vierailija
Mut miksi tuota vastausta sit pidetään romanttisena?Ei ole vielä valmis tulemaan kaapista ulos.
Mut miksi tuota vastausta sit pidetään romanttisena?Ei ole vielä valmis tulemaan kaapista ulos.
Ei ole vielä valmis tulemaan kaapista ulos.
Kris ja Urban ovat kyl tosi söpö pari. Ihanasti katsovat toisiaan.Jos Joksujen kanssa olet tekemisissä niin päädyt fanarttiin. Nyt on Urbanista ja Krisistä tehty
Krisin tukka on upea tuossa, ei ihme että B haluaa kosketella sitä.BoKris
Aika törkeätä levittää perusteettomia juoruja toisen selsuaalisesti suuntautumisesta. Te ette todellekaan ole todellisia faneja.Ei ole vielä valmis tulemaan kaapista ulos.
Hohhoijaa, keksi jotain parempaa.Kris ja Urban ovat kyl tosi söpö pari. Ihanasti katsovat toisiaan.
🩷BoKris
KrisUrbanHohhoijaa, keksi jotain parempaa.
Minä joka yritän joka tilanteessa löytää realistin näkökulman ja jotain shippauksen kumoavaa, niin jopa minäkin vakuutuin loppu viimeksi siitä, että SSOLin kannessa ollut J*re viittasi Jereen. Olihan siitä nyt niin vahvat viitteet.En kyllä edes shippilaseilla saa Bluzan kansikuvaa liitettyä K&B. Enemmän se SSOL oli, kun kaikkien nimellä käsikorut ja yksi J*re tai ehkä se oli vain Jure kaksi kertaa..
Urbanin bändi voi vähän ihmetellä kun yhtäkkiä alkaa tulla uusia seuraajia ja tykkäyksiä ympäri EurooppaaKris ja Urban ovat kyl tosi söpö pari. Ihanasti katsovat toisiaan.
Niin rakastettavia yhdessä🩷Kris ja Urban ovat kyl tosi söpö pari. Ihanasti katsovat toisiaan.
No he jako sen yhden meemistoorin cykalta, missä oli Urban&Kris mut joo saattavat ihmetellä kyllä.Urbanin bändi voi vähän ihmetellä kun yhtäkkiä alkaa tulla uusia seuraajia ja tykkäyksiä ympäri Eurooppaa
Väsynyttä pakotusta.Niin rakastettavia yhdessä🩷
Suomalaisten fanien määrä kasvaa.Urbanin bändi voi vähän ihmetellä kun yhtäkkiä alkaa tulla uusia seuraajia ja tykkäyksiä ympäri Eurooppaa
Sä kyllä oot ilon pilaajaVäsynyttä pakotusta.
Saatoin kuunnella Urbanin bändin biisejä tänään ja kyllä pari biisiä pääsi mun soittolistalleSuomalaisten fanien määrä kasvaa.
Tämä voisi olla hyvin Krisin tai Janin huumoria.Minä joka yritän joka tilanteessa löytää realistin näkökulman ja jotain shippauksen kumoavaa, niin jopa minäkin vakuutuin loppu viimeksi siitä, että SSOLin kannessa ollut J*re viittasi Jereen. Olihan siitä nyt niin vahvat viitteet.
Voi kun te jaksatte näitä tarinoita pitää yllä... siis molemmin puolin. Ihan vaan tiedoksi, ette tiedä yhtään mitään. Minäpä tiedän, ja te ootte niin metsässä näiden teorioiden kanssa, mutta ootte vaan niin varmoja että tiedätte miten asiat on, vaikka kukaan teistä ei näitä tunne.Ai B ja K petti K:n avopuolisoa niissä lakanoissa?
Mä oon samaa mieltä että saattoi viitatakin. Mutta on silti ihan eri juttu kuin se, mikä tämänhetkinen tilanne on. En sulje pois sitäkään vaihtoehtoa etteikö SBJ tai Bluza voisi olla menneistä tunteista Jereä kohtaan. Mut en hetkeäkään usko että nykyisistä.Minä joka yritän joka tilanteessa löytää realistin näkökulman ja jotain shippauksen kumoavaa, niin jopa minäkin vakuutuin loppu viimeksi siitä, että SSOLin kannessa ollut J*re viittasi Jereen. Olihan siitä nyt niin vahvat viitteet.
Varmaan vaikea sun elää itsesi kanssa, kun on tarve tulla tänne pilaamaan muilta ilo. Mikset voi vaan antaa muiden hehkuttaa ja kuumistella. Miksi kaikki pitää lyödä lyttyyn ja ankeuttaa. Tämä ketju on kuitenkin perustettu myös heitä varten, joiden shippiparit eivät vauvalle mahtuneet.Väsynyttä pakotusta.
Niin varmaan.Voi kun te jaksatte näitä tarinoita pitää yllä... siis molemmin puolin. Ihan vaan tiedoksi, ette tiedä yhtään mitään. Minäpä tiedän, ja te ootte niin metsässä näiden teorioiden kanssa, mutta ootte vaan niin varmoja että tiedätte miten asiat on, vaikka kukaan teistä ei näitä tunne.
Joo, täytyypä kuunnella itsekin!Saatoin kuunnella Urbanin bändin biisejä tänään ja kyllä pari biisiä pääsi mun soittolistalle
Törkeää tulla tänne silti levittämään perättömiä juoruja siitä, että K olisi pettänyt kumppaniaan. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä.Voi kun te jaksatte näitä tarinoita pitää yllä... siis molemmin puolin. Ihan vaan tiedoksi, ette tiedä yhtään mitään. Minäpä tiedän, ja te ootte niin metsässä näiden teorioiden kanssa, mutta ootte vaan niin varmoja että tiedätte miten asiat on, vaikka kukaan teistä ei näitä tunne.
Ja en usko, että tää Kris&Urban juttu kovin kauaan täällä pyöriin, kun eivät varmaan ehdi kauheesti toisten kanssa viettää aikaa tai ylipäätäänsä heistä ei taida tulla someen mitään. Ehkä voisi kuitenkin toisten antaa heitä ihastella sen verran minkä ihastelee?Varmaan vaikea sun elää itsesi kanssa, kun on tarve tulla tänne pilaamaan muilta ilo. Mikset voi vaan antaa muiden hehkuttaa ja kuumistella. Miksi kaikki pitää lyödä lyttyyn ja ankeuttaa. Tämä ketju on kuitenkin perustettu myös heitä varten, joiden shippiparit eivät vauvalle mahtuneet.