Saitko tytön vai pojan?

  • Viestiketjun aloittaja viikkoja 12
  • Ensimmäinen viesti
Molemmissa raskauksissa alkuraskauden himot olivat kyllä mitättömät valtavan pahoinvoinnin vuoksi mutta esikoisesta himoitsin sitruunoita ja tomaatteja, tuli tyttö ja tässä toisessa raskaudessa en oo himoinnut oikeastaan mitään tiettyä ja poika tulossa :)
 
"vieras"
Himoitsin kaupan alkotonta päärynäsiideriä, sitä joka on puolentoista litran pullossa. Koskaan aiemmin en ole siideristä pitänyt, enkä raskauden jälkeenkään. Tyttö tuli.
 
En osaa oikein sanoa mitä teki mieli kun en voinut oikeen mitään syödä kun oksentelin lähes koko raskauden 24/7. Mutta grillin kasvishampurilaiset menivät yllättävän usein. Yllättävää oli se ettei suklaaholistille raskausaikana kelvannut suklaa juuri ollenkaa, se tuntui pahan makuiselta, varsinkin alkuraskaudessa.

Pojan sain.
 
Tönt
En osaa oikein sanoa mitä teki mieli kun en voinut oikeen mitään syödä kun oksentelin lähes koko raskauden 24/7. Mutta grillin kasvishampurilaiset menivät yllättävän usein. Yllättävää oli se ettei suklaaholistille raskausaikana kelvannut suklaa juuri ollenkaa, se tuntui pahan makuiselta, varsinkin alkuraskaudessa.

Pojan sain.
ei hitsi..nyt muistan. kakkosen odotuksessa oli joku muna-hamppari vaihe. :D
 
"murski"
ei mulla ollu mitään mielitekoja ekassa raskaudessa koska mulla oli pahoinvointia melkeen läpi koko raskauden, sain tytön.

ei mulla toisessakaan raskaudessa mitään erikoista ollu mutta kyllä se yks hampurilais ateria oli pakko saada kerran viikossa. niin ja sain pojan.
 
"vieras"
Ultran mukaan poika tulossa (40+3). Oksensin kuukausia ja väkisin sain nieltyä vettä, salmiakkia ja mehukeittoja. nekin tulivat tosin ulos...Pahoinvoinnin helpottumisen jälkeen olen himoinnut uusia perunoita (syönyt joka päivä heti kun kauppaan ilmestyivät), kaurapuuroa, kananmunaa, tomaattia ja irttareita. Ja nämä himot ovat siis todellisia pakkomielteitä eli nukkuessanikin näen unta jostain perunoista...oloa heikottaa jos ei näitä saa. Kaikki rasvaiset grilliruuat taas ällöttää yli kaiken.
 
"Lissu"
Eka raskaus: Suklaa, suklaa, suklaa ja varsinkin Mars-patukat, poika tuli

Toinen raskaus: Appelsiineja, suolainen ruoka, tyttö tuli

Kolmas raskaus: Appelsiineja, Kokista, suolainen ruoka, poika tuli
 

Yhteistyössä