K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka yhteiskunta pyöriikin monesti klo 8-16, niin ei se ole mikään optimaalinen aika kaikille. Iltavirkut kärsii tuosta. Onneksi yhteiskunta alkaa muuttumaan pikkuhiljaa eikä kaikki pyöri enää aamuvirkkujen ehdolla.
Täällä yksi iltavirkku ilmottautuu myös. Oon ihan liiankin iltavirkku, voisin valvoa vaikka kuinka myöhään helposti, jos ei ole aikaista herätystä. 🙋‍♀️

vierailija
Älä sitten käytä niitä palveluja. Olet nyt monen viestin verran täällä jankannut siitä, miten kyseinen kellonaika on sulle ongelma. Jätä ne liput muille, kyllä niitä ostajia riittää. Ei se maailma pyöri ja juna kulje pelkästään sun takia.
En ole jankannut missään, että se on ongelma, luetun ymmärtäminen? Sanoin että se ei ole mikään normaali aika poistua kotiin.

vierailija
Stephanie ei ole mielestäni mikään tyypillinen hetero-onneton-rakkauslaulu, koska biisissähän ei jäädä tippakaan itkemään eikä kaipailemaan "ihanan Stephanien" perään, vaan ote on humoristinen ja toteava, että rakkaus ei ole minua varten, vaikka oikeasti mitään esteitä ko herralla ei sen kanssa olisi mitä tulee haluttavuuteensa.

vierailija
Stephanie ei ole mielestäni mikään tyypillinen hetero-onneton-rakkauslaulu, koska biisissähän ei jäädä tippakaan itkemään eikä kaipailemaan "ihanan Stephanien" perään, vaan ote on humoristinen ja toteava, että rakkaus ei ole minua varten, vaikka oikeasti mitään esteitä ko herralla ei sen kanssa olisi mitä tulee haluttavuuteensa.
Hän ei saa niitä joita haluaa eikä halua niitä jotka sais.

Yhteistyössä