Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No kun minusta toi ois haamu? ^
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pitempi pidätys ja selkeempi haamu!!! :) Jeeee! kuva tulee myöh.
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tissit tosi arat ja hieman huono olo. Ei kyl muuta. Nipistyksiä alamahassa kans ollut mut niitä voi olla tietty muutenkin. Väsynytkin olen, mut sekään nyt ei oo mitään ylitsepääsemätöntä uupumusta vielä, niinku edellisessä raskaudessa plussan jälkeen. :)
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No oispa tuo nyt todellinen, kun niitä on tässä tullut milloin missäkin välissä! :) Ekassa mäkin erotan jotain, mutta tossa alemmassa en. Johtuiskohan sitten lyhyestä pidätyksestä vai mistä. Vähän on hullua, et tekis mieli jatkuvalla syötöllä noita testailla, vaikkei siitä mitään hyötyä olekaan...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kanelilla selvä plussa!!! Jeeee!!! :) Onnea! Naapurin tytön alimmassa näen haamun! :)
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kyllä mä viimestään ylihuomenna teen ellen jo huomenna sitte. :P Nyt pidetään kummallekin ja kaikille muillekki tietty peukut pystyssä! :)
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Näin me tehdäänki!!! :heart: Ps. Tissit ihan sairaaaaan kipeet. Tulleet tänään tosi aroiksi ja eilen ja tänään aamulla olen herännyt pissahätään. Voi ku se lupailis jotain. Niin ja lämpö on 36,8, kun yleensä on 35,8-36,2!! :P
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Näen mä niissä haaleat viivat, mutta oon saanut niin monesti noita samanlaisia, et loppui usko tuohon testiin. Ne antaa niin hirveesti toivoa ja sitten rysähtää alas kovaa vauhtia. Koitin just etsiä onko mulla tallessa sitä plussatestiä, kun olin raskaana ja tein sen muistaakseni 4 päivää ennen...
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    kultsipallo, dposta en tiedä, mut kierto on 20-30 päivää, tavallisesti 26 ja viimeiset menkat alko 11.-13.9., kun en tiedä lasketaanko ne kaks ekaa tuhrutiputtelupäivää menkkavuodoksi? :D Mä en vaan tajuu. :D
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    kultsipallo, mulla tuli tuostakin suht reippaasti vahvempi haamu viime vai edelliskierrossa, eikä sitten mitään kuitenkaan ollut. :( Postasin sen kuvan tänne ketjuunkin ja selväksi plussaksi sitä jo tulkittiin. Mikä ihme tuohon testiin on oikein mennyt? Onko sulla kuvaa siitä millainen on nyt...

Yhteistyössä