K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyllä edes shippilaseilla saa Bluzan kansikuvaa liitettyä K&B. Enemmän se SSOL oli, kun kaikkien nimellä käsikorut ja yksi J*re tai ehkä se oli vain Jure kaksi kertaa..
Minä joka yritän joka tilanteessa löytää realistin näkökulman ja jotain shippauksen kumoavaa, niin jopa minäkin vakuutuin loppu viimeksi siitä, että SSOLin kannessa ollut J*re viittasi Jereen. Olihan siitä nyt niin vahvat viitteet.
 
vierailija
Ai B ja K petti K:n avopuolisoa niissä lakanoissa?
Voi kun te jaksatte näitä tarinoita pitää yllä... siis molemmin puolin. Ihan vaan tiedoksi, ette tiedä yhtään mitään. Minäpä tiedän, ja te ootte niin metsässä näiden teorioiden kanssa, mutta ootte vaan niin varmoja että tiedätte miten asiat on, vaikka kukaan teistä ei näitä tunne.
 
vierailija
Minä joka yritän joka tilanteessa löytää realistin näkökulman ja jotain shippauksen kumoavaa, niin jopa minäkin vakuutuin loppu viimeksi siitä, että SSOLin kannessa ollut J*re viittasi Jereen. Olihan siitä nyt niin vahvat viitteet.
Mä oon samaa mieltä että saattoi viitatakin. Mutta on silti ihan eri juttu kuin se, mikä tämänhetkinen tilanne on. En sulje pois sitäkään vaihtoehtoa etteikö SBJ tai Bluza voisi olla menneistä tunteista Jereä kohtaan. Mut en hetkeäkään usko että nykyisistä.
 
vierailija
Voi kun te jaksatte näitä tarinoita pitää yllä... siis molemmin puolin. Ihan vaan tiedoksi, ette tiedä yhtään mitään. Minäpä tiedän, ja te ootte niin metsässä näiden teorioiden kanssa, mutta ootte vaan niin varmoja että tiedätte miten asiat on, vaikka kukaan teistä ei näitä tunne.
Törkeää tulla tänne silti levittämään perättömiä juoruja siitä, että K olisi pettänyt kumppaniaan. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä.
 
vierailija
Varmaan vaikea sun elää itsesi kanssa, kun on tarve tulla tänne pilaamaan muilta ilo. Mikset voi vaan antaa muiden hehkuttaa ja kuumistella. Miksi kaikki pitää lyödä lyttyyn ja ankeuttaa. Tämä ketju on kuitenkin perustettu myös heitä varten, joiden shippiparit eivät vauvalle mahtuneet.
Ja en usko, että tää Kris&Urban juttu kovin kauaan täällä pyöriin, kun eivät varmaan ehdi kauheesti toisten kanssa viettää aikaa tai ylipäätäänsä heistä ei taida tulla someen mitään. Ehkä voisi kuitenkin toisten antaa heitä ihastella sen verran minkä ihastelee?
 

Yhteistyössä