** Helmikuun hermoilevat **

:wave: Huomenta!

Lintsi85 :hug:

jenninho JÄNNNÄÄÄÄ! Kerro sitten heti kun testin teet, että kuin kävi :)

ON: Täällä päivät matelee oireita odotellen :LOL: ...mikä tahansa kävisi nyt...kuhan jotain tulis muutakin kun nämä oviksen jälkeiset nippailut... :D . Kierto tuntunut taas niin samalta kuin aiemmatkin, että tunne siitä, ettei tärpännyt taaskaan on melko vahva... :ashamed:

Iloista perjantaita kaikille!

 
Mä en ihan tajua tätä kroppaa nyt. Rupean pikkuhiljaa olemaan aika varma, että greippimehun juonti lyhensi kieroa parilla päivällä, koska uskoisin oviksen olleen ja menneen (tai sitten en ovuloinut ollenkaan). Fiilikset on kuivat ja halut katosivat kokonaan! Lisäksi rinnat ovat kipeät ja mieliala jotenkin herkkä. Meinasin aamulla ruveta itkemään jostain ihan olemattomasta. Mitähän tämä nyt oikein on Surprised Ei kai nyt pms-oireita ihan vielä pitäisi ilmestyä...
 
taas tää pirulainen hukkas mun viestin :headwall: :headwall:
No ei kun alusta...
Mietiskelin tässä että tekisö testin kohta vai heti vai millon.. ei osaa päättää, toisaalta kova hinku testaamaan ja toisaalta pelkää pettymystä!
Mitäs mieltä te ootte testaanko vai enkö? päättäkää te mun puolesta!
:D
Mitens muuten teillä, testaatteko yksinään vai jännäättekö miehenne kanssa?
 
Liisa75
:hug: pudonneille! Mutta täähän ei vielä edes ollut helmikuun hermoilua, vaan te pääsette helmikuun lopussa taas hermoilemaan ;)

ON: Saas nähdä, miten mun käy. Ei mitään kummempia oireita. Tätä samaa. Nyt ois kp28, mutta ilmeisesti ovis oli vasta kp16, joten toivon kierron venyvän ainakin sunnuntaihin. Tai eniten tietty toivon sitä plussaa :) Mietin jo, että oisin tänään testannu, kun ollaan vkonloppu kyläilemässä niin jospa ei oiskaan tarvinnu siellä kytätä menkkojen alkua... mutta totesin sitten, että tässä vaiheessa voi vielä olla kemiallinen ja se se vasta pettymys olis. (Vaikka voihan se myöhemminkin mennä kesken.)

jenninho Mites testailu?

Lintsi85 :hug: Voimia!

Mulla on nyt työstressit helpottaneet, joten pääsen haaveilemaan vauvasta täydellä teholla viikonlopuksi ;)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Jenninho - minä taas uteliaana odottelen testaustulostasi... ;)

Ja toivon sydämeni pohjasta sinulle sitä plussaa :flower:

Täällä ei mitään uutta. Nippailuja on ja yöllisiä vessajuoksuja, huonoa oloa ajoittain, mutta eipä nuo niin kummallisia ole. Ihan normaalia helposti. Menkkoja odottelen ensi viikon ke-pe. Katsellaan rauhassa :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
tervehdys.!

kiitos tervetulotoivotuksista :)

KristiinaK, minä voin viikonlopun päivitellä, kun kotosalla kuitenkin olen :) jos se vain muille sopii.?

ON: eilen huvikseni tein ovistesti ja haalean haalea haamu sieltä tuli, eli eiköhän se ovis ole sieltä tulossa pikkuhiljaa :) peittojen heilutukset on jo toki aloitettu ja harjoitellaan tositoimia varten :D



YP :wave:
 
Sonet En oo koskaan kuullu, että greippimehu lyhentäisi kiertoa, no toivon mukaan mulla käy niin, ettei venähdä viime kertaseen eli 35 päivää.

Lintsi Kurjaa kun joku läheinen sairastuu vakavasti :hug: Mitäs englannissa teet? Ihan täyspäiväsesti siellä majailet vai? :)

Hugoliina Täällä sama tunne, ettei mitään ovista oo ollu, saati sitten tärppiä... Tsemppiä loppukiertoon. :)

Ihanan piristäviä kuvia ootte liittäny =) :D

Jenniho Jos menkat ei oo alkanu niin tee viim. ma aamuna testi. Voihan se olla ettei vielä näy vaikka oliskin plussa :hug: Yksin jännäilen, kun mies nukkuu, kun tekee yötyötä. Mutta toki hänet herättäisin, jos se plussa sieltä pärähtäis.

Kristiina Mukavaa ja rentouttavaa reissua! :)
 
Kiitos kaikille haleista!

Alisa, ihan opiskelen täällä ja asun miehen kanssa, mies on töiden takia. Tykkään kyllä paljon! :)

Jenninho, älä nyt ihan masistele, ei välttämättä vaan plussa vielä näy!! Mua tekis mieli koko ajan testailla vaikka negaa vaan paukkuis :D Ja kohta alotankin.. menin jo ostaa lisää testejä varastoon :saint:

Millois Liisa75 testailee? Mua jännää kaikkien puolesta! (Ja itsenikin of course..)

Täällä ollaan kotosalla koulutöitä tekemässä, lämpöä taas aamulla 37,5 °c. Ja eilen poltteli pimppaa ( :D mikä sana.. ) siihen malliin et aloin vakavasti epäilemään et mulla on vaan joku tulehdus joka nostattaa lämpöjä!! No joo aika huono olo tänään, tai enemmänkin voimaton, ei siis mitään raskausoireita paitsi siis toi lämpö ja sit runsas valkovuokko.. vuoto. Mä ajattelin sunnuntaina testaa eli dpo10, ja siitä eteenpäin kunnes menkat poksuu, ja toivottavasti ei ollenkaan. Huh huh, miksiköhän tää kuukausi tuntuu niin pitkältä.. |O
 
Oikein paljon nyt plussatuulia sinne jenninholle aamuksi ja toivotaan Lintsille ja Liisallekkin jännittävää viikonloppua. Ihana jänskätä teiänkin puolesta.
Meillä vasta alkaakin "urakka", ihana "urakka" siis. Ja pääsee sitten itekki taas kuulostelee tuntojaan.
Eipä tänään kummempaa. Mies kävi kotona ja poika nukkui päiväunia juuri sopivasti.
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!!!!
:flower: B)
 
Alisa84 Voi, että voit olla onnellinen jos ei kummempia tuntoja oviksen aikaan (uskotaan sen kuitenkin tapahtuneeksi ;), eihän läheskään kaikilla ole mitään kipuja oviksen aikaan!) ...mulla on niin hurjat nipistelyt ja kouristelut vatsassa ja munasarjoissa, että oksat pois |O ...ei paljoa panadolikaan auta. Lähinnä nuo kivut häiritsee öisin kun yrittää nukkua...kyllä ne päivällä vielä menettelee. On niissä tietysti se hyvä puoli ettei tarvitse arpoa sitä milloin on oikea aika kun kroppa kyllä kertoo sen melkoisen "kova äänisesti" :LOL: ! Toisaalta senkin vuoksi on nyt olo, ettei ole tärpännyt koska taas kerran ovis oli yhtä v-mainen kuin aiemmillakin kierroilla ja taas sen jälkeiset tuntemukset&kivut aivan identtiset edellisten kiertojen kanssa...eli ei mitään uutta ja ihmeellistä...odottaisin mieluusti jotakin selkeää merkkiä kropaltani sitten kun/jos tärppää ;)! Ja kuten edellisessäkin kierrossa tuntuu, että koko ajan "hulahtelee" valkkaria pöksyihin ja saa juosta veskissä vähän väliä sen vuoksi...ärsyttävää :/ !

jenninho :hug: ...maanantaina sitten uusiksi :heart:

YP Kiitos kun päivität viikonlopun ajan =)

Plussaisia tuulia lähettelen ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :heart: !

 
peukuttelen d:)b täällä kaikille jännäilijöille.!!!

mimomamo, saisinko vähän lukemia, niin lisään sut tonne listalle ;)

ON: huoh mikä päivä ollut.....!! tulin just sairaalasta.. 7 tikkiä ne ompeli mun käteen. lensin lasiovesta läpi, ja ei, EN OLLUT HUMALASSA.! pitihän tuokin kokeilla :D
 


Liisa75................kp 29/28-32.........yk3
jenninho.............kp 29/28...............yk1
Lintsi85...............kp 27/28..............yk1
marr....................kp 27/28-30
Chili24.................kp 26/28
Marta..................kp 26/n.29........... yk3
Minna77..............kp 25/26.............. yk4
Niiz......................kp 25/30...............yk3
Sisely...................kp 25/29-31
Hugoliina.............kp 24/28-35............yk3
Alisa84................kp 20/26-35
Jossu-71.............kp 19/28-30
Sonnet82............kp 19/30-33..........yk1
minime................kp 19/30.............. yk11
KristiinaK.............kp 18/28...............yk10
Elma....................kp 14/30.................yk5
Rauna.................kp 13/34..................yk2
yöperhonen-.......kp 12/29..................yk13
sonja R...............kp 11/30...................yk2
Sero....................kp 3/29..............yk3
äippäliini83.........kp 3/28...............yk2

 

Yhteistyössä