vierailija
Jotain vikaa on miehessä 54v joka harrastaa pilapuheluita ja vielä maksua vastaan.
Kyllä häiritsi se kusetus! Haettiin vaikka kaupunkia. Taululla luki jo U_sikaupun_i. Silti Janne työntää sormea suuhun ja jankuttaa että ai jai jai jai jai, kun onkin taas vaikea tehtävä! Ai jai jai jai jai!Niin. Katsoit ohjelmaa. Se oli siinä. Jos sinua niin häiritsi se kusetus, et olisi katsonut koko ohjelmaa. Mutta eipä näköjään haitannut sinua se kusetus yhtään.
Et ymmärtänyt pointtia mutta ei ole yllätys.Kyllä saa olla todellinen aivoinvalidi, jollei muka tajua jo niistä tehtävistä millaista kusetusta se ohjelma on! Kun haetaan kirjekuoressa olevaa eläintä, vastaus on aina joku v*tun kypäräkasuaari! No entäs se automerkkipeli sitten! Vihjeillä johdatelllaan tyhmiä soittajia vastaamaan Maserati, kun se vastaus onkin joku Marussia..
Katrie on siis myös aivoinvalidi. Hyvä. Ja se Kana ja ketäs siellä oli. Sinne vaan nyt heille kertomaan myös.Kyllä saa olla todellinen aivoinvalidi, jollei muka tajua jo niistä tehtävistä millaista kusetusta se ohjelma on! Kun haetaan kirjekuoressa olevaa eläintä, vastaus on aina joku v*tun kypäräkasuaari! No entäs se automerkkipeli sitten! Vihjeillä johdatelllaan tyhmiä soittajia vastaamaan Maserati, kun se vastaus onkin joku Marussia..
Kyllä ne soittajatkin tajuaa , jotka jo vuosia soitelleet sinne.Kyllä saa olla todellinen aivoinvalidi, jollei muka tajua jo niistä tehtävistä millaista kusetusta se ohjelma on! Kun haetaan kirjekuoressa olevaa eläintä, vastaus on aina joku v*tun kypäräkasuaari! No entäs se automerkkipeli sitten! Vihjeillä johdatelllaan tyhmiä soittajia vastaamaan Maserati, kun se vastaus onkin joku Marussia..
Jep. Normaalit ihmiset sentään käy töissä. Tämä yksi vaan makaa sängyssä, hörppii Naturdiettiä ja soittelee rahaa vastaan pilapuheluita.Jotain vikaa on miehessä 54v joka harrastaa pilapuheluita ja vielä maksua vastaan.
Mutta kun Katrie tekee sitä, se on vaan hyvää viihdettä?Kyllä häiritsi se kusetus! Haettiin vaikka kaupunkia. Taululla luki jo U_sikaupun_i. Silti Janne työntää sormea suuhun ja jankuttaa että ai jai jai jai jai, kun onkin taas vaikea tehtävä! Ai jai jai jai jai!
Pilapuhelut? Mistä te tämän taas olette keksineet? Ja moni normaali ihminen ei ikävä kyllä käy enää töissä. Jannella sentään on vielä töitä. Älä ala tuolla tyhmällä yleistyksellä, kun sulla ei ole hajuakaan mistä puhut.Jep. Normaalit ihmiset sentään käy töissä. Tämä yksi vaan makaa sängyssä, hörppii Naturdiettiä ja soittelee rahaa vastaan pilapuheluita.
Kaikesta mistä tienestiä kelpaa. Helppoa puhelin työ.Jotain vikaa on miehessä 54v joka harrastaa pilapuheluita ja vielä maksua vastaan.
Kyllä hekin tietävät ohjelman luonteen. Katrie tottelee mitä tuotanto haluaa hänen sanovan. Taululla lukee H_lsinki, ja Katrie toitottaa että hänellä ei muka ole hajuakaan oikeasta vastauksesta. Eipä! Kana ja Anne-Mari ovat sen verran fiksumpia kuin Janne, että eivät lauo totuuksia tuosta ohjelmasta julkisesti, jos haluavat vielä telkkarista saada töitä. Ja Katrie nyt ei tietenkään mene mitään marttyyrisoimaan, kun kerta juontaa vielä kyseistä ohjelmaa, ja palkka kilahtaa tilille.Katrie on siis myös aivoinvalidi. Hyvä. Ja se Kana ja ketäs siellä oli. Sinne vaan nyt heille kertomaan myös.
Ne idiootit vissiin puhuu siitä, että J voi soittaa ihmiselle. Ne ei tiedä että tätä on tehty ympäri maailmaa yli 10 vuotta jo. Monet julkkikset tekee tätä. Voi tilata itselleen tai kaverille videon tai puhelun. En tiedä missä menneisyydessä Suomessa vieläkin eletään, kun ei tiedetä edes tästä.Pilapuhelut? Mistä te tämän taas olette keksineet? Ja moni normaali ihminen ei ikävä kyllä käy enää töissä. Jannella sentään on vielä töitä. Älä ala tuolla tyhmällä yleistyksellä, kun sulla ei ole hajuakaan mistä puhut.
Mutta katsotaan mitä tapahtuu kun euroja ei kilahda.Kyllä hekin tietävät ohjelman luonteen. Katrie tottelee mitä tuotanto haluaa hänen sanovan. Taululla lukee H_lsinki, ja Katrie toitottaa että hänellä ei muka ole hajuakaan oikeasta vastauksesta. Eipä! Kana ja Anne-Mari ovat sen verran fiksumpia kuin Janne, että eivät lauo totuuksia tuosta ohjelmasta julkisesti, jos haluavat vielä telkkarista saada töitä. Ja Katrie nyt ei tietenkään mene mitään marttyyrisoimaan, kun kerta juontaa vielä kyseistä ohjelmaa, ja palkka kilahtaa tilille.
Minä olen tilannut videon synttäriksi ystävälleni isossa maailmassa. Oli muuten hieno kokemus ja ystäväni ilahtui täysin.Ne idiootit vissiin puhuu siitä, että J voi soittaa ihmiselle. Ne ei tiedä että tätä on tehty ympäri maailmaa yli 10 vuotta jo. Monet julkkikset tekee tätä. Voi tilata itselleen tai kaverille videon tai puhelun. En tiedä missä menneisyydessä Suomessa vieläkin eletään, kun ei tiedetä edes tästä.
Jannen mainoksessa.Pilapuhelut? Mistä te tämän taas olette keksineet? Ja moni normaali ihminen ei ikävä kyllä käy enää töissä. Jannella sentään on vielä töitä. Älä ala tuolla tyhmällä yleistyksellä, kun sulla ei ole hajuakaan mistä puhut.
Niin eli puhut siitä mitä on jo tehty vuosia muualla?Jannen mainoksessa.
En ole nähnyt mitään mainosta pilapuheluistaJannen mainoksessa.
Enkä mie.En ole nähnyt mitään mainosta pilapuheluista
Sä et nyt taas selkeästi tajua! Nuo "hyväntekeväisyysarpajaiset" ovat kusetusta, on nimi sitten Onnenarpa tai Tähtiarpa. Ja oli sitten juontajana Janne tai Katrie. Kyse on nyt siitä, että Janne tiesi 10 vuoden ajan kusettavansa soittajia. Mutta se ei kalvanut Jannen omatuntoa vielä silloin, kun siitä kusettamisesta sai palkan. Nyt vasta työttömänä Janne on ottanut tämän tekopyhän linjan: Hävettää kun olen juontanut tuollaista ohjelmaa 10v, en minä ressukka yhtään tiennyt että pelkkää kusetusta tuo ohjelma, minä raukka olin niin sinisilmäinen kun minut manipuloitiin, en ressukka yhtään tiennyt, yhyy, yhyy, yhyy... Vaikka siis todellakin tiesi. Katrie, Kana ja Anne-Mari eivät ole tätä tekopyhää marttyyripuhetta suoltaneet ulos suustaan. Tietävät kyllä huijaavansa ihmisiä, joten se siitä sitten. Suu pysyy supussa.Mutta kun Katrie tekee sitä, se on vaan hyvää viihdettä?
Ei sitä edes ole. Keksivät omasta päästään ja valehtelevat niin paljon, että itse jo uskovat omia valheitaan.Enkä mie.
Niin eli katoit kusetusohjelmaa. Sen pituinen se. Osallistuit ohjelmaan vaikket soittanut. Turhaa tulla moralisoimaan minulle.Sä et nyt taas selkeästi tajua! Nuo "hyväntekeväisyysarpajaiset" ovat kusetusta, on nimi sitten Onnenarpa tai Tähtiarpa. Ja oli sitten juontajana Janne tai Katrie. Kyse on nyt siitä, että Janne tiesi 10 vuoden ajan kusettavansa soittajia. Mutta se ei kalvanut Jannen omatuntoa vielä silloin, kun siitä kusettamisesta sai palkan. Nyt vasta työttömänä Janne on ottanut tämän tekopyhän linjan: Hävettää kun olen juontanut tuollaista ohjelmaa 10v, en minä ressukka yhtään tiennyt että pelkkää kusetusta tuo ohjelma, minä raukka olin niin sinisilmäinen kun minut manipuloitiin, en ressukka yhtään tiennyt, yhyy, yhyy, yhyy... Vaikka siis todellakin tiesi. Katrie, Kana ja Anne-Mari eivät ole tätä tekopyhää marttyyripuhetta suoltaneet ulos suustaan. Tietävät kyllä huijaavansa ihmisiä, joten se siitä sitten. Suu pysyy supussa.
Miksi se selittää noin paljon ? Ihan selvä nakki. Katsoi ohjelmaa itse, mutta yrittää jotenkin sanoa, että se oli ihan ok, koska vain halusi nähdä Jannea.Niin eli katoit kusetusohjelmaa. Sen pituinen se. Osallistuit ohjelmaan vaikket soittanut. Turhaa tulla moralisoimaan minulle.
Kukaan ei muuten ole vastannut mitään siitä pilapuhelu jutusta enää… varmaan kun tiesivät puhuivat palturiaMiksi se selittää noin paljon ? Ihan selvä nakki. Katsoi ohjelmaa itse, mutta yrittää jotenkin sanoa, että se oli ihan ok, koska vain halusi nähdä Jannea.
Fanien ei tarvitse tehdä enää mitään. Vihaajat mainostaa kaikki Jn bisnekset ja J saa hyvää näkyvyyttä heidän kauttaan. Eivät kait itse sitä ymmärrä. Tuo puhelin juttu: se on tosi kiva idea. Tilasin sellaisen, kun asuin ulkomailla ja ystäväni rakastaa yhtä isoa julkkista ja hänellä oli tämmöinen palvelu. Ystäväni ja kaikki muut paikan päällä melkein pyörtyi, kun puhelu ja video tuli tältä mieheltä.Kukaan ei muuten ole vastannut mitään siitä pilapuhelu jutusta enää… varmaan kun tiesivät puhuivat palturia
Ei taida täällä paljon näkyvyyttä saada. Samat ihmiset viestii päivät ja yöt.Fanien ei tarvitse tehdä enää mitään. Vihaajat mainostaa kaikki Jn bisnekset ja J saa hyvää näkyvyyttä heidän kauttaan. Eivät kait itse sitä ymmärrä. Tuo puhelin juttu: se on tosi kiva idea. Tilasin sellaisen, kun asuin ulkomailla ja ystäväni rakastaa yhtä isoa julkkista ja hänellä oli tämmöinen palvelu. Ystäväni ja kaikki muut paikan päällä melkein pyörtyi, kun puhelu ja video tuli tältä mieheltä.