** Helmikuun hermoilevat **

Sero Aikalailla samoissa päivissä mennään täälläkin eikä mitään oireita ole. No tissit on kipeät ja mulla se tarkoittaisi menkkojen alkamista ensi viikon alussa. Jos tätiä ei kuulu, niin aion kyllä odottaa ihan kunnolla, että ne on myöhässä. Mulla on ollu niin paljon oireita noiden parin viime kierron aikana eikä tärpistä tietoakaan, joten aion oikeesti tästä eteenpäin luottaa vain siihen, että menkat jää pois. Jotenkin vaan tuntuu, että tipun kovaa ja korkealta, koska en ole edes varma ovuloinko tässä kierrossa.

Alisa84[/b] Mulla oli tässä kierrossa greippimehu käytössä ja olen ollut kuiva kuin sahara! Siis ei edes mitään valkkaria ole ollut ollenkaan. Että jos ovis oli, niin ainakaan limoista sitä ei ole huomannut. Ensi kuussa siis ovistestit käyttöön, koska haluan tietää tapahtuuko mitään.

Ja siitä puheenollen, hugoliina ostitko sä sen digitestin apteekista vai tilasitko jostain? Ootko kattonut onko hinnoissa kuin paljon eroja? Mun hermot tuntien kallistun kyllä siihen digiin, koska jos mun pitää alkaa miettiä vessassa käyntejä ja juomisia, saati hermota viivojen paksuuksia, niin hohhoijaa..ei tule mitään.

Mut nyt yritän jatkaa töiden tekoa..motivaatio on jossain ihan muualla kuin missä itse olen!
 
Marta Tilasin www.halpa-testi.fi ja kyllä on hinnoissa eroa. Tuolla hinta 31e ja apteekissa hyvässä lykyssä yli 40e! Suosittelen tuota halpatesti-paikkaa: nopea toimitus ja aina olen saanut oikeat tuotteet eli ei mitään epäselvyyksiä minkään suhteen =)
 
Hei. Tulisin mieluusti mukaanne jännäilemään =). Meillä ovis taisi tässä kierrossa kyllä "mennä ohi", tunsin kivut ja muut limaoireet 21.-22.1, mutta niinä päivinä ei kuitenkaan päästy tilannetta hyödyntämään. 23.1 siis vasta...

Jännätähän sitä silti aina voi ;). Tädin vierailu meille tapahtuu luultavimmin 4.-6.2. Tässä kierrossa en siis juuri usko raskautumiseen, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Ja pidän tätä vielä 0-kiertona, koska päätimme aloittaa yrityksen vasta oviksen mentyä jo ohi. Yritys ei siis vielä tälle kuulle ehtinyt...
 
Sero ja Marta, täällä samoissa päivissä mennään,taitaa olla kp 23/28 mut nyt vasta dpo 5 joten en ihmettele vaikka ei oireita olisikaan. Lämpötila edelleen 0,5-1 °c koholla joten ainakaan ei menkat varmaan ihan heti oo alkamassa. Eilen oli polttelua vatsassa ja nännit kipeät, mut nyt on täysin oireeton olo. Katotaan, ei kannata ihan heittää kirvestä kaivoon ennen kuin testi näyttää negaa. Ei kaikki oviksen jälkeen vaan yksi aamu herää ja tajua olevansa raskaana :) Joten paljon tsemppiä sinne!!

Täällä siis kaikki ennallaan, ostin superherkkiä testejä apteekista, ja sunnuntaina jos ei menkat oo tullut niin ajattelin testaa. Kuulin just et yks kaveri tuli raskaaks kun se unohti pari pilleriä.. sairasta. Joillakin on helppoa :) Toivottavasti mullakin, heh. Ja tietenkin teillä muillakin!!
 
Niin ja minulla kp on tänään 21/29-31. Ensi kuussa alkaa sitten yrittäminen, ihan oikeasti. Kuten huomaatte, olen tämän kierron suhteen erittäin epäileväinen ;)

Plussautumista kaikille kovasti toivottelen :flower:
 
Hugoliina Ehkä kattelen vielä tilannetta ja mietin, että mitä teen niiden ovistikkujen tai siis sen digitestin kanssa :D Toivottavasti sulta jää tätioireet väliin ja saat katkastua sen oravanpyörän ;)

Marta Onpas kiva kuulla, että greippimehu ei lisää automaattisesti limaisuutta kaikille. Siis kurjaa, ettei siitä mitään hyötyä oo, mut kiva, etten oo ainut :D

Sisely Vähänkö olis huippua kun plussaisit 0-kierrosta :D :heart:

Kristiina Tsemppiä urakkaan, ja toivottavasti tärppää :wave:

Tervetuloa uudet :wave:

On: kauheen flunssan tosiaan edellisenä yönä pukkas. eilen päivällä ja illalla tunsin vihlasuja (tai jotain sen tyylisiä kipuja) alavatsalla vasemmalla puolella, toivon niin, että ois enteilly ovista :p Illalla piti heti käyttää hyödyks ja varmaa oli vielä kuviteltua. Eilen illalla mua paleli ihan hirveesti, joudun olla vilttien alla ja juoda lämmintä, mittasin lämpöjä ja ei se kuitenkaan ollu kuin 36,6 (aamulla 36,3). Mittasin uudelleen aamulla, että jos kuume olis noussu niin ei ois tarvinnu mennä töihin, mut siellä se kölli tuossa 36,6. Nyt mulla on edelleen 36,6. (nyt haluankin uskoa, että ovishan se niitä nostattaa, joopa joo |O Sit aloin miettiin, että alkukierrostahan mulla oli alaselkä vasemmalta puolelta siitä yhdestä kohtaa viikon kipeänä.. Nyt se sitten on hävinny.. Eikös joku täällä sanonu, että joku tuntee ovisoireet myös selässä? No taitaa olla vain toiveajattelua... Onneks se ovis varmistuu verikokeella.
Niin ja mun ovistikuttelu tais jäädä siihen kahteen tikkuun, en oo tänään enää tikutellu, ku en vaan jaksa :whistle:
 
Nyt mun on pakko kysyä että jos mulla alko menkat 16.1 niin mikä kiertopäivä mulla nyt menossa?
Ja kierto on n. 30 päivää. Elikkäs onko se ovis sit laskennallisesti koska? Ja millon kannattaa testata?
En mä tajua mitään näistä. Ja mulla kumminkin on jo kaksi lasta :ashamed:
Mutta jokatapauksessa kuumeilen kovasti sitä kolmatta :heart:
 
MieletönMelinda kp:t lasketaan niin, että ensimmäinen vuotopäivä on kp1 eli nyt sulla meneillään kp12/30. Ovis on varmaan ihan lähipäivinä tuloillaan...n. 12-14 pv ennen seuraavia kuukautisia =) Netissä useita ovulaatiolaskureita, niistä selviää tarkemmat mahdolliset ovispäivät. Hae googlesta 'ovulaatiolaskuri'.
 
VL-
Moi!

Laskeskelin tuossa kp:n(kiitokset vain hugoliinalle) niin kp on 29/30 ja myöhässä pari päivää...
Niin... tein testin ja siihen ilmestyikin kaksi viivaa yhden sijasta... voikohan pitää paikkansa, testit ostin kotitesti.fi....?

On vähä outo olo...
 
Suunnattomasti onnea Jecaterina!!! :heart:

Täällä kans kuvitellaan kaikenlaisia oireita, vaikka siis ovis taisi mennä sivu suun. Mutta kivahan näitä vihlontoja ja sen sellaisia on kuulostella ;). Muka vähän huono olo, aina välillä - huoh.
 
mä en oo jaksan pariin päivään kirjottaa. töissä ollu kiirettä ja eilen nukahdin 20.00 sohvalle, josta 22 sänkyyn nukkumaan ja heräsin kun aamul kello soi. ei täl hetkellä mitään oireita, ei menkka/raskausoireita... okei, vas. tissi vähä aristaa... :D mut muuten ei mitään. maanantain juili alaselkää/-vatsaa sitten että menkat ois alkamassa, mut loppu siihen... onnea plussanneille! :heart:
 
Minä olen kehitellyt itselleni ovisstressin! Liian aikataulutettu pupuilu vie kyllä jonkinverran hohtoa koko puuhasta. Rasittavaa. TJOTtailu olisi varmasti kannattavampaa, kun ihan normisti meillä osuu aktiivisempi pupuilu aika hyvin oviksen kohdalle. Mutta mun suunnitelmallinen luonteeni ei vain oikein taivu moiseen. Huoh. Mites te muut selviätte rennosti ohi oviksen, niin että pupuilut kuitenkin ajoittuvat sopivasti?

Ja toi hermoilevat on kyllä varsin sopiva otsikko ainakin mulle! :D
 
Sonnet82 Sama vika. Viime viikko oli se "vauvantekoviikko" ja pakko sanoa, että kyllähän siinä ihan eri fiilis on, kun esim. nyt. Mulla kun ei ole mitenkään selvät ovisoireet enkä ole vielä testaillut, niin jtp tahti oli koko viikon, ei siis normaalia "kun tekee mieli" seksiä. Ei se mitään pakkopullaa tietenkään ole, mutta suunnitelmallisempaa ja se kyllä vähän latistaa touhua. Yritän kuitenkin pitää tän stressaamisen jossain kohtuuden rajoissa, vaikka mun luonteella se vaikeaa onkin. No joo, onneksi tässä on taas kokonainen kuukausi aikaa ennen seuraavaa ovisviikkoa :)
 
Mutta ei loppukierrossa enää voi mitään asialle tehdä, niin mitäs sitä sillon stressaamaan :D Mua katos stressaa ennemmin tää toimintavaihe, että meneekö kaikki nyt just niinku pitää... Tai sitten se on vaan tää yk1 ja uutuuden viehätys :)
 

Yhteistyössä