
Minna77 Eikö vieläkään ole alkanut menkat? Mulla aika hyvä fiilis sun puolesta, että jotta...
Kristiina- ihana päivittäjä- :flower: Tsemppiä uuteen kiertoon
Sero ja pikkuruinen Ovistuulahduksia

ON: Täällä on nyt helpannu se menkkamainen jomotus ja ihmetelly olen tuota lisääntynyttä valkovuotoa. Mulla ei yleensä ole ikinä sitä...
En jaksais odottaa testiä, mutta odotan, koska mulla se on varmasti nega vielä viikonkin päästä vaikka ois plussa. Oliko tossa lauseessa järkee. Ei varmaankaan, muta uskon, että te ymmärsitte.

 
ei mulla ollu ku vasta 4+2. jos se lasketaan edellisistä kuukautisista.
hyvin tässä jaksellut, onneks on tuo opinnäytetyö, niin saa ajatuksia muualle. vaikkakin sieläkin stressaavaa ku ei ne miehet työmailla ymmärrä että nuori nainen osaa tehdä vähintäänkin yhtä hyvää jälkeä. noh..
Onnea plussanneille! Pitäkäähän matkustajat kyydissä! :heart:

En jaksa mitään vauva yritystä, tulee jos on tullakseen =) Stressaavaa yrittää ja odottaa. Heilutellaan peittoa silkasta rakkaudesta, jos se kantaa hedelmää niin ollaan kiitollisia :)
Vaikka kyllähän sitä toivois että vaavi tulis. Äiti ja Iskäkin jo odottelevat minulta ja siskoltani jälkeläisiä. Aikamoinen sattuma, että siskoni oli viime kesän lopulla raskaana, ja hänelle tuli myöskin keskenmeno! Molemmat menetimme ensimmäisemme!
No ei lannistuta!
Plussatuulia kaikille ja isot :hug: erityisesti teille ketkä olette antaneet sen minulle. Ja muille kans!
 
Onnea plussanneille:) :flower: Ja isoja :hug: kaikille tippuneille.

Omaa napaa: Tänään ollu sit kovat ovis kivut. Peitto on kyllä heilunut että toivotaan nyt et käy hyvin. On näihin kipuihin kyllä tottuminen. On niin kummallinen olo ku tuntee alavattan ihan erilailla. Kauheita nippailua mahassa ja sit sellanen elohiiri tunne alavattassa:) aika jännä.
Aamulla kävi vaan ilkeesti ku mies jotenkin tönäs mahaan niin sit ku oli vie pissi hätä ja ovis kipuja niin ei ollu kauheen kiva herätys:(
Tänään on ollu ihan erilainen ovis ku aikasempi. Olisko sit sen takia ku ei oo enään pillereillä vaikutusta?
 
Heipsistä ja taas olisi perjantai, kivaaa. Mulla on ollu niin kiireiset pari päivää, etten ole edes täällä ehtinyt keskustelua seuraamaan. Plussatuulia kaikille! Ja halit niitä tarvitseville :hug:

ON: Kierron alussa mennään, mutta jotenkin olo on rento. Tätä, ku saisi jatkettua koko kierron... Pitää vain kehitellä paljon muuta ajateltavaa.
 
minime Paljon onnea!!! :flower: Ja peukkuja jatkolle!

KristiinaK, iso :hug: Statistisesti on 90% mahdollisuus tulla raskaaks ekan yritysvuoden aikana, joten vielä on mahdollisuuksia...

mimomamo Hieno ja ihailtava asenne! Voi ajatella, että sillä oli tarkoitus miksi kävi näin; luonto korjaa useimmiten tilanteet, kuten useimmat keskenmenot. Joten ehkä parempi vauvan kannalta, että kävi niin. Tämän sanottua, se on todella, sanoinkuvaamattoman, surullista meille itsellemme... En siis todellakaan vähättele asiaa.

Onnea mahd muille plussannaille ja isot :hug: tippuneille ja muille tarvitseville!

Rauna Kiitos kannustuksesta! Tosin omat tunnot ei ole niin mahtavat.... Nimittäin tänään on tullut vaaleanpunaista vuotoa niukasti. Jos haluaa jossitella ja pitää toivoa yllä, niin ehkä se on kiinnitysvuotoa.... Olin tuntevani (+ havainnut vuodot) oviksen noin 5. pvä eli nyt olis DPO 8. Siis aika oljenkorsi :LOL: Luultavammin se on täti kuitenkin... Tarkkailen tilannetta. Mutta sullahan on jännää!!! Eiks se valkovuoto voi runsastua raskauden aikana...?
 
Moikka taas kaikille.

Ei oo pahemmin tullu nyt kaytyä täällä ku on koko viikon ollut tosi kipeänä, tai no oon kyllä käynnyt töissä tekeessä pakolliset vuorot, ku kaikki muutkin on kipeinä :snotty:

Nenu vuotaa silmät vuotaa kurkku kipee, mut ei kuumetta ollenkaan.

Mut kait tää tästä kohta luulis alkavan helpottamaan.
Anteeksi tää oma napailu, mutten kerinny kauheesti lukee teiän juttui.

Tosi isosti haleja sulle mimomamo

Ainiin. Galluppiin vastaisin että:
Mie oon 26 ja mies 29
Ollaa oltu yhessä vapusta 2006
vappuna 2008 kihloihin
ja tänä vappuna naimisiin =)
Löydettiin toissapäivänä mulle maailman ihanin vihkisormus! jee :saint:
 
Oho, tulipas taas oltua pitkään pois täältä. Paljon on kerennyt tapahtua.
Isot onnittelut kaikille plussanneille&haamuilijoille! :flower:
Ja halaus kaikille tippuneille :hug:

ON: Tästä kierrosta ei juuri mitään oireita. Ei mitään. Yleensä oon oviksen kyllä selkeästi tunnistanut ja se on säännöllisesti tullut, nyt ei mitään. Ehkä vähän eilen ja toissapäivänä "ruokahalu" melkoinen. Mutta aika myöhäseks meni jos nyt vasta. Katsotaan.

Muuten tämä elämä ahdistaa ja kovaa. Tulee niin rankalla kädellä huonoja uutisia ja paskaa niskaan, että ei toista. Jotenkin vain kaipaisin sitä plussaa testiin, jos edes siinä onnistuisi..
 
heippa.!

onnea kaikki plussanneet ja haamuilijat.! :flower: :heart:
:hug: tippuneille tai muuten vaan sitä tarvitseville :)

ON: täällä ei hassumpia.. tätiä odotellaan. ihan hirveenkauheenkovamahtava sipulin himo on yllättäny mut nyt ihan tyystin.! :LOL: ihan jatkuvasti tekee mieli sipulia.. joka ruokaan oon sitä tunkemassa ja jos ei voi laittaa ni paistan niitä renkaina :D huoh, nyt on tää akka menny ihan tyystin sekasin :headwall: :LOL:
flunssa ilmeisesti iskemässä päälle :/ aivastuttaa ihan jatkuvasti ja klyyvari vuotaa... piru vie.. ja aina ku aivastaa ni tuntuu jossain vatsanpohjassa asti :D ja öisin on ihan mahdottoman tulikuuma.!!! :/ ensin on ihan sopiva ja jossakin vaiheessa yötä ihan hiki valuu kun on niin kuuma, eikä ole edes hellettä :D taitaa tää meikäläisen kroppa olla ihan sekasin.!

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.! :)

YP :wave:
 
yöperhonen: Eikös flunssa voi olla myös ensimmäisiä raskausoireita?
Jostain luin jonku hienon diagnoosin että kun nainen valmistautuu raskauteen niin elimistön vastustuskyky laskee ettei alkaisi hyljeksiä vauvaa.. se oli kyllä hienosti selitetty jossain, toi mun selitys oli hiukan ontuva :D

Täällä ei vieläkään ovisoireita, alkaa jo olla hermo kireellä kun ei pääse edes yrittämään kun ei ole mitään mahdollisuuksia edes raskautua ilman ovista. Niskassa kummittelee joku peikko joka huutelee et nyt se kierto sekos mistä niin moni on pelotellut, pari kuukautta mennyt pillereiden jälkeen hyvin ja sen jälkeen kierto seonnut pitkiksi ajoiksi.. eli odotellaan! Uskon vakaasti siihen et se vauveli tulee sitten kun on sen aika.. ja kaikella on aina tarkoitus.. =)

Tsemppiä siis kaikille tasapuolisesti ja erityistsempit putoajille :hug:
 
Voi olla, että hihkuin liian aikaisin.. RFSU:n testiin tuli todella hailu viiva tänään, voisi luulla viivanpaikaksi kun kuvasta katsoo tai sitten siinä ei nää mitään(kuva on tuolla talviunelmasta 2009 haaveilevat- pinossa). Vaaleanpunainen viiva siinä kuitenkin näkyi heti kun tikku kostui. :ashamed: Aamulla apteekin testiä..

Sero ja yöperhonen oli tuota flunssaa miettiny? Mulla oli kamala räkätauti, joka kesti yli viikon, vasta muutama päivä sitten pääsin siitä eroon! :snotty:
 
Hei,

ihan ekaa kertaa kirjoittelen tämmöiselle palstalle. Lukemiseen olen jo käyttänyt tuntikausia tehokasta työaikaa :p. Mahtuuko vielä joukkoon? Minulla kp 39/33-45,1 yk, TYKS.

Olen nyt jo kärsimättömänä tietenkin kokeillut kahteen kertaan ja negahan sieltä on aina tullut. Yritän malttaa sunnuntaihin. Oletin ehkäisyn poisjättämisajankohdan olevan aivan liian myöhäinen, että tässä kuussa olisi voinut tärpätä. On ollut vähän stressiä välillä, että voihan olla, että ovulaatio on sitten vain tapahtunut aika myöhään... Ongelmana on jo kohta kaksi viikkoa kestäneet alavatsakivut ja alaselkääkin jomottelee. Ja voi sitä tuskaa, kun juttelee kavereiden kanssa, eikä oikein voi kertoa, mitä oikeasti miettii aamulla kun herää ja illalla kun menee nukkumaan! Olen lohduttautunut näiden palstojen lukemisella ja hirvitellyt mielessäni, jos edessä on usean kuukauden ainainen odotus-pettymysruljanssi. Olette kyllä vahvoja jaksamisessanne...
 
Rauna Kuis niin sun testi ei näyttäis heti plussaa vaikka raskaana olisitkin? Ajattelekko, että sun tuuria, vai onko niin käynyt ennenkin :)

mimomamo Meilläkin vanhemmat oottelevat jo kovasti jälkikasvua, varsinkin iskä =)

Chili Oo onnellinen, että ovis tuntuu. Kivempi niin, ku se, että arvailla oliko se vaiko ei?

Jenniho Löytyykö siitä sun tulevasta vihkisormuksesta mistään kuvaa? :D

Elma :hug: Täälläkin kovasti kaivattaisiin piristystä ja nimenomaa siinä plussan muodossa (edes ovisplussa)

YP Sullahan on oireita oikein roimasti, en sitten tiiä mitkä vois viitata raskauteen ja mitkä perusflunssaan :D

Sero Mää myös uskon siihen, että kaikella on tarkoituksensa, välillä vaan sitä ei voi ymmärtää miksi pitää käydä juuri niin kuin käy... :/

minime Täältä peukutukset huomisaamulle :)

Hippuli Aina mahtuu uusi kuumeilija mukaan, tervetuloa! :wave: Välillä kyllä vaatii pitkää pinnaa tää odottaminen, täällä tulee kohta vuosi yritystä täyteen (reilun viikon päästä..)

On: Voi elämä, että noi clomit voi olla ärsyttäviä. Ainut mikä sivuvaikutus tulee, on armoton kuivuus alapäässä :headwall: Eli musta tuntuu, ettei sitä ovista saada varmaan tälläkään annostuksella. Onneks viikonloppu menee aikalailla hankifutista pelaten, joten tulee tehtyä jotain hyödyllistä ;)
 
tervetuloa Hippuli :) toivotaan että se sinun nega vielä vahvaksi plussaksi muuttuu.!!

Sero, hyst hiljaa, kohta kuljen taas pää pilvissä ja sitten taas petytään.. mutta olen minäkin sen kuullut että flunssa olisi oire.. ääh, ei auta kuin odotella.!
ja kyllä, minäkin uskon siihen, että se pikkuinen tulee sieltä kun on tullakseen, kaikella on tarkoitus. ja uskon myös siihen että kaikki hyvä tapahtuu silloin, kun sitä vähiten odottaa :)

minime, huih, jännää... oliko se ihan tavallinen flunssa, vai oliko siinä jtn ns. outoa.?

Alisa, omassa pikku päässäni toki ajattelen taas kaikki pienimmätkin poikkeamat raskausoireiksi :D eli enköhän mä tässäkin kuussa tule kovaa ja korkeelta alas.! jotenkin on vaan ihan erilainen fiilis kun ennen... (tai sitten vaan kuvittelen kaiken) huoh.. :/
 
Hauskaa ystävänpäivää!!! :heart:

Mä niin toivoin vielä viime kuussa, et saisin miehelle kertoa hyviä uutisia ystävänpäivä lahjaksi, mut ei niin käykään :|
Ovis oli vasta viimeviikon loppussa, joten turha on vielä edes testailla. Tai no kai sen voin myöntää, et sorruin jo eilen testaan, ku alkoi lihan haju kuvottamaan (viime raskaudessa en voinut olla asunnossa jossa valmistettiin liharuokaa) =) Täytynee nyt vaan malttaa ens viikonloppuun ja lopettaa oireiden kuvittelu :)
 

Yhteistyössä