Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Jee, oispa hellokittyllä nyt plussa. Saisitko sä siitä testistä nyt kuvaa ku on kuivunut?
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pc testi on mun mielestä luotettavimmasta päästä! Nyt peukut pystyssä, et se vahvistuis!! Mikä kp?
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pahoillani oon kuukautisista Lumihippu. Kiitos tuhannesti onnitteluista ja iso tsemppi sulle ens kiertoon!!! :heart: Tässä on nyt nämä testit alkaen 2.10., jolloin olin jotain siellä havaitsevinani. Koetin (hieman kökkösti kyllä) tehä niistä jonkinlaisen kollaasin, et ne ois...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Lumihippu, testasin myös tuolla Rfsulla nyt kun olen raskaana vain nähdäkseni millainen on se plussa joka siihen tulee ja mulla nyt kp27, selvän plussan antoi. Voin huomenna vertauksen vuoksi panna sen tännr vaikka hormonimäärästähän se tietty kiinni on. :)
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä tää mun tän päivän testikuva ja alan uskoa itsekin. Niinku varmemmin sen lisäksi, että pissattaa ja oksettaa. Olen onnellinen, niin onnellinen. :heart: Kiitti kaikille ihan hirveesti kannustuksesta ja viivojen tiirailusta!!! :)
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    miss_piggy, värikertymältä näyttäis, mutta tosi kovasti on tohon kohtaan pakkautunut. Voiskohan tosta valittaa ja saisit tilalle uusia? :) ON: En testannut tänään aamulla. Aattelin seuraavaksi ostaa digin, ehkä jo tänään tai sitten viimestään alkuviikosta. Oireet on tulleet nyt kehiin. Tissit...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Iso kiitos kaikille onnentoivotuksista!!!!! :heart: MiNalolla saatan jotain siellä nähdä, mutta varmaksi en mee sanomaan. Jatkan testailua. Kuinka mä ihan sikana pelkään, et nyt menee kesken, vaikka se on varmaan aika yleinen juttu tässä kohtaa, kun kp:t on vasta 26. Viiva on taas...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kultsipallo, mikä tilanne siellä? Tuliko se täti? Mä näin jotain punertavaa viivantynkää siinä eilisessä testissä. Jotain tosi haaleesti siinä oli.
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea 18andpregnant!!!!! :) :)
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Niin iloinen Pele lisää aamun testikuvat. Eka otettu kännyllä ja on siksi sohjoinen. Testiajalla: Kuivana (JEEEE): Ja koska mun on (himotestaajana) kamalan hankalaa sisäistää tätä, tein äsken uuden. :D Mää laitan siitäki vielä, kuhan saan koneelle. Sitte on ehkä pakko uskoa, että...
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Viiva oli aamun testissä eilistä selkeempi. Jipii!! :) Kuva myöh.
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hei tissikipu hävis. Onko normaalia, että tuolla lailla vaan katoaa yks oire? :(
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla on myös ihan hirveesti tullut finnejä ja nyt ymmärrän miksi!! :D Naamassa ainakin viis kun yleensä tulee se yks. Lisäksi koko ajan hiukan ällöttävä olo, mut ei sen kummempaa. Tissit ei ole tänään niin kipeet kun ne oli eilen, et tiiä siitä sitten. toivottavasti ei nyt mitään pahaa merkkaa...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No mä oon jo varmaan neljä päivää testaillut!! :D Mut siis oon aatellut noita edellisiä viivanpaikoiksi tai värikertymiksi, kun niitä oon saanut niin monesti ennenkin, et tää tuli tavallaan nyt hiukan yllätyksenä mulle. :)
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kp 23/20-30, jos kaks tuhrupäivää lasketaan mukaan, muuten on kp21/20-30. Keskimääränen kierto mulla on siinä ehkä 26 päivän kieppeillä. :)
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Nyt testiajan jälkeen se vasta selkeäksi muuttuikin. :D Siis voiko tää olla tosikaan!?!? :)
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    PLUSSA PÄRÄHTI!!!!! JEE!! Haalea, mutta selvä viiva! Oon hiukka huumassa. :) Pistän kuvat kohta, kuhan saan ne koneelle. Tässä testiajalla. Ehkä kolmisen minuuttia meni kunnes alkoi viivaa piirtyä. Olen onnellinen tästä. :)
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä ois sen kuva kuivana niin saa ehkä paremman käsityksen. :) No höhs, ei se tuossa nyt näy kuten silmälle. No, onneks tässä on aikaa vielä. :)
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Näyttää tummuudeltaan suunnilleen samalta kuin testiajalla (kuvassa). :) Toivotaan, että se plussa sieltä vihdoinkin pärähtäis. :)
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä ois tämä kuva tästä viimeisimmästä testistä, josta nappasin kännyllä kuvan. NYT näen. Jeee! :) Kuitenkin ku noita viivan ajatuksia on täs sadellut, en tahdo tohonkaan uskoa ennenku ois hieman vahvempi vielä. Näättehän tekin? :)

Yhteistyössä