Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Scarleth: Joo first singal on kyseessä ja olen myös minäkin saanut niitä "roskis haamuja" joita monet muutkin. Mutta tämä oli erilainen, koska se tuli testin ohjeiden mukaisessa ajassa ja se oli selkeästi nähtävä. Noh katsotaan vahvistuuko viiva, maanantai aamuna uusinta samalla merkillä.
 
Viimeksi muokattu:
Lumihippu, testasin myös tuolla Rfsulla nyt kun olen raskaana vain nähdäkseni millainen on se plussa joka siihen tulee ja mulla nyt kp27, selvän plussan antoi. Voin huomenna vertauksen vuoksi panna sen tännr vaikka hormonimäärästähän se tietty kiinni on. :)
 
no minä en lähtis vertailee plussia keskenään, et eiköhän se eniten merkkaa se millon on ovis ollut eikä kiertopäivät. ja justii siitä hormoonimäärästä se kiinni on, elikkä ei niitä plussia kannata toisiinsa verrata... mun mielestä.
 
Pahoillani oon kuukautisista Lumihippu. Kiitos tuhannesti onnitteluista ja iso tsemppi sulle ens kiertoon!!! :heart:

Tässä on nyt nämä testit alkaen 2.10., jolloin olin jotain siellä havaitsevinani. Koetin (hieman kökkösti kyllä) tehä niistä jonkinlaisen kollaasin, et ne ois tekojärjestyksessä allekkain, niin se viivan kehittymisen huomais. Ainoo vaan, että noi kaks viimistä oli nyt sitten se Rfsu:n tikku, joka on herkkyydeltään sen 50, kun noi muut on sen 25, mut siihen nähden ihan kivasti näkyy, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! :)



Pitäisköhän jo siirtyä plussanneiden pinoon?? Tää on mulle tullu niin kotosaksi. :)
 
luulen niin kovasti olevani raskaana et tein pregcheckin äskettäin. siihen tuli viiva, kuvaan en sitä viivaa saanu näkyviin kun on niin paska tuo puhelimen kamera. onko pregcheckissä viivanpaikka??? pitää ylihuomenna testata uudestaan ja paremmalla testillä. mut ihan selvästi on havaittavissa tämä viiva, ei tarvitse edes tihrustella!
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Pc liuskassa näkyy aika usein se viivanpaikka. Haamuplussa tulee selvästi siihen pintaan ollen sellainen tasainen väliltä ja se viivanpaikka näyttää sellaiselta syvältä. Saattaa kertyä väriä sen reunalle tai viereen. Naapurintytöllä näytti olevan edellis sivulla... Vai oliko sitä edellis sivulla kuva aika selvästä viivanpaikasta. En tiiä oliko se wondfon testi vai se pc, mutta juuri samanmoisia tulee pc liuskaan.Haamuplussa tummuu myös selvästi testiajan jälkeen. Kaikille ei noihin pc liiskoihin tule niitä viivanpaikkoja. Mulla pissan koostumus toi ne esille ärsyttävästi.
 
no mullahan olis jo dpo16 mut vuotelua (mut ei samanlaista ku menkat) oli tossa dpo11 aikaan eli aattelin et ovulaatio olikin myöhemmin ku mitä luulin, en siis tikuilla testannut.. mutta mutta, testaan ylihuomenna uudestaan. toivotaan parasta. oireet ainaki viittaa raskauteen ja on täysin samat oireet ku esikoisen kanssa, normaalikierroissa näitä ei ole mulla.
 
voiko se viivanpaikka tulla jo testiajalla ja siitä hieman tummua myöhemmin? eli mulla tuli se testiajalla ihan selkeesti ja nyt se on vähä jo vahvistunu... pitääpä tsekata se kuva tuolta edelliseltä sivulta! sain itekki aiemmin tossa ku testailin nii jotain ihan haaleen haaleen haaleeta siihen näkyviin mut se piti kyl tihrustaa niin tarkkaan et jotain näky. nyt ei tartte tihrustella.
 
Munkin mielestä se on luotettava testi koska sitten kun se tosiaan on plussa niin sen kyllä erottaa. Varsinkin kun on ensin saanu sen viivanpaikan niin ero on kyllä selvä siihen plussa haamun. :) toivotaan tosiaan että lähtee viiva selkenemään ja saat sen kuvaksi niin saadaan ihmetellä :)
 
Munkin mielestä se on luotettava testi koska sitten kun se tosiaan on plussa niin sen kyllä erottaa. Varsinkin kun on ensin saanu sen viivanpaikan niin ero on kyllä selvä siihen plussa haamun. :) toivotaan tosiaan että lähtee viiva selkenemään ja saat sen kuvaksi niin saadaan ihmetellä :)

Viivanpaikka näkyy testiajalla mutta se ei kyllä tummu. Aika hyvältä kuulostaa!!!
 
Loppuko se vuoto kuinka nopeaa? . Mulla oli n. Dpo 8 tai 9 ihan pientä veri vuotoa yhden kerran ja saattoi siis olla kiinnittymisvuotoa. Toisilla tulee enemmänkin. Siitä meni useampia päiviä ennen kuin näkyi pc liuskassa haalea haamu. :)
 
Sori kuvan huonolaatu, puhelimella otettu. Näettekö te tässä kuvassa toista viivaa? Testiajan sisällä ilmestyi ohut sininen viiva joka oli toosi ohut mutta ei tarvinu tihrustaa.... Kp 31 / ??? Kierto hakusessa.....

 

Yhteistyössä