Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

No oispa tuo nyt todellinen, kun niitä on tässä tullut milloin missäkin välissä! :) Ekassa mäkin erotan jotain, mutta tossa alemmassa en. Johtuiskohan sitten lyhyestä pidätyksestä vai mistä. Vähän on hullua, et tekis mieli jatkuvalla syötöllä noita testailla, vaikkei siitä mitään hyötyä olekaan. Mä nyt katson tämän vielä, et lähteekö vahvistumaan ja jos ei tule viivoja lisää parin päivän sisällä, jään oottelemaan menkkoja. :) Menee kaikki käytössä oleva ylimääränen raha tähän hulluun harrastukseen. :D :D
 
Täällä se nyt kovastikkin siihen taitaa kääntyä että täti se on joka tuli kyläilemään haamuista huolimatta.. tosin ihan valtaisia vuotoja ei viel oo mut selkeetä tummanpuhuvaa verta se on.. Kanelille plussatuulia... :heart: Samoin kaikille muillekkin ja oikein mukavaa tiistai päivää.
 
Tissit tosi arat ja hieman huono olo. Ei kyl muuta. Nipistyksiä alamahassa kans ollut mut niitä voi olla tietty muutenkin. Väsynytkin olen, mut sekään nyt ei oo mitään ylitsepääsemätöntä uupumusta vielä, niinku edellisessä raskaudessa plussan jälkeen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kultsipallo
käääk!!! tännekin saa pitää nyt peukkuja!!!
alko tulla vaaleanpunasta tuhrua pyyhittäessä!!! kunpa ei muuttuis menkoiks.. toisaalta menkkojen PITÄS alkaa vasta perjantaina... huhhhuhuhhu, tärisyttää, vapisuttaa, JÄNNITTÄÄÄÄ...........
 
Tänään ei tullut minusta viivaa wondfoon joten taitaa olla ovulaatio sitten kuitenkin, onneksi se on hyödynnetty vaikka flunssa onkin... :) Eli voisi sanoa että nyt onkin dpo 2 tai dpo 1 :D ota tästä selvää...
Noh sanotaanko että viimestään kahden viikon kuluttua pitäisi asia olla selkiytynyt joko uudella vuodolla tai plussa testillä :D Jään siis odottelemaan.

Wondfo voi siis antaa ns. turhaakin viivasta. ja minusta siinä eilisessä oli selkeä vaaleanpunainen haamu niin sillä ihmettelin.
 
miss_piggy
Eiks kiinnittymisvuoto oo tosi vähäistä, tyyliin että yks pieni tippa saattaa tulla jotain vuotoa ja sitten ei mitään... Tai sitte että yhtenä päivänä tulee vähän jotain niukkaa vuotoa...
 
Pele: näen jonkinlaisen viivan kun en suurenna kuvaa, mutta kun suurennan kuvan niin ei näy niin selvästi, suurennettuna näyttää sellaiselta viivanpaikkamaiselta. väriä en nyt vielä oikein tiiä sanoa, mutta viivan kyllä näen tosiaan kun ei suurenna. nyt peukut pystyyn, että seuraavaksi se punaväri pärähtää kunnolla pintaan. tosiaan kuten itekin sanoit, että kun nuo antaa noita viivoja niin ei tiiä mitä silmät enää näkee. onko tuo otettu ihan testiajalla, miten käyttäytyi testiajan jälkeen? siksi utelen kun ne tummuu testiajan jälkeen yleensä selvästi kun haamua pukkaa. viivanpaikka ei niinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Anin, minäkin erotan jotakin. :)

ON: Aamulla testasin ja olin mukamas näkevinäni siinä jotakin, tässä teille tiirailtavaksi:


Ja sitten ku noita tikkuja kerran on kaks ja ois voinut säästää huomiseen aamuun, ni en tiettykään säästänyt vaan kusasin sen jo parin tunnin päästä ja tässä tulos:


Kiertopäivistäni... Jos tuhrupäivät lasketaan mukaan, on tänään kp22/20-30 ja jos aletaan laskea vasta kunnon verivuodosta ois meneillään vasta kp20/20-30.

Mulla on siis mahikset plussaan vielä, viime kiertokin tais venähtää 28 päivän mittaiseksi. :)
tässä näen ylemmässä kuvassa jotain, ainakin yläreunassa niinku punertavaa kurkkisi. alemmassa kuvassa en näe viivaa. toivotaan, että tuo ylempi enteilis jotain!
 
Pele: kätevä homma muuten. Koneella kun äsken katoin niin tuossa viimeisimmässä en nähnyt tuota viivaa, mut nyt kun oon luurilla niin näkyy tuossa kuivaneessa jotain. :D ja tuo testiajalla näkyvä viiva on tällä puhelimella selkeämpi. Tietokoneella kun istui piti kuvaa kattoa lähes pöydän alta :LOL:, että pystyi varmasti viivan näkemään... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pele

Yhteistyössä