K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ensin huomannut jurea siellä mutta tosiaan, sekin vähän osallistuu tuohon. Bojan kyllä selvästi katsoo Jania moneen kertaan. Mietin että onko tossa laulussa mitään oikeita sanoja vai onko ne vaan keksineet kaiken just siinä ja B katsoo mihin Jan olisi tarinaa kuljettamassa. Vai katsooko se ylipäätään sitä Janin meininkiä, joka kyllä munkin mielestä on aika hypnoottista seurattavaa. Vai onko siinä sit jotain kiusoitteluakin mukana? Selvästikin ainakin B välillä kommentoi jancea, tyyliin husbands, samaan tapaan kuin se vaikka kommentoi krisiä kauniiksi aina välillä
Mäkin mietin että tekaisiko ne ne sanat tuossa hetkessä vai sovelsivatko jotain olemassa olevia sanoja.
 
vierailija
Mä en ensin huomannut jurea siellä mutta tosiaan, sekin vähän osallistuu tuohon. Bojan kyllä selvästi katsoo Jania moneen kertaan. Mietin että onko tossa laulussa mitään oikeita sanoja vai onko ne vaan keksineet kaiken just siinä ja B katsoo mihin Jan olisi tarinaa kuljettamassa. Vai katsooko se ylipäätään sitä Janin meininkiä, joka kyllä munkin mielestä on aika hypnoottista seurattavaa. Vai onko siinä sit jotain kiusoitteluakin mukana? Selvästikin ainakin B välillä kommentoi jancea, tyyliin husbands, samaan tapaan kuin se vaikka kommentoi krisiä kauniiksi aina välillä
Beautiful sunset and beautiful Kris vai kummin päin se sen sanoikaaan 🥰🥰🥰
 
vierailija
Ja sä kuvittelet että se oli jotenkin suunniteltu? Tollasta läppäähän sitä just lentää. Miksi kukaan etukäteen miettisi että nyt tää sanois näin ja se sit noin?
Ja sä kuvittelet että se oli jotenkin suunniteltu? Tollasta läppäähän sitä just lentää. Miksi kukaan etukäteen miettisi että nyt tää sanois näin ja se sit noin?
Et ole tosissasi, toihan nyt on niin selkeästi suunniteltu kuin olla jo voi, Jance on keinotekoinen shippi niin lähes kaikki siinä on.
 
vierailija
Ja sä kuvittelet että se oli jotenkin suunniteltu? Tollasta läppäähän sitä just lentää. Miksi kukaan etukäteen miettisi että nyt tää sanois näin ja se sit noin?
Olen eri, ja ei varmasti ollutkaan suunniteltu, just sitä siinä hetkessä syntyvää läppää, mut ehkä toi toinen kirjoittaja tarkoitti että tuon tyylinen olis enemmän shippikontsaa, jos sellaista haluais tehdä. Niillä kyllä syntyy sitä ihan luonnostaan tosin, ei tarvi tehdä. 😁
 
vierailija
Mulle tuli just tumpussa eteen se janin pariisin sänkykuva eteen ja nyt en voi olla ajattelematta sitä että toi bluzan lakana on siitä, kun joku eilen täällä niin murjaisi 😂 Nace häveliäästi rajattuna pois 😁
 
vierailija

Yhteistyössä