** Helmikuun hermoilevat **

estelle ja Alisa84 mun miehen toilailuja en ees kehtaa täälä anonyyminä kertoo ku ei mitää mieltä ylentävää infoo ole! :LOL: saatii sovittua. Mutta ku mä olen niin allerginen kaikelle tuollaiselle, *itse olen niin asiallinen* tilassa kuin tilassa :kieh: niin on vaikeeta ku toinen mokailee... no toivotaa että nyt se loppui se alkon juominen häneltäkin muutamaksi vuodeksi sillä MUN TESTI NÄYTTI HAAMUA!!!! B)
Mä en oo ihan vielä sisäistänyt sitä. Täytyy tehä uus testi muutaman päivän päästä ja kattoo mitä se sit sanoo. Aika kummallista että ihan ekalla tällee tärppäis. En oo käyttäny yli vuoteen mitään ehkäisyä, ollaan keskeytetyllä menty. Täytyy kyl sanoo että mies on aika hyvä siinä ku en aikasemmin ole raskaaksi tullut. Ja ekan kerran ku sisälle laski ni haamu tuli... No tarkkaillaan tilannetta... =)
 
Toivottavasti on ollut teillä kaikilla oikein kiva viikonloppu ja että on tullut plussia!!!!

mimomamo - viikon eka plussa... :p Hienoa, ja paljon onnea että vahvistuu! Ja eiköhän se siitä...

Alisa - vaikka toisaalta se tädintulo on jonkun verta ihan ok, koska tietää, että alkaa uusi kierto ja on uudet mahdollisuudet! Muutes, on varmasti kurja olo, jos ei viihdy siellä, missä asuu. Oot siis itse koennut (en halua udella liikaa... :x )

Estelle - plussatuulia!!!!!

:hug: muille negoja saanneille ja onnea ovista odottaville ja muutnekin onnea kaikille uudessa kierrossa oleville!
 
Nonniin, elikkä tänään uusin testin ja oikein vahva plussahan sieltä tuli *yltiöpäisen onnellinen* :heart: Toivottavasti nyt pysyisi kyydissä.... Tänään siis kp 32/? (muistaakseni) ja yk 1....

Voimia kaikille negan saaneille ja onnea uuteen yritykseen :hug:

Ja onnea kaikille plussanneille :heart:

hengessä mukana!!!
 
IHANAA mimomamo ja Vatukka, onnea!!!! Nyt kipikapi odottajien puolelle Masupallerot syksy/talvi -09 - talvi/kevät -10 -pinoon http://kaksplus.fi/keskustelu/t1304615 ...ja muut kanssa heti plussan saatuanne samaan kasaan =)
 
Vatukka, onnea!!!!

:attn: Tiedättekö/ootteko kuullu tällaista asiaa: raskaustesti saattaa näyttää väärää negaa (siis että olisi oikeasti plussa), jos sitä pitää virtsasuihkussa/-kupissa liian pitkään eli yli sen ajan, joka neuvotaan testin ohjeissa.
 
Ei sit onnannut tälläkään kertaa. Voi että kun ahdistaa! Vika on todennäköisesti täysin mussa. En ehtinyt tekemään yhtään testiä vielä, mutta luulen että kyse oli taas kemiallisesta. Poistun nyt enkä tuu varmaankaan lukemaan enää mitään tässä kuussa.

Onnea uusille plussille!
 
Jahas, täällä menossa kp1. En oikein osaa sanoa, mitkä fiilikset. Vähän jotenkin kummastuneet. Mun kierto ei IKINÄ ole ollut näin lyhyt! Siis oikeesti ikinä (paitsi pillereiden kanssa tietty). Join greippimehua alkukierron enkä muuta selitystä keksi. Täytynee siis jatkaa juomista tässäkin kierrossa, niin ei tarvitse niin pitkään aina odotella :D Bongasin mielestäni oviksen aika tasan 2 vko sitten, jolloin jo hieman kummastelin sen aikaisuutta, mutta ihan oikeassa taisin olla. Sinänsä ihan positiivista, että olin ihan oikein itseäni tulkinnut. En taida kovin masentunut jaksaa olla, uuteen kieroon sitten vain! Ja mäkin haluun jäädä vielä tänne!
 
Jossu-71 Toivottavasti onnistaa!! Jännät on odottelut, ymmärrän....

Sonnet82 Jää ihmeessä! Ja onnea uuteen kiertoon!

ON: Edelleen ei kuulu menkkoja :headwall: En viitti jälleen testata, kun on vain muutama testi jäljellä, enkä tiedä mistä niitä täällä saa. Täytyy vain odottaa.
 
tervehdys.!

ihan ensinnäkin: aivan mahtavan suuret onnittelut plussanneille.!!! :flower: :heart: ja tsemppiä haamuilijoille.! :) (täällä tippa linssissä luen teidän uutisia :D)
:hug: tädin yllättämille ja muutenkin niille, jotka kokevat tarvitsevansa sellaista.!

niille jotka kyselivät tuosta minun kädestä: liukastuin siis meidän keittiön lasiovea päin ja se lasi hajosi allani ja viilsi sitten haavan oikeaan käsivarteen, johon tuli 7 tikkiä.. tänään olisi sitten tikkien poisto :) ihan hyvältähän tuo käsi nyt näyttää, oli vaan hetki sitten aika hurjan näkönen kun siinä oli noin miljoonaa eri mustelman väriä :D nyt siis alkaa jo olemaan parempaan päin.!

ON: täällä eletään jotenkin todella liikuttuneessa tilassa.. joka ikinen asia saa itkemään tai ainakin kyynelehtimään.! (perhana, alakaa toiveet nousta.)
illalla kun oltiin menossa nukkumaan, niin siippa silitteli mun masua ja sanoi "mä niin haluisin tonne sellasen pikkusen" tottakai rupesin heti vollottamaan :D ja sitten hän sanoi: "mä voin käydä ihan missä testeissä ja kokeissa vaan, kuhan me saadaan meille oma pikkunen". eipä tuo ukko ole noin vakavissaan asiasta koskaan puhunut, vaikka onkin ollut koko ajan jutussa kyllä mukana. kaikista ihaninta oli tämä kun hän sanoi "ja mä tiedän, ettei lapsia vaan tehdä, vaan niitä saadaan, lapsi on lahja", voi taivas, en ois voinu uskoa että ton körilään suusta tulisi jtn tuollaista :D :heart:
anteeksi omanapaisuus.....

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.!! :)

YP :wave:
 
Onnea plussanneille, kyllä niitä alkaa jo sieltä tippuilemaan =)

Onko kellään ylimääräisiä ovisoireita? Kun tänne ei ole vieläkään ilmestynyt.. mennään jo kp 12 ja viimeksi oli koko homma ohi jo kp14. Pari päivää tuli selkeät viivat tikkuun, mutta ei mitään testiviivan vahvuisia, nyt enää haamuilee. Ostin jo raskaustestin ja tein senkin, kun epäilin jo että se on mun oviksen vienyt. Mutta negaa näyttää jokainen testi..
Vielä täytyy siis odotella jospa se ovis ilmestyisi tässäkin kuussa tänne!
Tulis edes ne oireet että tietäisi että tulossa ollaan!

Onpa tässä onneksi vielä helmikuuta jonkun verran jäljellä, laitetaanko viekkausta kehiin että montako plussaa tähän pinoon saadaan?
Mä voin aloittaa, veikkaanpa että 11kpl.. *pessimisti ei pety koskaan* :p
 
Onnea plussanneille :flower:

YP: Tervetuloa kyynelehtivien kerhoon :) Mulla oli perjantaina aivan kamala päivä, kun kaikki vaan itketti. Jotenkin tuntui tää vauva-asia ihan älyttömän suurelle ja ahdistavalle. Mielessä vaan pyöri, että mitä jos mussa on jotain vialla ja mitä jos ei lasta saakaan. Nyt jo onneksi parempi mieli.

Alisan kanssa olen samaa mieltä, että vaihdetaan pinon nimi, kun kuukausi alkaa lähetä loppuaan. Maaliskuulle menee, jos jännäillä tarttee, mutta mielelläni tässä pinossa pysyisin.

Ja KristiinaK mistä sä löydät noita koristuksia? Ja laitatko ne ihan copy-pastella noihin päivityksiin?
 
Moi kaikki! Ja onnea plussanneille!!!

Alisa84, en mäkään tänne kuulu enää kun seuraavia menkkoja odotellaan vasta 9.3., mut kunhan jään hyörimään kunnes saadaan uusi pino kasaan tuttujen kesken :) Ja tuntuuhan tää kuukauden odottelu aika masentavalta, ajattelin vaan treenata ennen ovista ihan hulluna. Nyt on kyl flunssa ja sekin masentaa niin ei saa kuntokuuria päälle :/ Mut toisaalta, meidän ei pitänyt alottaa yrittämistä ku vasta ensi syksynä, ja aikaistettiin sitä sen verran et kaikki plussa on vaan plussaa :D Mutta tosiaan, pianhan toi ovis tulee, alle kaks viikkoa, ens lauantaina on ystävänpäivä ja tehdään jotain kivaa miehen kanssa, ja sit mun on mun synttärit ja ovis ja sit hautajaiset, joten eiköhän tää kuukaus vierähdä pian. Toivottavasti :D

Pipopi, voi ei, tuntuu varmaan pahalta. :hug:

KristiinaK, sulla alkaa olla jännät päivät käsillä! Toivottavasti plussaat nyt niin joku toinen meistä saa periä sun manttelin :) Oot ollu jo tarpeeks kauan täällä :)
 
mimomamo Onnittelut haamusta :flower: Mahtava juttu!! :heart:

Minna Joo, asustelin tuossa reipas kolme vuotta opiskelupaikkakunnalla ja siellä en yhtään viihtyny, koko ajan kaipasin vain kotipaikkakunnalle missä kaikki kaverit ja läheiset oli.

Vatukka Mahtavaa, sullekin plussa!! :heart: Onnittelut!! :flower:

Marta ja YP Täällä kans yks vollottaja. Eilen vaan oli ihan hirvee päivä, sain kuulla raskausuutiset aikasta läheltä, jotka sitten masensivat minut täysin. Ihanaa, kun menkat parhaimmilaan niin kuulla tuollaista, mutta eipä auta..

Lintsi Tässä kuussa on vain 28 päivää, joten aika menee varmaan nopsaa ;)

Pahoittelut tippuneille!! :hug:

Tietääkö kukaan, että johtuuko niukka vuoto limakalvon ohuudesta, oviksen puuttumisesta vai mistä? :wave:
 
pipopi, pahoittelut pirulaisesta:hug: :hug:

Marta, se on kamalaa kun välillä tuntuu siltä että ei mieti kuin tätä vauva asiaa vain ja mikä on vialla jos on vialla jne..!! :/ nyt olen ottanu ihmeen rennosti koko vauva touhun, enkä ole stressannut ollenkaan, en siis itke tällä kertaa mitään vauva juttuja.. tuntuu vain että jotenkin muuten on erittäin herkkä olo.!!

Alisa, tiedän tunteen.. jotenkin vihastuttaa ja kiukututtaa sellaisten uutisten jälkeen, mutta silti täytyy (ja varmasti pohjimmiltaan onkin) onnellinen toisten puolesta.!!

tänne ei mitään uutta.! tätiä odotellessa......

YP :wave:
 
Onnea vatukka ja mimomamo!! :flower: :flower: :)

Plaah, vielä pitää odottaaaa.. Kärsivällisyys ei ole hyveeni..

Usko plussaan nolla vaikka yrityksien suhteen toivoa olisi hyvinkin, joo ja myönnettäköön.. tänään tein apteekin testin ja en ole ollenkaan varma tuloksesta, luultavasti nega, mutta joku siinä hämäs.. :/
 
Hei taas :) En minäkän tänne enään kuulu kait kun seuraavat menkat tulee vasta maaliskuun alussa. Mutta ajattelin silti kirjoitella, kun ihmetyttää. Mulla loppui menkat pari päivää sitten, olivat kivuliaat ja suht runsaat. Nyt tänään on tullut veristä limaa ja vatsaa nippailee, ihan kuin pallo osuisi, sellainen jännä tunne. Rintoja aristaa myös kamalasti. Omituista, ei kait oviskaan vielä voi mitenkään olla :eek:

Onnea Plussanneille :heart:
 
Hello!

Jes, tiistain koulupäivä takana, nyt ollaan melkein jo voiton puolella:) Menkatkin on loppuneet tänään ihan kokonaan, jee! Pääsee kellistää ton miehen illalla, on täs jo melkein viikko, tai ainakin viis päivää mennyt ilman mitään actionia B)

Minna77
, onko mitään tapahtunut siellä suunnassa?

KristiinaK
, pikkujuttu, mutta jaksatko päivittää yk2? kiiitos :)

Sero, ootko päässyt jo bongaamaan oviksen? Muakin jotenkin etukäteen jo hermostuttaa että se vaan menee ohi jossain välissä, heh varmaan ihan turha huolenaihe.. Viimeks se vaan oli aika myöhään, kp17 niin nyt jos se tuleekin aikaisemmin.. Toisaalta kyllä me aika säännöllisesti peuhataan niin eiköhän se siitä. Mut varaudu et se tuleekin myöhemmin! Mäkin tikutin viimeks ovista jossain kp14 paikkeilla ja olin jo varma et se on missattu.
 
Minime Pystytkö kertoo, mikä siinä hämäsi?


Marr Toivottavasti selviää kivut.

Vatukka ja Minomamo Onnea :flower: Nyt on kyllä tosi moni plussannut, jotka on juuri kerennyt mukaan. Hienoa.

Tädin yllättäneet: Juu, tänne vaan jääkää ja muokataan sitten otsikkoa tarpeen mukaan. Ja toivotaan niitä ennustettuja plussia, yksitoistako niitä oli!!!!

ON: Täällä on ollut nytten viimeset 2 päivää sellasta kokoaikasta menkkakipuilua alavatsassa. Myöskin alaselkää vihlonnu aika ajoin. Saas nähdä, miten käy tässä kierrossa. En siis varmuudella ole bongannu ovista, mutta eiköhän se ole nyt mennyt kuitenkin. Jos on mennyt.
Vauvakuume on täälläkin hurja. Ja totta se on, vaikkakin iloitsee muiden raskaudesta, siis läheisten , niin ajattelee, että voiku jo minä. Ja tämä varmaan monikertaistuu sitten pidempään yrittäneillä.
 
Lintsi: En oo vielä ovista bongaillut, parina päivänä oli selkeitä viivoja, mutta sitten ne lähtikin yhtä nopeasti pois, en tiedä mikä häiriö se oli, mutta ovisoireita ei ollut. Nyt sitten odotellaan vaan kärsivällisesti jospa se sieltä ehtisi joskus paikalle. Tän viikon aikana pakko tulla, koska sen jälkee on melko turhaa enää tulla :headwall:
Mutta meillä on kuitenkin suht säännöllisesti peuhuja, joten samapa tuo vaikka unohtaisin koko oviksen bongailun, mutta kun ei malta :p

Älkääs nyt mun arvausta pitäkö ennustuksena, mutta 11kpl on mun veikkaus.. eikö kukaan muu uskalla lähteä veikkailemaan?

Onko teillä muuten joka kierrossa ollut samanlaiset ovisoireet? Nyt kun ei meinaa rinnat kipeytyä millään, vaikka tähän asti on kyllä suht ajoissa tullut nännit kosketusaroiksi.. muita ovisoireita ei niin selkeästi huomaa, limoja sitten joskus jos tulee *nam*..
 
Kristiina Tänne sais sit päivittää huomiseks jo kp5, sori en yhtään oo kerenny täällä käymään. Täälläkin alko hullu treenaus nyt kun ei kerran vielä tärpännytkää.. :) Ja mä jään kyllä kans tänne ! Vaik en niihin yhteentoista enää pystykää liittymään. :D

Onnea huimasti mimomamo ja vatukka !!!

Sero Mä pistän sit paremmaks ja veikkaan 12 kpl. Vaikken ookaa taas niin paljo kärryil et tietäsin onks se ees mahollista enää, paitsi optimismille kaikki on mahollista. :p

Oli kyl niiiiin kummallinen tädin vierailu, kesti ihan kaks päivää, ja molempina päivinä vaan aamulla, eikä mitään kipuja ei mitään, vaikka pillereiden aikaan vielä oli niin järkyt menkkakivut ettei sängystä päässy.. Nyt vaan koko ajan nippailee mahaa ja aina ku syö jotaa ni sattuu (sopii yhteen tän treenirääkin kans :whistle: ).. Joutu jo tänä aamuna varmistaa ku toi ukkoki hokee koko ajan et 'kylhää sit vuotoo voi olla vaik oiski raskaana ' , ja siis negaahan se kaapista löytyny marketinp***atesti näytti.. Et se siitä :D
 

Yhteistyössä