Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Oireita on, mutta kamalan voimakkaina ei ole muita ku palelu. Se on jotain niin hirveetä, et tuntuu niinku ois ihan syväjäässä. Väsynyt oon kans nyt ollut eilen ja tänään ihan pitkin päivää. Huono olo ei oo vielä oikeastaan ollut ja kahvikin maistuu. Tupakka ja alkoholi ei ole mulle ongelma...
  2. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Meillä käydään myös varhaisultrassa sitten varmaan marraskuun alussa. Mua on jo ultrattu, kun on vaikeita raskauksia ja endometrioosia taustalla ja nytkään ei voida olla varmoja onko raskaus kohdunsisäinen. Huomenna uusi ultra. Näillä viikoilla (4+5) kun ei tahdo vielä oikein kunnolla nähdä...
  3. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Tarttee munkin käydä apteekissa vitamiiniostoksilla. :)
  4. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Tervehdys! Kävin eilen siellä verikokeessa ja se arvo oli noussut nyt yli 800, eli hyvä juttu. Jännää, että lääkärin mielestä se on matala, kun taas kaikilla mahdollisilla raskaussivustoilla toi ois just normaali ja keskimääräinen raskaushormoniarvo tässä kohtaa. Mene ja tiedä. Mä oottelen...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Moi Vaikka mä nyt onnistuneesti raskaana olenkin, oon sitä vahvaa viivaa siihen mun vakkaritestiin metästänyt ja nyt sen sain, viikkoja 4+3 menkkojen mukaan. Jee! Onpa kivaa nähdä sellanen. Oon kirjoitellut tonne odotuspuolelle ja ollut kivaa, kun siellä on täältäkin tuttuja...
  6. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Terve seinis! Mulla hcg oli rv4+1 lukemissa 534 ja katselin, että sulla ois la 9 päivää ennen mua. Toivotaan, et se sun arvosi tuosta nousisi, aika matalalta kuulostaa tuo 400 tuohon raskauden kestoon nähden. Ne viitearvot kuitenkin saattaa olla kuitenkin aika isolla haarukalla, mut...
  7. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Munkin puolesta kaikille mua uudemmille lämpöiset onnittelut plussasta ja tervetulotoivotukset! NYT paleltaa. Muutaman päivän oon aivastellut silloin tällöin ja tänään huomasin ripsihuollossa, että sen ripsiliiman haju ihan sattui nenän limakalvoihin. On vissiin herkemmässä kunnossa nyt...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ai niin! Näen kyllä Naapurin Tytölläkin jotain siellä, josta en oo varma mitä se mahtaa olla. :)
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Simplille iso onnentoivotus ja jesss, MiiJanellakin näkyy jo haamu selkeemmin!!! :heart: Päästään samaan odottajien pinoon? :)
  10. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Moikka! Mulle annettiin eka neuvola jo ensi viikon maanantaille vaikkei silloin ole vielä ku kuudes viikko strattaamassa. :D Toisaalta, oikein kivaa mennä höpisemään vauvajuttuja sinne nyt jo. :)
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Solenellakin oon erottavinani jotain siellä. Kuvan epäterävyys hiukan häiritsee, voi ku saisit skarpin kuvan. :)
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    MiiJane, mä nään suhteellisen selkeestikin haamun mun koneella! :) Voi kunpa se siitä vahvistuis ja pääsisit odottajien pinoon! :heart: Simplillä on jo haalea plussa, onnea! :heart:
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Moi! Vitsit, nyt mä tein vielä cb:n plussatestin ja voi että mikä viiva tuli!!! Muistatteko, kun aikanaan lisäsin jossain kierrossa tänne samalla testillä testatun haamun ja sitä sitten mietittiin onko oikea vai ei ja joku jopa sanoi, että onpa selvä plussa. No nyt kun tätä oikeaa plussaa...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Moikkamoi, Mä koitin metsästää sitä kontrolliviivan vahvusta plussaa vielä, mut ei ainakaan vielä ilmestynyt. Vahvahan se silti on ja kaikki mahdolliset oireetkin jo kehisä, mutta oispa se silti hauskaa saada se kirkuvanpunanen viiva. :D Olenko mä nyt aivan pölö? :D Oon siirtynyt...
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Minäpä näen naapurin tytöllä haaleaa punaista! :) Predictorista oon kuullut sillä testanneilta ystäviltäni, et on antanut vääriä haamuja. :(
  16. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Hmm, sukupuoliolotiloista sen verran, et voisin olla aika varma, että tyttö tulis. Entuudestaan on kaks poikaa ja tää simppojen jemmauskerta sattui muutama päivä jo ennen ovulaatiota ja eikös sillä lailla ollut, että ne poikapuoliset ehtivät nopeemmin perille ja tytöt säilyy naisen elimistössä...
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mä näen vieläkin siinä haamun, kun koneelle tulin, aiemmin katoin puhelimella. :D Vai onkohan mulla nyt vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä? :D Clearbluen testissä erottuu hyvin se ohut viiva, mut eikös siinä testipaketissakin lue, ettei sitä ohkasta viivaa pidä tulkita positiiviseksi...
  18. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Oireista piti sen verran kertoo, et mulla on vasta kehissä iki-ihanii finnei, väsymystä hiukan normaalia enemmän ja kuvotuksen tunnetta. Alavatsassa vihlontaa ja nipistelyä. Molemmat edelliset raskaudet oli aika hankalia ennenaikasten supistusten vuoks ja nyt jännittää makaanko tässäkin...
  19. P

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Varovaisesti ilmoittaudun odottajiin. Kp nyt 27/20-30 ja ekan plussatestin tein 3.10. ja Siitä lähtien vain vahvempia. Tässä ois siis tarvittavat tiedot: 17.6./Pele/33/3/TYKS Toivotaan, et pysyy kyydissä. :)
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No mä kyl nään tos ekassa kuvassa jo jotain haamulaista.. :)

Yhteistyössä