Sonnet82 tervetuloa mukaan hermoilemaan
!
Chili itse olen ajatellut tehdä testin vasta sitten kun/jos täti kunnolla myöhässä...jotenkin ajattelen, että silloin jos plussaa, niin on varmemmin "todellinen" plussa...eli tarkoitan, ettei ole kemiallinen tai tuullimuna :ashamed: . Mutta ymmärrän kyllä testintekokuumeesi- mullakin on se joka kierrossa tähän saakka ollut
. Varmanakin kannattaa nyt ainakin siihen dpo14:sta odottaa joka tapauksessa...minun mielestä siis =)
ON: Täällä EDELLEEN ovista odotellen...hermot menee |O ! Toivottavasti myös kierto ymmärtää pidentyä hieman jos oviskin tulee myöhässä...jos tulee lainkaan :ashamed: ! Viimeksi tikuttamalla sain kp16 ovisplussan ja ovulaatio oli näin olen kp17-18/28. Jos tämä kierto siis kulkisi samoja ratoja, niin lh-huippu olisi löytynyt tänä aamuna, mitä se ei siis tehnyt
. Mutta ei auta kuin odotella ja heiluttaa peittoja jtp. Eiköhän se sieltä sitten joskus ilmoittele itsestään...ovulaatio meinaan :/ . ja anteeksi tämä "ruikutus" : harmittaa vaan niin kovin kun ensinäkin ehdin jo innostua tästä 28-pituisesta kierrosta ja toiseksi takaraivoon hiipii ajatus, että jospa kierrot ovatkin seonneet vasta nyt pillereiden jäljiltä- alku olikin jo turhan lupaava...
Tänään käytin viimeisen ovistestin, tai yksi liuska mallinen tuolla vielä on jonka ystävältäni sain, mutta tikuttelun lopetin nyt tähän ja alan opetella tulkitsemaan tätä sekokroppaa ihan omin fiiliksin =) . Ja kyllä olen aiemmissa kierroissa ainakin oviksen tuntenut eli varmaankin myös jatkossa...ehkä
. Saa nyt nähdä miten mun testauspäivän kanssa jos tosiaan kierto taas venähtää pitkäksikin...ei varmaankaan vielä 10.2 kannata tehdä (jos siis edes tarvetta testille ilmenee)...eli jos sitten ystävänpäivänä mikäli tarvetta edes on :heart:
Kaikille iso :hug: , plussatuulia ja mukavaa perjantai päivää!