Eli siis kun olen hieman krääli ollut ruokien kanssa, kun on paha olokin vaivannut. Nyt on rv 12+3. Pikkuhiljaa olen silti pystynyt taas aloittaa lämpimien ruokien syömisen, mutta alkaa jotenkin vaihtoehdot loppumaan. Kun sen pitäisi olla aika vähäsuolaista, neutraalin makuista, ei mieluiten paljoa lihaa.. varsinkin jauheliha on yököttänyt. No olen nyt sit syönyt kalapuikkoja varhaisperunoiden kanssa ja kasvispihvejä. Alkaa vaan tökkii toi sama. Ja just kokeilin syödä einesruokana kasviskiusausta, aika pahaa. :|
Eli mitä te muut söitte/syötte raskausaikana? Mielitekoja mulle ei oo ainakaan vielä tullut, tai no vaatimukset ruuan suhteen on tiukentunut roimasti. Silti en innostu mistään salaatista, ei tuo täyttävää tunnetta. Auttakaa, ehdotelkaa jottai.
Eli mitä te muut söitte/syötte raskausaikana? Mielitekoja mulle ei oo ainakaan vielä tullut, tai no vaatimukset ruuan suhteen on tiukentunut roimasti. Silti en innostu mistään salaatista, ei tuo täyttävää tunnetta. Auttakaa, ehdotelkaa jottai.