Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Vaikka miulla tuossa viestissäni kyynel hymiö olihin..ei suru ole enään niin syvää ja ahdistavaa..nyt on tämä taakse jätettävä, hiljaksiin hyväksyttävä..ja kun painoahin pudonnut reilu 8kg on kiva aloitella ne lenkitykset koirien kera - voi kun olishin kaunis loppu syksy.:rolleyes:

Heipsun hei:wave:..paljon toivon tänne pinoon:heart:+:heart:+:heart:+:heart:
 
Pelellä mä näen jo pikkukuvassa viivan :) ihan selkeä mun mielestä! =)

minä kamppailen täällä ton mun testin kanssa :D tais olla vika kerta ku tilaan netistä mtn... käytin nyt davidin testiä ja antoi mulle viivanpaikan? ei punertanut, ihan selvästi oli vain valkoinen :'( sniik.. mutta dpo9 vasta :whistle:

mutta!! sit kun menin viel kattoo sitä (testiajalla, joka on 10min) siihen oli tullu sinisiä tippoja?!! tosi outo... ja se viivanpaikka oli kans saanu vähä väriä mut en ota selvää mikä väri se on :D ei ole kyl selkeesti punanen muttei sininenkään.. huoh.
otin testistä kuvan mut en minä siitä erota mitään kun kännyllä otettu ja erittäin huono kuvanlaatu. liitän sen silti :D Aijaa.com - 11005409

esikoisen kans ei ollu mulla mitään ongelmia, selvät viivat sain. tosin en aloittanukkaan testausta näin aikaseen, ja senkin jlk kaikki testit olleet negoja jotka kans ollu negatiivisia.. nyt saan tollasia tosi outoja testejä, HUOH. tää on niin raastavaa :s
 
Tässä oli parempi kuva tosta testistä kuivuttuaan. Menin lukemaan muutamia ketjuja, jossa kerrottiin, et toi testi tekee noita haamuja testiajan jlk eikä ne oo ollu plussia sitte kuitenkaan. :( Vissiin ominaisuus siinä?
 
miss_piggy
Ite en hirveästi luottais mihinkään roskishaamuihin, kun eikös jossain sanota, että se testitulos on luotettava noin 5 min testauksen jälkeen, mutta ei enää kun aikaa on yli 10 min kulunut?

Pele, testaile parin päivän päästä uudestaan ja erimerkkisellä testillä..
 
Tuohon tuli testiajalla vaaleanpunertavaa näkyviin, muttei noin selkeää kuin tuo kuivan testin kuva.

Tiedän, että joissain testeissä on toi ominaisuus, että tekee kuivuttuaan viivaa ja toisissa taas matala hcg-arvo saattaa näkyä haaleana haamuna vasta testiajan jälkeen, jos liian aikaisin testaa niinku mä teen. Mutta hätähousujen pino tää olikin ja samalla meiningillä jatketaan. :D Tohon roskishaamuun en luotakaan, mutta toivoa aina sopii. :)
 
Antaako pc aina viivanpaikan?? Olen testannut jo kahteen testiin ja aina hailu viiva tullut!
mulla näkyy ne viivanpaikat jostain syystä. ilmeisesti pissan koostumus tuo sen esiin. pc viivanpaikka on sellainen hieman syvän näköinen, saattaa kerätä väriä sen reunalle ja sitten kun on haamun alku niin se väri on sillai selvemmin pinnassa ja tasaisesti. vaikea selittää, mutta ero on aika selvä.
 
Pele: tuossa ekassa en näe, mut tokassa näen, muttta välitettava sanoa, että tuon testin ominaisuus on antaa todella selviä roskishaamuja. on kyllä niin paska testi kuin olla voi. Ite olen tuolla saanu testiajalla selvää negaa ja siitä tunnin päästä oli ihan lila selvä viiva. ei kyllä tarkoittanut mitään. kerran oon tuohon plussa haamun saanu, muistaakseni oli edellistä kuumeillessa.
 
Mä olen myös Pele valitettavasti saanut kyseisellä testillä vielä huomattavasti selkeemmän roskishaamun olematta raskaana :( Mä kyllä olin myös näkevinäni sulla jotain pientä haituvaa tuossa märässä testissä :) Varmaan muutaman päivän päästä olet sitten viisaampi ;)
 
kultsipallo, mulla tuli tuostakin suht reippaasti vahvempi haamu viime vai edelliskierrossa, eikä sitten mitään kuitenkaan ollut. :( Postasin sen kuvan tänne ketjuunkin ja selväksi plussaksi sitä jo tulkittiin. Mikä ihme tuohon testiin on oikein mennyt? Onko sulla kuvaa siitä millainen on nyt? Kun tokasta lapsesta plussasin, se jäi siihen tosi selvänä näkyviin. Saattoi olla jopa selkeämpi sillon.
 
kultsipallo, dposta en tiedä, mut kierto on 20-30 päivää, tavallisesti 26 ja viimeiset menkat alko 11.-13.9., kun en tiedä lasketaanko ne kaks ekaa tuhrutiputtelupäivää menkkavuodoksi? :D Mä en vaan tajuu. :D
 
Näen mä niissä haaleat viivat, mutta oon saanut niin monesti noita samanlaisia, et loppui usko tuohon testiin. Ne antaa niin hirveesti toivoa ja sitten rysähtää alas kovaa vauhtia. Koitin just etsiä onko mulla tallessa sitä plussatestiä, kun olin raskaana ja tein sen muistaakseni 4 päivää ennen menkkoja, vertailun vuoksi, mut en löydä sitä mistään.

Sen sijaan kyl näin aavistuksen jotain siinä sun aiemmassa liuskassa, jossa et ite nähnyt mitään. :D
 
mulla on ollut tissit jo kipeät jonkin aikaa ! ja vatsassa outoja kipuja ja kylkiä viiltelee :eek: väsynyt olen myös ollut ! toivotaan ettätämä on nyt sitä itseään <3
Meinasitko koska testata uudelleen? :) ainiin ! ja uusi outo "oire" on lisääntynyt valkovuoto ja outo lima ! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Pele

Yhteistyössä