Hakutulokset

  1. R

    Koska kerroitte raskaudesta perheelle/ystäville/FB:ssä?

    Lähimmille joskus rv 6-7. fb:hen laitoin np-ultrakuvan. :)
  2. R

    Millaisille lastentuotteille on kysyntää?

    Mulla tuli kans mieleen nuo vauvan pussilakanat ja reunapehmusteet. Lastetarvikeliikkeet on täynnä niitä ihan pliisuja, värittömiä ja vielä rumilla kuvilla olevia. Ja jotain värikästä vaatetta pojalle, joka olisi edullisia! Metsolat yms. on semmosia, mutta on niin tuhottoman kalliita. :/
  3. R

    Minkä verran teidän vauvalla oli/on vaatteita?

    Ainiin ja nuista merkeistä. Mä tykkään ostella lindexiltä, hennesiltä ja kappahlista. Name It:in vaatteisiin, en enää koske! viime kesänä ostin 3 helleasua, ja kaikissa oli reikiä ensimmäisen pesun jälkeen.
  4. R

    Minkä verran teidän vauvalla oli/on vaatteita?

    pienimpä kokoja meillä oli joku 10kpl bodyja ja 10kpl/puolipotkareita/housuja. sitten potkareita muutamia. jotain kokoa 74 ja isompaa ostin sitten enemmän (20 bodyä, 10 housuja ja pari college-takkia).
  5. R

    Mitotus: Metsolan, Småfolkin, Ej Sikke Lej:n, Kameleont ja Maxomorra(?) vaatteissa? o_O

    meillä on kameleontilta housut ja on pitkät ja kapeet. :)
  6. R

    Auttakaahan (korokeistuimesta tilaipäiskäytössä)!

    En vielä 2 vuotiasta tohtisi kuljettaa ilman turvavyöistuinta.. Vielä sen ikäistä pitäisi kuljettaa selkämenosuuntaankin. Käytettynä saattaa saada hyvän istuimen suht. edullisesti. Täytyy vain muistaa, että pitää olla kolaroimaton. :)
  7. R

    Mitä shampoota käytät? Vai käytätkö lainkaan?

    Millon mitäkin merkkiä, mutta yleensä värjätyille hiuksille tarkoitettua. Eniten tykkään niistä Tigin jättipulloista.
  8. R

    Mitä tekisitte, puistossa tapahtuvaa

    Kieltäisin kyllä poikaa, jos näkisin sen touhut ja mainitsisin hänen äidilleenkin asiasta. Jos ei vieläkään mene perille niin sitten sanoisin tiukemmin.
  9. R

    Jos aikuinen nainen ei osaa nukkua kun puoliso ei ole kotona

    Meillä mies saa kyllä mennä, sillon otan pojan viereen nukkumaan. :) Jos on viihteellä ollu ja tulee yöllä kotiin niin joutaa sohvalle sillon :D
  10. R

    Uskotko Jumalaan?

    Kyllä, mutta vain omassa pienessä pääkopassani. Päivän päättää aina sängyssä pieni iltarukous, jonka olen lapsena oppinut. :)
  11. R

    Muita perheitä, joiden lapset eivät ole koskaan nähneet vanhempiaan humalassa?

    Mä en ole nähny vanhempiani koskaan humalassa. Mun äiti ei ole juonut vuosikymmeniin tippaakaan. Isä saattoi ottaa kaljan tai kaksi saunan jälkeen. Minä en juo kotona, kuin korkeintaan sen yhden ja sekin on ollut viimiset 2 vuotta jo alkoholiton. Sitten joskus, jos haluttaa tissutella enempi...
  12. R

    ylimielinen naapuri

    Veisin ne paskat naapurin ovelle :D
  13. R

    millä viikoilla vauvan tavarat valmiiksi?

    Niin ja nimi oli jo mietitty joskus muutamaa viikkoa ennen syntymää.. mutta piti sitä vielä vähän makustella, ennenku papille annettiin paperit. :)
  14. R

    millä viikoilla vauvan tavarat valmiiksi?

    vaatteita alkoin pesemään joskus rv 32> pinnasängyn kasasin joskus rv 35. hoitopöytä meillä oli jo ennen puoltaväliä makkarissa, kun saatiin se kavereilta. vaunut ostettiin joskus puolenvälin jälkeen ja ne tuli kotiin joskus rv 25. Kummeja kysyttiin muutama viikko ennen laskettua aikaa. :)
  15. R

    Viinirypäleiden pesu

    Huuhtasen ne siinä rasiassa kylmässä vedessä ja sitten laitan kulhoon tarjolle.
  16. R

    Tietäisittekö jonkun kauniin runon tai värssyn pienen 1-vuotiaan korttiin?

    Pippuriprinsessa purppuraviitta keittiön pöydän alla istuu kieli kippuralla. Leimusilmät, roihuhuulet, villin parahduksen kuulet, viheltävät hurjat tuulet tässä salissa. Pippuri purppura prinsessa istuu keittiön pöydän alla. Hannele Huovin tekstiä. Minä laitoin tämän kerran...
  17. R

    Saitko tytön vai pojan?

    mandariini, suolakurkku, ampparijäätelöt, vaniljajäätelöä ja mansikoita.. muita en nyt muista.. ja poika tuli. :)
  18. R

    Kumman ostan, valkkaripullon vai 3 sidukkaa - hinta sama?

    Minä ostaisin myös sidukkaa :) en välitä viineistä.
  19. R

    Listataan parhaimmat ja ikävimmät asiat vanhemmuudessa

    Koitampa jotain rustata + Miten äidin rakkaus voi ollakkin niin suurta? Ihan yllätti itsenikin. :) + Nähdä kuinka oma murunen kehittyy päivä päivältä enemmän + Ne höpöttelyhetket ja naurun tirskahdukset + Kun poika tulee ja rutistaa oikeen kunnolla + Yleensäkkin se arki perheen kesken...
  20. R

    rv 30 ja Yhtäkkiä iskeneet kamalat pelot synnytykseen ja vauvaan liittyen. Millä saada mieli rauhoitettua?

    Oletko puhunut neuvolassa peloistasi? Meillä terkka aina kyselikin, mitkä on tuntemukset tulevaa synnytystä kohtaan.

Yhteistyössä