** Helmikuun hermoilevat **

Heippa!

yöperhonen, en vaan saanut unta.. palelin sängyssä ja mies kuorsas onnellisesti, se oli tullut kotiin ja oli ottanut pari drinkkiä kavereiden kanssa :) Mä kävin eilen vaan leffassa ja syömässä ystävän kanssa, oli kyl kivaa. Ollaan melkein joka ilta miehen kanssa yhdessä niin välillä tekee hyvää viettää ilta erillään. Mites sun käsi voi? Ja miten sä onnistuit lasioven läpi menemään??

Lauantai-päivä, mä istun sängyllä ja teen koulutöitä, tylsääää.. Toisaalta lämpöä vieläkin, 37,4 °c joten vähän viluttaa. Tekis vaan kauheasti mieli shoppailemaan, haluun jotain kivaa uutta! Mut pakko pakko lukea tenttiin, BUUUU! Testasin muuten aamulla negan, arvasin kyl et tulee nega, mut oon vaan niin pirun malttamaton, vasta dpo9 meneillään :D

Okei nyt mä kysyn jotain ällöä, kaikki jotka vihaa limajuttuja niin silmät kiinni tai selain kiinni :D Nimittäin viikko oviksen jälkeen mun valkovuoto muuttu paljon maitomaisemmaks ja se vaihto "hajua".. yleensä ei haise millekään, nyt sellainen makeahko haju, ei siis mitenkään pahanhajuinen hiivahaju tms, mut vaan tosi erilainen, en oo ikinä huomannut mitään tällaista.. tietääks kukaan et voiko viittaa raskauteen vai voisikohan se olla joku tulehdus kun mulla on tätä lämpöäkin?? Ihan outoa.. ei oo muita tulehdusoireita paitsi vatsakipu välillä, ei siis mitään kutinaa yms. No niin, nyt en ällötä teitä enempää :LOL: Anteeksi anteeksi! :D

Jenninho ja muut joilla päivät käsillä, ootteko testaillut jo???? Laittakaa uutisia!!! :)
 
Lintsi85 mulla ihan sama homma tuon v-vuodon kanssa ja sitä myös ns. "hulahtelee" housuihin niin, että jatkuvasti joutuu juosta veskissä...mutta mulla oli myös viime kierrossa sama homma ja sieltä se täti kuitenkin pyyhälsi ajallaan paikalle...

Nyt mulla on tämän päivää olleet nivuset kipeät niin, että kävellessä sattuu / tuntuvat jotenkin jäykiltä :eek: ...mutta tosiaan sekin voi olla ihan normaalia oviksen jälkeistä kipua. Nyt siis meneillään varmaankin dpo 5-6... :|
 
Lintsi ootteko kauankin asustellu siellä? Mitäs muuten opiskelet? :) En osaa sen kummemmin tuosta tulehdus jutusta sanoa, mut mulla oli viime kierrossa ihan ekaa kertaa kauhee valkkarin eritys, tuntu, että sitä, hugoliinan sanoin, hulahteli pöksyihin. Ihmettelin, että mitä kummaa, mutta niin se täti vain kaahasi paikalle.. :/ Toisillahan se on raskausoireena, siis lisääntynyt valkkari, joten jospa se sulla sitä olis ++++ :whistle:

Hugoliina Jotenkin sitä vain olettaa, että ovista ei oo ollu, ku mitään ei oikeestaan oo tuntunu, muutako ne pikkuset vihlailut sillon yks iltapäivä/ilta.. Mut toivossa on aina hyvä elää ;)

YP Hui, miten sää nyt niin onnistuit ittes teloon? :eek: Pystyt vain sitä käyttään?

Kovasti plussatuulia kaikille lähipäivinä testaaville +++++ :whistle:

Huomenna kp 21, kuuden päivän päästä voi alkaa jo tätiä odottelemaan (taas) :eek: Nyt vaan jännäilen, että tuleeko se kp 27 vai jatkuuko kierto aina 35 asti...Maanantaina meen verikokeisiin, jossa se ovuloimattomuus tarkistetaan. Tulokset tosin kuulen vasta kahden viikon päästä...
 
...jahas...koska piinaviikkoja vietellään ja itseään tarkkaillaan, niin vaikkakin tiedän, että nyt flunssaa liikkellä, niin on alkanut ihmettämään viimepäivinä se, että nenä on aivan tukossa :eek: ja vuotaa. Sairastin flunssan vajaa pari viikkoa sitten ja nuha loppui kun paranin. Nyt tukkoisuus alkanut uudestaan ja on oikein kunnolla tukossa ja niistäminenkään ei oikein tunnu "avaavan röörejä"...ja tosiaan tuo nivusjäykkyys/lievä kipuilu olleet tänään tukkoisuuden seurana...tulipahan taas kehiteltyä oiretta :LOL: taidanpa täältä taas laskeutua maanpinnalle ja orientoitua tädin kyläilyyn n. viikon kuluttua...

Alisa84 Toivotaan, että ovuloit normaalisti :heart: ...tosiaan melko pitkä odotus tuloksissa :eek:
 
Sunnuntaita. Täällä hugoliinan tavoin kehittelen tuntemuksia ;) Kp on tänään 26.

Eilen alkoi päivällä kuvottaa, kesti iltaan asti. Sama meno jatkuu yhä...

Mahaa nippailee (juu, näin tapahtuu useimmiten ennen menkkojen alkua) aina välillä. Eilen päivällä tuli jonkin aikaa (puoli minuuttia?) kestävä tunne, että rintoja pistelee, kivistää, kihelmöi... Istuin hölmönä paikoillani ja mietin, kuvittelenko vai onko tämä todellista.

Kuvittelenko siis? Hyvin mahdollista =) . Mutta kivaa tämä on joka tapauksessa. Kun ei meille enää pitänyt tulla pikkuista... Ja nyt näin.

Laitelkaa tosiaan kuulumisia tänne - on niin kiva lukea =)
 
Alas tultiin taas. Vaikka aavistelin, että menkat varmaan tulee, niin silti oon pettynyt. Ja vaikka vannoin alkukierrosta, että en enää mietiä mitään oireita, niin voitte vaan uskoa, kuinka hyvin siinä onnistuin. En hyvin. En edes tiedä ovuloinko tässä kierrossa (tod.näk. en), mutta silti ottaa päähän. Ja tosi kyhyt kierto, 25päivää. Toisaalta, jos oli ovuloimaton, niin hyvä vaan, että oli näin lyhyt. Aamulla kysyin miehen mielipidettä ovistesteistä jos koittaisin tässä kierrossa, mutta oli vähän sitä mieltä, että ei vielä ainakaan. En tiedä, toisaalta olen sen kanssa samaa mieltä, mutta toisaalta taas haluisin varmistuksen itselleni, että tapahtuuko sítä ovista vai ei. No mutta, eihän tässä ole vasta kuin kolme kk oltu ilman ehkäisyä ja tässä kierrossa vasta pikkasen ajoitin sitä pupuilua tärppipäiville, että ehkä en vielä ala hätäillä :) Eka päivä, kun täti tulee kylään, on aina pahin...huomenna jo varmasti ihan hyvällä mielin.
 
Hei kaikki! Mä tyhmä tietttty testasin aamulla kun on lämmöt vielä koholla ja negahan sieltä tuli :) ei mitenkään paha mieli, vasta dpo10 ja jotenkin sellainen olo, että menkkoja odotan. Ja eka kierto ilman pillereitä, niin saa ainakin tietää, että mihin se kierto jämähtää. Tää kierto ei ainakaan jää tähän 28 päivään, kun oviskin oli vasta kp17. Joten nyt on luultavasti kp28/30-32 tms. Mut katellaan ja muutetaan se sit tohon listaan kun menkat alkaa. Vaikka siis onhan tässä vielä raskauden mahdollisuus, en heitä kirvestä kaivoon. Ajattelin tiistaihin odottaa ennen kuin testaan uudestaan. Mahakipuja kyllä ollut, ei kovin menkkamaisia mut varmaan PMSsää.. Sori tää oma napa selitys, oon vaan jotenkin niin vaikuttunut kaikista tuntemuksista, mitä pillereiden aikaan ei tullut. Oon vaan iloinen et edes ovuloin ekassa kierrossa. :)

Marta, :hug: ja ihan kiva et otatte iisisti, kunpa mäkin pystyisin. Pakko sanoa vaan noista ovistikuista, että mä luulin et mun ovis on siinä kp14 paikkeilla, mut kun oviskivut vaan jatku niin tikutin kun halusin tietää, ja se oli vasta kp17. Totesin että en usko noihin noihin kirjanmukaisiin laskelmiin, kun ei ne aina pidä paikkaansa:) Ja onhan se hyvä tietää, että ovuloiko ollenkaan, koska jos ei niin sitä aikaisemmin osaa hakea apua eikä murehdi asiaa, kun tärppi ei käy.

Sisely,kuulostaa lupaavalta ;)
 
Lintsi85, tosiaan aikaisin testailit. Toivotaan, että parin päivän päästäkään tätiä ei näy ja saat plussan tikkuun =)

Martalle :hug: . Huomenna on jo parempi mieli ja uuteen kiertoon taas reippaana. Eikä sulla tosiaan ole kauaan yritystäkään takana, joten tästä on hyvä jatkaa :flower:

Juilinta masussa jatkuu, välillä on paha olo. Kirjoitan näitä tuntemuksia nyt tähän, niin voin myöhemmin naureskella omille kuvitelmilleni ;) . Ihan todellisilta nämä kyllä nyt tuntuvat, jopa sitä metallinmakua olin tuntevinani aamupäivällä :LOL:
 
Täällähän on ollut meininkiä viikonloppuna!

Alisa84 Minä olen jostain toiselta foorumilta lukenut, että greippimehu saattaa aikaistaa ovulaatiota useitakin päiviä, mutta taitaa olla aika henkilökohtaista. Mennään muuten aika samoissa päivissä :)

Sitten omaa napaa... Kyllä on taas viikonloppu tehnyt hyvää! Arkipäivinä rupean aina streessamaan kaikkea tyhmää, mutta viikonloppuna sentään osaan rentoutua. kp20 meneillään eli jännät päivät lähestyvät... Mulla on tällä hetkellä rinnat aika kipeät ja valkovuoto lisääntynyt taas eli merkit viittaisivat siihen, että ovulaatio on tapahtunut. Kaikenlaisia oireita rupean jo kuvittelemaan, mutta en sentään varsinaisesti usko niihin :D

Plussaonnea kaikille!
 

:hug:

Muistakaa aina et se eka päivä siellä listan alimmaisena on se pahin, sitten kun sinne alkaa tulla muita alapuolelle niin oma olotila kohenee sitä mukaa kun kirii listaa ylöspäin..
Mäkin oon jo "ihan melkein puolivälissä" :LOL:
 
Sisley ja hugoliina Ite täällä kans yritän parhaani mukaan kehittää oireita, mut hitto mitään ei ole, jos ei satunnaisia "neulan pistelyitä" tuolla lähellä nivusia lasketa. Viime kierrossa oli vaikka ja mitä, jut nyt ei sitten mitään.

Marta Pahoittelut :hug: No ei muutakuin uhmakkaasti uutta kiertoa kohden vaikka vähän ovistikkujen kera :D

Lintisille peukkuja ettei se täti tuu ollenkaan :)

Sonet Ok, joo tosi samoissa mennään, kivaa! :) tuu kertoon, jos lisää oireita ilmaantuu ;)

Sero Joo, kyllä sieltä listan alapäästä yllätäävän nopsaa noustaan vaikka eka viikko ei siltä tunnukaan :)

marr Niin kauan on toivoa kun täti ei oo tullu kylään :) :heart:
 
Hui, näin monella jo jännät päivät. Viikonlopun olin poissa maisemista ja kaikilla tuntuu olevan nyt päivät käsillä :)
Pupuilut jäi tosiaan vähän vähiin tuon reissun takia. Testasin äskön oviksen, onneksi en vielä ainakaan oo ovuloimassa eli ei vielä ressiä. Tuo lenssukin alkaa hellittämään että jaksaa pupuilla. Kunhan ei nyt mieheen tarttuis.
Nyt on pari seuraavaa viikkoa sellasta hulinaa elämässä muutenkin että en varmaan ehdi tätä vauva-asiaa paljoa stressaamaan. Mikä on kyllä todella hyvä, oon jo alkanut epäilemään että stressaan liikaa enkä sen takia oo vielä raskautunut.
Jännä tämä ihmismieli muuten. Tuli viikonloppuna pariltakin taholta iloisia uutisia että vauvaa odotellaan. En silti osannut olla ihan "sydämeni pohjasta" onnellinen (onnellinen siis olin mutta en "tarpeeks"..). Ja siitähän sitä tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi.. Hmm..
Halit kaikille jotka tädin vierailu yllätti :hug:
Plussatuulia :whistle:
 
Liisa75
Täällä tuhrua eilisaamusta saakka eli ei hyvältä näytä :'(

yöperhonen Auts! Mahto sattua? Mites käsi nyt voi?

Siseley Ootko testannut?

Mulla oli vkonloppuna kahdet sukujuhlat (miehen perheen) ja nyt oon ihan poikki ja vatsa kipeä liiasta syömisestä ja menkatkin alkamassa... Plussatuulia alkavaan viikkoon!!!
 
Liisa75 - en ole testannut. Kp:t vielä aivan vaiheessa ja muutenkin ollaan siinä tilanteessa, että taidettiin missata ovis tässä kierrossa. Siis oletan menkkojen alkavan viim. keskiviikkona ja vasta tuleva perjantai on tasan kahden viikon päässä ensimmäisestä "hommailusta" ilman ehkäisyä. Eli vasta tuolloin päätimme antaa vauvalle mahdollisuuden ja ovis taisi olla jo takana...

Siksi siis vähän hymyillen kirjoittelen "oireistani". Menkkajomottelu jatkuu. Ja katse on tiukasti tulevassa kierrossa =). Tätiä siis odottelen. Tsemppiä kaikille plussaa odottaville :flower:
 
Jee, mies tulee huomenna kotiin oltuaan poissa viikon ja sitten pupuilua ja paljon toivottavasti. Minä en ole testannut ovista, mutta uskon vahvasti, että se nyt vasta siis tulossa. Torstaina laskujen mukaan vahvin päivä.
:D

Ja sitten saa koko viikon jännitää teidän puolesta, miten menee.
Ja sitä seuraavalla viikolla saa itse jo kehitellä oireita.
Plussatuulia!!!! :flower:
 
öö, mitenköhän meni. olen viime viikon aikana ollut elämäni ensimmäisen kerran kiinostunut kierroista sun muista ovulaatioista joten olisko kp 22/28? ... eh.. :ashamed: en oo varma. ja eka on yrityskerta.. salaa toivotaa ja kokeillaa =)
 
Aamupäivitys oloon: menkkajomotukset häiritsivät illalla voimalla, nyt sillä saralla helpompaa. Paha olo on. Ei siis mitään merkittävää mihinkään suuntaan. Huomenia siis vaan kaikille :flower:

Chili24 - tsemppiä uuteen alkuun :hug:
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti! Sellainen kysymys kp:ien laskemisesta, että lasketteko siitä päivästä, kun alkaa jotain vuotaa vai vasta ihan kunnon vuodosta? Mulla voi parikin päivää tulla vaan ruskeaa tuhrua ennen varsinaista vuotoa. Viime kuussa taas tuli ekana aamuna jumalaton hyytelö (jota siis oli ihan älyttömästi) ja sitten loppu (n. 5p) vaan tuhrua. Anteeksi aamun aloitus tälläisellä aiheella Ja mukavaa päivää kaikille
 
Huomenta vaa kaikille =)
Sisley Kiitos :hug:
Marta Kyllä mä laskin ihan ekasta vuotopäivästä. Ja kyllä sunkin tilanteessa laskisin. Onko sulla ollut kauankin tollanen kierto? Saa nähdä minkälainen ittelle tulee ku tästä tasaantuu.

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille ja +++ tuulia =)
 
Heippa taas! Oon ollu poissa parisen viikkoa muuton ja lomamatkan takia, mutta nyt taas takaisin
=)

Mulla on nyt menossa jo kp 27 eli menkat on yhden päivän myöhässä, ja mun kierto on ollut päivälleen tarkka tähän menessä. Eli pikkuisen alkoi jännittää! Vaikka ei mulla ole ollut yhtään mitään tuntemuksiakaan ja arvelen että täti vain temppuilee, niin testasin... Mut se on negatiivinen :headwall:

Onnea teille muille!

 

Yhteistyössä