** Helmikuun hermoilevat **

Mimomamo Nii en tiiä pystynkö sinne keskiviikkoon oottaa taidan huomena hakee sen testin. Oon pahoillani sun kemiallisesta :hug: Mistähän nekin johtuu?
Jaksamisia sulle uuteen kiertoon ja voimia yritykseen :)
Kiitos plussatuulista:) juu ja oireita kyllä on:)
 
Mä aloitin jo uuden ketjunkin, kun ihmettelen tätä kroppaani kun kaks kiertoa jo alkanut heti muutama päivä oviksen jälkeen jonkin näköiset PMS-oireet tai mitä sitten onkaan. Hermot kiristää ja koko porukka on halki-poikki-pinossa kun tää akka pääsee vauhtiin!
Muita joilla alkaa näin pian? tai mitä tää nyt sitten onkaan..
 
Chili Wau, sullahan on oireita vaikka muilel jakaa ;) Kovasti plussaonnea ++++ :whistle:

Pinkkimieli Oi, miten selkee plussa :heart:

Täällä ovistikku ei edelleenkään näytä plussaa :ashamed: Nyt on koko päivän ollu paineen tunnetta alavatsalla, sellanen kiristävä tunne, toivon niin, että siellä munikset kasvais ja irtois vaikka huomenna :p
 
Huh Chili24, kuulostaapa lupaavalta!! Nyt vaan jännätään ja odotellaan testausta!! Kunpa mullakin päivät menis nopeasti :whistle: Mut toisaalta joo.. en oikein tässä kierrossa bongannut ovista niinkuin viime kierrossa ja ei mitään hajua, että pantiinko sitten oikeina päivinä. Joten toisaalta oon aika rennolla mielellä, et tuskinpa tärppäs kun niin ihmeellinen kiertokin.. Ei auta kuin odotella :) Oon muutenkin paljon rennompi kuin viime kierrossa, ihme kyllä.

Rauna, ei luovuteta vielä jookos?

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!!
 
kertoilkaa ihmiset mitä puuhaatte noin niinku elämässänne tällähetkellä?
Mä olen pintakäsittelyalan opiskelija ja opinnäytetyötä teen, tosin sain suurimman homman jo valmiiksi ku otin varaslähdön :)
jos en nyt saa töitä siksi aikaa ennenko koulu jatkuu taas (kuuden viikon päästä) nii alan himo laihikselle ja vähintää 6kg lähtee :LOL:
 
Sisely Meillä plussakierrossa pupuiltiin jokatoinen päivä ja pidettiin huolta, että kp:t 10, 12, 14, 16, 18, 20 tuli hyödynnettyä (olin jostain imenyt tietoa, että 28kierrolla päivät 10, 12, 14 ja 16 pitäisi hyödyntää, jotta ajoitus olisi paras mahdollinen. ) Oviksen aikana oltiin yhden "ylimääräisen kerran" heti kun olin lh-huipun havainnut...en tiedä oliko vaan hyvä tsägä, mutta meillä tosiaan tuntui toimivan tuo jokatoinen pv :LOL: ! Plussaonnea teille tähän kiertoon, kuten kaikille muillekkin...plussatuulosia puhkun teille kaikille :whistle: !

Niin ja ihan kaikille sellainen omakohtainen kokemukseni tiedoksi, että yrittäessämme moni ystäväni sanoi, että jos en lopeta asian miettimistä ja stressaan raskautumista, niin ikinä ei tärppää: en lopettanut asian miettimistä, päinvastoin ja tuntui, että vauva-asia pyöri päässä 24/7 ja SILTIKIN plussa tuli ;)! Kuumeilu oli mukavaa aikaa ja täällä palstalla muiden kanssa intoilu ja lohdutuksen sanat antoivat voimia jatkaa aina kun tuntui, ettei tästä mitään tuu! =) =)

hugis ja papu 6+0
 
Meillä noin yleisesti pupuillaan noin kerran viikossa. Kun tiesin oviksen olevan lähestymässä, niin kellistin ukon joka kolmas päivä. Olin kyllä pettynyt itseeni ja aivan varma, ettei plussaa napsahda, kun oli lh-huippu niin kroppa petti mut, eli olin vaan liian väsynyt pupuillakseni. Onneksi se plussa kuitenkin tuli :heart: :D
 
mimomamo Tänne ei päiviin mahdu oikeastaan mitään muuta kuin työ tällä hetkellä, joka on hyvin valitettavaa. Työ vie sen vuoksi niin paljon elämästä, että työpaikka on 40km päässä ja työmatka kestaa näin talvella 30-35 min riippuen kelistä ja liikenteestä. Muutoin oleskelen ukon ja koiran kanssa seka pelailen jalista :)

Hugis Voii niinpä, mitä tästä opimme; ei sitä stressaamista kannata lopettaa :D ;)

Chilii Joko oot lähteny testiä hakemaan vai onko ne apteekit edes näin aikasin auki? :) Tuuhan heti kertoon tulos, ku oot sen tehny. Mää mitenkään malttamaton ole :whistle:

ON:Eilen heti aamusta tosiaan alkoi painon tunne alavatsalla ja sitä tunnetta on jatkunut tähän aamuun asti. Tuntuu siltä kuin rakko olisi ihan piripinnassa eli aivan täynnä. Heti tulee mieleen, että hyperstimulaatio tuntuu varmasti tältä (mutta sata kertaa pahemmalta) tai sitten siellä kasvaa joku folli/folleja, jotka sitten ovat muuttuneet tai muuttuvat kystiksi Yllättynyt No ehkä ei pidä maalata piruja seinille.. Eilen illalla lenkillä tuntui myös pari vihlasua oikealla alavatsassa. Limaisuuttakin on havaittavissa, varsinkin kävellessä, mutta muutoin tuntuu lähes normaalilta. Nyt pikkuisen elättelen toivoa, että se ovis tulis vaikka ne ovistikut negaa näyttääkin.
 
Moikka taas kaikille! :flower:

En oo pitkään aikaan kerinny koneelle ku on ollu kaikenmoista hulinaa.
ON:
Fiilikset on tässä kierrossa ollut paljon paremmat kun ekalla yk:lla. Jotenkin on ollut levollisempi mieli, peittoa ollaan heiluteltu aina kun on siltä tuntunu (melkee joka päivä, eilen kakskii kertaa :p ) ja ekaa kertaa elämässäni taisin bongata oviksen toissapäivänä =)

Mitens teidän laskiaiset mänt?
 
:ashamed: Sorruin sittenkin varaamaan ajan varhaisultraan, vaikka ei pitänyt sinne mennä.
Se on kuitenkin kallista lystiä, mut haluun tiätää et pikkunen kasvaa oikeessa paikassa. :)
Ajan sain rv7+3, eli 16.03.2009 silloin pitäisi jo syke näkyä :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta kaikille!!

En ole viime päivinä kovin tarkkaan ehtinyt lukemaan viestejä täällä, mutta kuulostaa kuin monella on jännät hetket ovikseen liittyen! Toivotan teille paljon onnea että yritykset onnistaa tällä kierrolla!!!

Rauna Lämmin ja iso :hug: Toivottavasti saisit kuitenkin sen myöhäisen plussan...

Hemmi Myös lämmin :hug: sulle...

Mulla meni menkat niin nopeasti ohi, vain kolme päivää.... Enpä valittele, mukava päästä uuteen kiertoon...

Saa vain nähdä, miten mä saan ton ukon innostumaan tässä kierrossa. Sitä ei ole ollu helppo saada kellistymään koko tän alkuvuoden, kun se on ollu niin kiireinen töissä että vapaa-ajalla ollu niin väsynyt. Mun mies siis tuntuu olevan aika erilainen, kun mitä teillä muilla. Melki hieman kateena luen... :ashamed: Tosin just puhuttiin tästä, ja kun kerroin että haluisin alkaa yrittämään kunnolla, niin ei se vastaan laittanut... Mutta nyt on sillä työtkiireetkin hieman hellittänyt...
 
Täällä edelleenkään ei plussaa eikä kuukautisia. Tosin en tänä aamuna testannut. Viikolla tuli testattua joka aamu ke-su. Nyt kuitenkin ihan hirveä fiilis ja morkkis. On tosiaan vieraita vähän kauempaa kylässä ja heidän kanssaan on tullut nautiskeltua muutamakin lasillinen viiniä. Pe tuli otettua vähän enemmänkin. La ja su en kyllä sitten enää olekaan ottanut mitään. Lisäksi panikoin siitä, kun jouduin syömään antibioottikuurin juuri (mahdollisesta) oviksesta viisi päivää eteenpäin. Ja nuo kyseiset antibiootit toimivat estämällä foolihapposynteesin (luin siis vasta paketista tuon kun olin kolme päivää pillereitä popsinut). Nyt siis hirveän ristiriitaiset tunteet, haluaisin olla raskaana mutta toisaalta pelkään sitä. Jos siis olen raskaana olen nappaillut antibioottikuurin ja juhlinut viime perjantaina (noin 9dpo..). Raskaustestit siis negatiivisia eikä mitään oireita... Pe oli toisaalta niin aikaisessa vaiheessa, että saattoi olla juuri ja juuri kiinnittyminen menossa..
Äh.. Auttakaa nyt ihmistä selvittämään ajatukset.. Eli tälläinen Dear Eki-kysymys :) "Dear Eki, olenko pilannut mahdollisesti ehkä olemassa olevan syntymättömän lapseni elämän antibiooteilla ja muutamalla lasilla viiniä silloin, kun tämä mahdollinen ihanuus ei ollut vielä luultavasti edes kiinnittynyt?" :D

Hyvälle Chili24 kuulostaa oireet :) Toivottavasti plussaat.
Nyt paljon ovis- ja muita plussia kehiin! :)
 
Minna77 Meillä ei ainakaan missään nimessä kyetä päivittäin pupuilemaan ja joka toinenkin päivä tekee tiukkaa :D Tai siis menee jo luontevasta yrittämiseksi, mutta siihen olen tässä oviksen aikoihin pyrkinyt...
 
26/32 ja yrityskierto 4 meneillään.... Ja ei minkännlaisia oireita,liekö hyvä vai huono juttu. Viime kierrossa oli niin paljon oireita, että olisin vannonut olevani raskaana, mutta paskanmarjat ja mansikat... Ehkä nyt sitten olisin kun ei tunnu missään. Mutta mitään en usko ennen kuin plussan nään. Onnea kaikille hermoilijoille!!!
 
Minna77: Ei meilläkään aina kyllä noin usein pupuilla, nyt vaan sattui hyvään saumaan tuo ovis :)
Meillä yleensä (siis aina) minä oon se innokkaampi osapuoli ja välillä sorrun ihan hirveään vonkaamiseen.. Ei aina oikeen halut oo samalta planeetalta ja sit jompikumpi suuttuu(yleensä minä)
Meilläkin kiire välillä rassaa tosi kovasti kun mies on yrittäjä ja työmätkaankin menee tunti ku tuolta korvesta tullaan. sitkun pääsee kotii on aina ekaksi kauhee homma saada talo lämpenee ku se vuotaa ku seula.

Mutta pakko ajatella positiivisesti ja meillä sentään on:
-Oma ihana kotitalo
-Molemmilla on töitä
-On joku joka rakastaa
Näillä pääsee onneks pitkälle.

 
Mitä paremmin asiat ovat, sitä enemmän ongelmia sitä itselleen oikein kehittelemällä kehittää. Minäkin olen tähän mennessä elämässäni saavuttanut käytännössä sen, mihin olen pyrkinyt, mutta taas pitää jotain lisää saada... Mies väittää, etten ole koskaan mihinkään tyytyväinen :D Mä vaan tarvitsen elämään aina jonkin suuremman tavoitteen, kun tuo mies osaa enemmän arvostaa sitä, mitä jo on.
 
Mitäköhän tämä nyt sitte tarkottaa?aamulla tuli täti kutsumattomana vierailulle ja nyt ihan piruuttani aloin lämpöjä tarkistaan et miten alas ne tippuu ku menkat tulee,mutta edelleen lämmöt kohoilla,37,27.Siis mä olin luullu et ne tippuu just ennen menkkoja,mutta olenkohan sitte joku luonnon oikku?! :)
 
Dear Elma: Meillä on aika sama tilanne päivissä,eli testi negaa ja täti ei ole vielä saapunut paikalle. Minä en ole vielä tosiaankaan heittäny kirvestä kaivoon, tosiaan esikon positiivinen testi tuli vasta kuudennella viikolla. Huh. Ja silloin sattui minulle n.päivä ennen kiinnittymistä liikenneonntettomuus, jossa sain sairaalassa vahvan kipupiikin, kun en pystynyt sanoo, että ollaan ehkä raskaana. Ja myös reseptillä vahvoja kipulääkkeitä. No, tein testin, näytti negaa, söin muutaman päivän lääkkeitä, kun oli pakko. Lopetin ne kuitenkin, kun menkat edelleen myöhässä. Tein testin. Negatiivinen. Oli muutama kuuma ja kostea kesäilta myös silloin. No, sitten kp45 tuli positiivinen tulos. Ja ARVAA, olinko paniikissa, että olen tuhonnut vauvani. Lääkäri sanoi, ettei ne vahvat lääkkeet kerennyt vaikuttaa mitenkään, kun silti aika vähänen määrä. Ja itseasiassa ne vahvat lääkkeet oli kiellletty vasta kolmannella raskauskolmanneksella. Saatipa muutama lasi viiniä. Joten, en sinuna ottaisi mitään täyspaniikkia. Olethan kuiten testannu miltei joka päivä ja varmistanut tilanteen.

Minna77:
Kiitokset. Tosiaan, vielä on toivoa tässä kierossa ja tietenkin tulevissa...

Sonnet82: Yhdyn tekstiisi. Täältä löytyy toinen "lisää janoava".
 
Sonnet82, jenninho Kiitos tuesta :flower: Aloin mettimään, että kuinka outoja me ollaan... Toistaiseksi se olen meilläkin mä joka on se innokkaampi ja vaativampi :ashamed: Onneksi ei ole mies vielä suuttunut tai ärähtänyt, kun se on kuitenkin sen verta itsepäinen, että jos sitä ei huvita, niin ei sit millään.

Ja aivan sama; meilläkin on kaikki hyvin. Itseasiassa vähemmälläkin pärjäisi, ainakin kun katselee näitä köyhiä kiinalaisia täällä; miten ne asuu ja miten paljon ne raataa töissä. Kaikki on niin suhteellista. On se erikoinen tämä ihmismieli, kun ei mikään riittäisi...
 

Yhteistyössä