Hakutulokset

  1. R

    Missä vaiheessa raskautta aloitte..

    vaatteita ostelin kyllä läpi koko raskauden. Kaikki aletangoista. :D
  2. R

    Missä vaiheessa raskautta aloitte..

    Me ostettiin vaunut jo joskus viikolla 22 ja varmaan viikosta 25 ne jo seisoi meidän olkkarissa :D pakko oli ostaa, ettei lopu se tietty väri. :D Hoitopöytäkin oli jo ennen puoltaväliä, koska saatiin se ilmaiseksi kavereilta ja he halusivat sen nurkistaan pois. Pyykkiä aloin pesemään...
  3. R

    Vauvanvaatteiden pesu

    Kyllä minä pesisin. :)
  4. R

    pk:n ruokailu käytännöstä

    Yleensä on ollut, että lautanen tyhjäksi.. mutta kyllä sitten joustetaan, jos ruoka ei tosiaankaan maistu, että maistiaisen jälkeen saa ottaa yhden näkkärin.
  5. R

    Vauvan rota rokotuksesta

    Meillä neuvolassa ohjeistettiin, että viikon verran olla tarkkana hygienian kanssa.
  6. R

    Meidän lapsemme ei ole ikinä päässyt maksulliselle luokkaretkelle, kysyttävää.

    No lähempänä olevat retket ehkä jonku 30-60e makso minun aikana. Sitten kun 6.luokalla käytiin melkein viikon reissu Norjassa, niin oisko ollu jotain 200-300e. Yläasteella me järjestettiin discoja ja niistä saatiin aika hyvin rahaa ja 9.luokalla päästiinki käymään Tampereella ja niillä rahoilla...
  7. R

    Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

    Meillä on kyllä lindexin ja hennesin vaatteet pitäny hyvin värinsä! ja lindexin velourit on minusta ihan parhaita :D Meillä pojalla on 2 haalaria, mitä pidetään niin pihalla ja vaikka kaupassakin ja ei niitä "säästellä".. mutta löytyy kyllä sitten kauppa/kyläilytakki. :)
  8. R

    Miksi ostitte nykyisten vaunujen tilalle/rinnalle kevyemmät vaunut?

    Niin ja vielä lisäyksenä, että minä en oo kokenu yhtään hankaliksi nuita city crosseja kaupungilla shoppaillessa. :)
  9. R

    Miksi ostitte nykyisten vaunujen tilalle/rinnalle kevyemmät vaunut?

    Minä nyt vastaan, vaikka ei ollakkaan rattaita ostettu. :) meillä on emmaljungan city crossit + citykoppa ja ollaan tykätty ihan hirveesti! Pienet ja kevetä yhistelmät jotka kulkee hyvin melkeimpä missä vain. Meillä oli vaunujen valinnassa tärkeimmät, että on suht. pienet, kevyet, 4 isoa...
  10. R

    Meidän lapsemme ei ole ikinä päässyt maksulliselle luokkaretkelle, kysyttävää.

    Diakoniasta kannattee kysyä myös.. sieltä saattaa saada jos sossusta ei saa. Meillä kotona oli myös rahat tosi tiukalla kun äiti oli työttömänä, mutta äidille oli tosi tärkeää se, että kaikki me 5 lasta ollaan päästy kaikille luokkaretkille. Meillä oli ala-asteella joka lukuvuosi 1 tai 2...

Yhteistyössä