** Helmikuun hermoilevat **

Sonnet82, joo ei se stressaaminen mitään sillon autakaan :D mut silti stressaan, että onko mitään nyt sitten tapahtunut ja ehkä joku pieni muukalainen tarttunut matkaan :)
ukolle en edes mainitse kiertopäiviä tai puhu edes oviksesta, ettei tule sitten suorituspaineita.. mahdollisimman rennosti vaan mennään oviksen läpi :) toivotaan että tämä "stressittömyys" tuottaisi joskus edes tulosta..

Liisa75
Jecaterina Onnea! Ihanaa!

Mä oon stressannut työasioita ja kaikkee muuta niin paljon, että en tässä kuussa ole jaksanut kauheesti hermoilla. Mutta huomenna työasiat helpottaa, joten sitten voi alkaa hyppiin seinille ja pelkään menkkoja ;) (nyt kp26/28-32)

Sonnet82Eihän sitä loppukierrosta enää stressata voikaan (jos ei sitten mahdollisesta tärpistä) ja siksi seksi tuntuu ihan erilaiselle. Ei oo sitä "vauvantekopupuilua" vaan ihan vaan, kun tekee mieli. Siksi olenkin onnellinen, että seuraava ovis on vasta sitten kuukauden päästä. Sehän se nimenomaan on siinä "toimintavaiheessa" (hauska ilmaus :) ) että on tarpeeks, muttei liikaa. Nyt saa taas pupuilla vaikka kolme kertaa päivässä jos siltä tuntuu ;) Tää oli eka kierto, kun kokeiltiin tota jtp taktiikkaa ovisviikolla, mutta ei kyllä ainakaan tunnu, että olis tuottanut tulosta. Päivä (ja kuukausi) kerrallaan.

Missä mun oireet viipyy? Kiertopäivät on jo 23 tai 24, en muista enää että kumpiko.. se sentään on positiivista etten tiedä minuutilleen kiertoaikataulua :)
Eikös sitä pitäis jo olla jos jonkin näköistä raskausoiretta näinä päivinä, eli oviksesta on aikaa jo noin 10päivää? Tulis edes tissit kipeiksi mut kun ei niin ei :LOL:

Hahah, ei välttämättä :D Täälläkään ei mitään suurempia, toisaalta vasta dpo6 laskujen mukaan, oli vähän myöhempi ovis. Ainoa on et ruumiinlämpö on 37,7 °c joten ainakaan ei varmaan menkat ihan heti vielä ala :D Itseään voi aina kusettaa ennen kuin menkat alkaa, hahaha.. Mun normaalilämpö on tosi alhainen, 35-35,5 °c. Pidän lukupäivää kotona, hemmetti kun on vaikea keskittyä.. toisaalta nää vapaapäivät menee aina nopeasti kun on mukavaa olla kotona tenttikirjat kädessä ja juoda ja syödä kaikkea.. Me ei saada juoda luennolla edes kahvia, niitä on kai sit lennelly liikaa. Edellisessä yliopistossa sai juoda kahvia ja totuin siihen.. Nam meenkin keittää mun ranskasta ostettua ihanaa suklaakahvia :)

VL-
Kiitos onnitteluista! :heart:

Aamulla tulos oli edelleen sama mikä eilen illalla, et kaiketi se on vaan uskottava.
Olin varmaan pikkasessa sokissa illalla kun tuli vaan olo, että aha vaikka sydän takoi ihan sikana! Myöhemmin illalla oli jo hymy kuitenkin korvissa ja on edelleen.
Pitää tilata aika gynelle niin saa sitten ihan varman, varman tuloksen.

Tsemppiä kaikille ihan hirveesti ja jaksakaa heilutella niitä peittoja!!!! ;)

Jecaterina isot onnittelut plussaamisesta :heart: :heart:

äippäliinille pahoittelut tädistä :hug: Mää ainakin ajattelin, että pinon nimi sitten vain vaihtuu, kun en plussaa ja joudun jumittamaan täällä kuumeilijoiden puolella :whistle: Mutta eihän meistä kukaan meinaa jatkaa enää helmikuun jälkeen täällä kuumeilijoissa, eihän? :) :)

Eiks Jecaterina voisi olla meidän virallinen oiretietotoimisto :p

Mulla olis vielä muutama päivä "jännäilyä" vaikka hanskat on jo naulassa, välillä on pieniä toivon pilkahduksia, mutta niin niitä oli viime kuussakin, oireita vaikka muille jakaa ja sitten oireiden aiheuttaja olikin laktoosi :LOL:
Ja en ole niin kovin jaksanut panostaa tähän laktoosittomaan ruokavalioon, eli todennäköisesti jokainen nippailu johtuu vain siitä..

Sonnet82 Ei meillä ainakaan päästä tuon ovisvaiheen yli kovinkaan kehuttavasti :LOL: ...kyllä sitä miettii väkisinkin noita pupuilun ajoittamisia. Oon luonteeltani, niin suunnitelmallinen myöskin, että mun vaan on tiedettävä milloin oikea aika on :LOL: . Kyllä meillä jtp heiluneet peitot, mutta siltikin kyttäsin ovista :ashamed:! Ja oviksen jälkeen alkaa se tärppäsikö vaiko eikö pohdinta...noidankehää tässäkin asiassa :LOL:

äippäliini83
:hug: ja pahoittelut tädistä!

YP :wave: Kiva saada sut mukaan :heart:

Onnea Jecaterina!!! :heart: :flower:

äippäliini iso hali!!

Täällä elellään ovisaikaa, ovistikutkin loppui ennen ovisplussaa, joten nyt mennään summamutikassa. Liekkö ovuloinkaan luomusti. Tänään pitäis olla ovis jos kierto ois 30 päivää. Niinkuin monesti onkin, jos ei ole ovuloimaton kierto. Ensi kierrosta alkaen mukana on terolutit, jos ei nyt tärppää.. Melkoista jossittelua!! :LOL:

Mä en taas oikein tajua. Odottelin ovista vasta näille päiville, mutta nyt tuntuu limojen puolesta kuin olisi ollut jo :eek: Tai sitten tyhmällä stressamisella kadotin koko oviksen, voi ääh. Olen juonut greippimehua tässä kierrossa ja ymmärtänyt, että se voisi lyhentää kiertoa, jolloin ovis olisi voinutkin jo olla. Onko kokemuksia?

Täällä kp 1 ja yk 3.
Alkoi hiukan etuajassa tädin vierailu.. viimeksi oli täysin kivuttomat menkat, nyt selkää jomottaa nii ettei istumaan meinaa taipua..
Taitaa jäädä tuo luteaalivaihe liian lyhyeksi, nyt oli vaan noin 10päivää arviolta. Kai sen pitäisi riittää, mutta taitaa "suositus" olla 12pv.

Positiivista on se, että saan jäädä samaan pinoon edelleen :wave:
Ei muuta kun greippimehua naamaan ja odottelemaan ovista, tilaan digitestit, varmistan sitten oikean päivän, koska liuskoihin en saa kahta tasavahvaa, joten mahdanko edes ovuloida :'(

Ja tsemppiä muille, jotka ovat lähempänä testipäiviä kun minä :kieh:

tere kaikille! :hug: menkoista kärsiville! samassa jamassa ollaan, itse en oo pettyny ku yk2 lähti vast käyntiin. tänää buranaa vetäny, mullakin Sero on kipeemmät menkat täl kertaa. joka toinen kerta on niukat ja kivuliaat ja joka toinen kerta kivuttomat ja runsaat... onkohan sil mitää merkitystä raskautumisen kanssa... :D

Heipsistä kaikille!

Ja isot halit menkkakärsijöille :hug:

Jännää, niin monella testipäivät edessä! Täällä ei mitään uutta, lämpö on 37,7 °c ja vähän kuumeinen olo. Tänään alko mieto menkkajomotus ja runsas valkkari, et koko ajan saa käydä vessassa tutkimassa, että onko ne jo alkanut.. Toisaalta vasta dpo7 et eihän tää luteelivaihe nyt näin lyhyeks voi jäädä?! Ollu vähän surullinen olo, mun mummi on tosi sairas ja pääsen vasta ensi viikolla Suomeen häntä katsomaan, ihan kuolemaa tekee.. No joo kai tää oli odotettavissa mut silti, olin aina läheinen mummini kanssa niin surettaa. Tsemppiä kaikille,
huomenna alkaa viikonloppu jeeeee!!

Lintsi85: mä oon tosi pahoillani siun mummista. Toivottavasti hän jaksaisi ainenkin siihen asti että kerkiät takasin.
Mulla oli tuo sama tilanne miun papankanssa. Olin silloin töissä enklannissa ja mie en kerinnyt takaisin ajoissa. :hug:

Onnea Jecaterina!!!! :flower:

Ja :hug: uusintakierrokselle lähteneille.

On se hyvä, kun päivittyy tuo lista ja siitä kattoo, missä mennään. Mua kanssa vähän jännittää, milloin se ovis mulla on kun kerran tunsin sen selkeästi vasta 10 päivää ennen menkkojen alkua.
Mies tulee huomenna käymään kotona, on siis kauempana töissä ja tulee kotiin sitten alkuviikosta, ja alkaa luja pupuilu. Olishan se hyvä ne ovistestit, mutta vielä en raaskisi ottaa käyttöön, kun vasta yk2.
Kiva, kun jäitte vielä tänne sero ja äippäliini , kun ollaan me tosiaan perässäkulkijat teitä jäljessä aika lailla, niin pysyy porukkaa paljon.
Plussatuulia pian testauksen alottaville ja ei vielä alottavillekkin!!!!
Nyt teho-osaston eteen kutomaan.

Unohtui tossa edellisessä valitusviestissä, että varasin ajan gynelle, menen vähän juttelemaan tuosta lyhyestä luteaalivaiheesta ja sitten tietenkin ihan normi tarkastukset voisi suorittaa.
On sitten kivut sitä mukaa että aika äkäinen täti on kylässä, ei ole kyl mukava olo ollenkaan. Työmotivaatiokin ihan nollassa, monesti päivät sujuu kun haaveilee testipäivistä ja muista, mut nyt ei ole mitään haaveilemista B)

Yhteistyössä