Mitä shampoota käytät? Vai käytätkö lainkaan?

......
Ainoastaan kampaamon tuotteita, lorealin värjätyille hiuksille tarkoitettua lähinnä. Pesen päivittäin, joten laatu on tärkeää. hiukset ovat pitkät ja värjätyt.

Shampooton pesu-aika on ohi. Hiuksista tuli venyvää purkkaa sen seurauksena eli kaikki mömmöt kertyi niihin parissa kuukaudessa. Olen kokeillut kaikki mahdolliset muotivirtaukset... hoh hoijaa. Hiusteni rasvoittuminen on hormonaalista ja siitä ei päässyt eroon millään muulla tekniikalla kuin tulemalla raskaaksi. Harmi vaan se raskaus kesti vaan sen 9 kk...
 
Pyrin käyttämään pelkkää soodaa, mutta välillä käytän myös randomina ihan mitä vaan kaupan myrkkyä. Ennen tänne Espanjaan muuttoa en käyttänyt mitään ja silloin oli päänahka terveenä. Täällä on pakko laittaa jotain tukkaan, kun vesi on ihan järjettömän kalkkista. Ja nyt onkin taas päänahka ruvella : /
 
"vieras"
Mulla myös pitkään ollut tuo LV:n hajusteeton, mutta päätin pitkästä aikaa testata olisiko hajusteyliherkkyys hellittänyt ja otin käyttöön XZ:n karpalo-kinuski-shampoon, mikä osoittautui ihan hyväksi.

Hoitoaineena edelleen LV.
 
tartsika
Mä käytän pirkan värjätyille hiuksille tarkotettua shampoota ja hoitoainetta. Hiukset pysyy pehmeinä ja ihanan tuntusina ja näkösinä. XZ:n shampoo ja hoitoaina oli myös ihan hyviä kun kokeilin.
 
LLM
Nyt käytän Dermosilin shampoota rasvoittuville värjätyille hiuksille. Yleensä käytän kampaamon shampoita. Olen kokeillut muutamaa kaupan shampoota ja todennut että eivät ole sen parempia kuin silloin 80-luvun lopulla.
 
ohio
Joico ja Redken tällä hetkellä mun suosikit. On paksut ja kiharat hiukset, noilta tuntuu löytyvät parhaat tuotteet tuokan kurissa pitämiseen. Paul Mitchell on ok myös.

Vaihtelee siis, mut aina kampaamotuotteita. Reissussa jouduin ostamaan jonkun markettilorealin/garnierin, niin voi luoja mitä p*skaa oli! En ymmärrä, miten kukaan voi käyttää noita markettien hiustuotteita. Samoin hiusvärit ostan aina kampaamoliikkeistä.
 

Yhteistyössä