estelle ja Alisa84 mun miehen toilailuja en ees kehtaa täälä anonyyminä kertoo ku ei mitää mieltä ylentävää infoo ole! saatii sovittua. Mutta ku mä olen niin allerginen kaikelle tuollaiselle, *itse olen niin asiallinen* tilassa kuin tilassa :kieh: niin on vaikeeta ku toinen mokailee... no toivotaa että nyt se loppui se alkon juominen häneltäkin muutamaksi vuodeksi sillä MUN TESTI NÄYTTI HAAMUA!!!! B)
Mä en oo ihan vielä sisäistänyt sitä. Täytyy tehä uus testi muutaman päivän päästä ja kattoo mitä se sit sanoo. Aika kummallista että ihan ekalla tällee tärppäis. En oo käyttäny yli vuoteen mitään ehkäisyä, ollaan keskeytetyllä menty. Täytyy kyl sanoo että mies on aika hyvä siinä ku en aikasemmin ole raskaaksi tullut. Ja ekan kerran ku sisälle laski ni haamu tuli... No tarkkaillaan tilannetta... =)
Mä en oo ihan vielä sisäistänyt sitä. Täytyy tehä uus testi muutaman päivän päästä ja kattoo mitä se sit sanoo. Aika kummallista että ihan ekalla tällee tärppäis. En oo käyttäny yli vuoteen mitään ehkäisyä, ollaan keskeytetyllä menty. Täytyy kyl sanoo että mies on aika hyvä siinä ku en aikasemmin ole raskaaksi tullut. Ja ekan kerran ku sisälle laski ni haamu tuli... No tarkkaillaan tilannetta... =)