Sonnet82 jos ikinä tikuttelua joudut/haluat aloittamaan, niin ehdottomasti suosittelen digitestiä, suht arvokas, mutta hintansa väärti: selvä tulos; jää stressaaminen tuloksesta kokonaan pois kun ei tarvitse vertailla viivoja. Liuskat on yhtä arpomista koko testaus. Tunnistan niin hyvin oviksen nykyään oireista, että nyt kun tikut on loppu, niin en uusia enää hanki. Myös mulla ollut todella selkeitä limoja muutaman kerran, mutta tässä kierrossa melko vähänlaisesti... :/
minime tervetuloa :heart: !
Alisa84 Me heilutettiin peittoa säännöllisesti jtp koko alku kierto, mutta nyt "sorruin" oviksen aikana siihen, että sekä eilen, että tänään peuhattiin :/ ...kieltämättä oviksen aikana tekee mieli koko ajan vällyjen väliin
! Nyt sitten fiilis, että menikö taas hitoiksi koko homma, kun tosiaan monesta lähteestä olen kuullut/ antanut itselleni kertoa, että joka päivä peittojen heilutusta on yksinkertaisesti liikaa :ashamed: tuntui jotenkin, että tänään piti vielä varmistella ennen kun on liian myöhäistä :ashamed: ...toivotaan, ettei olisi kuitenkaan liikaa "toimintaa" meidän kohdalla ...
. Ajattelin testata viimeistään ystävänpäivänä jos täti ei ole ilmestynyt siihen mennessä...jos kierto päättyisi tämän päiväisestä oviksesta sen 2 viikon kuluttua, niin täti koputtelisi ovelle n. 8.helmikuuta. Ja ei ole todellakaan taaskaan tervetullut...kumma kun se kuitenkin aina ilmaantuu :kieh:. Nyt siis aloitetaan piinapäivät ja yritetään ottaa ihan rauhallisesti
! Mitenkäs se sun ovis olikaan- tai onko siis nyt dpo mikä meneillään?
ON: nännit oletetusti oviksen vuoksi järkyttävän kipeät ja maha turvoksissa & nipisteleväinen. Perus ovis-settiä siis
. Onnellinen olen edelleen siitä, että kroppa jotenkuten toimii =) . Kohti piinapäiviä... iiks! Jeps; koetan tästä taas rauhoittua... :ashamed: