Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Minalo: näen ohuen viivan. Niitä vaan pakkaa tuolla tulla ilman syytäkin. Toivotaan että seuraava tasapaksu. Ote olen tuolla saanu juuri tuollaisen ohuen sinertävän viivan ja sitten kun sain oikean plussan tuolla se oli selvästi tasapaksu väriltään.

Oon muuten todennu, että meiltä hätähousuilta pitäis kokonaan unohtaa nuo cb plus testit, rfsu:n testit, First singnalit ja jotkut halpis liuskat :D toisaalta jos viivan haluaa nähdä oli raskaana tai ei niin sitten niitä. Joka lasta kuumeillessa nuo samat testit antaneet vääriä hälytyksiä. Ja ekasta omasta kuumeilusta on jo 7v aikaa. Ihme kun ne on edelleen markkinoilla.
 
Hienoa, moni saanut plussaa testiin! Onnea kaikille "positiivisille"!

Minix - kyllä siinä häämöttää ristikkäinenkin viiva.

Itsellä DPO 8 menossa ja järjestön hinku testata jo. Aamulla varmaan sitten tikut esiin.
 
juu niinkin asia on, mutta silloin useampi eri testi yleensä näyttää värillistä viivaa. mutta tuo cb plus ja rfsu varsinkin antaa viivaa vaikka muut testit ei anna. olis aika monia kemiallisia monella takana jos näin on. itekin olisin ollu aika monta kertaa raskaana. kun miettii kuinka epätodennäkistä on raskautua tai kuinka vaikeaa se todellisuudessa on. mä muistan tuon rfsu testin viivan jonka aikoinaan tein ja oli paljon selkeämpi kuin lumihipun viiva ja mikään muu testi ei antanut minkäänlaista. ja vuoto alkoi kuitenkin ihan normaalina. mut tosiaan kun tällaiseksi hätähousuksi alkaa niin pitää ottaa se riski, että se oikeakin hipaisu siellä saattaa näkyä vaikka vuoto sitten alkaisikin. sekin tietenkin ärsyttää joskus kun moni joka kuukausi miettii josko taas olisi se kemiallinen niinkuin viime kuussa. Eipä siinä tietenkään kuin itteään kiusaa jos näin aina ajattelee. mut en tosiaan täällä ole siihen nyt törmännyt vaan aikaisemmin tehnyt tuollaisen huomion. ja yleensä juuri noilla kyseisillä testeillä saatuja epämääräisiä viivoja on ollu. mut kukin tyylillään. eipä se multa mitenkään ole pois. :|
 
Mä näen vieläkin siinä haamun, kun koneelle tulin, aiemmin katoin puhelimella. :D Vai onkohan mulla nyt vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä? :D

Clearbluen testissä erottuu hyvin se ohut viiva, mut eikös siinä testipaketissakin lue, ettei sitä ohkasta viivaa pidä tulkita positiiviseksi, koska sen saattaa aiheuttaa virtsan koostumukset tms? :(
 
  • Tykkää
Reactions: hellokitty-
Kukkuu Minix - miun näytöllä kyllä näkyy paksuhko tuo pystyviivanen..
..toivotaan, että siitä selkiytyypi vahvemmaksi vielä.:wave::heart:

hellokity_ - näen a a v i s t u k s e n punertavaa - vahvistukoon se!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan ostanut UUTTA CB:n +/- testiä?:wave:
Helppok

Kopaistkaapa ihunat!;)..ihan minua uteloittaa toimiiko paremmin, kuin entinen..näyttäis olevan sillä tapaa erilainen, että tuo pystyviiva, ei koostu pikku pistehistä.
Miehän tuolla jossain reilu kuukausi sitten kyselin tästä testistä kokemuksia mutta ei kukaan kertonut :D En oo vielä törmännyt missään tähän uuteen...
 
OK..taitaa olla niin, että myyvät pois ensin entisen mallin ja sitten vasta tulee myyntiin tämä uusi - mistään en tuota uutta testiä nimittäin kaupan löytänyt.
Juu en oo miekään löytänyt, en sit tiiä löytyisikö ulkomaalaisilta sivustoilta, eikös siellä olla aina meitä edellä tuotannossa :D

*muoks* ebaysta näkyis saavan :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä tää nyt olis, mitä mieltä olette? Minun mielestä ei ole vahvistunut yhtään , mutta mulla ei ole aikaisempia kokemuksia.

Muoks. Jäi vielä aika pimeeksi mutta en onnistunut parantamaan sitä sen enempää. Jotenkin meni toivo pois kuin puhjennut ilma pallo kun nyt tuo tulos oli tuollainen. Mun nykyinen olo tila on sitten varmaan lugeista johtuvaa, sillä meikellä on ollut etova olo lauantai illasta lähtien. Viime yönä maistui ihan oksennus suussa ja nyt on niin karmee olo että aamu kahvikin maistuu ihan pohjaan palaneelta myrkyltä ja päähän koskee.
 
Viimeksi muokattu:
simpliEi mullakaan saattanut ahvistua parissa päivässä yhään..tai siis aamussa..tee uus testi vielä päivemmmällä..ja siis noi testit on ihanpaskoja..noihin ku sat haamun muihi testeihi tulee jo plussa, mee ostaa apteekin oma tai pregchek..ja haalee plussahan toi on edelleen, ei oo ainakaah haalistunu:hug: ihanaa..
 
Heipsan hei meillä tilanne nyt jäänyt siihen haamulaiseen aiemmin ja päivä sen jälkeenhän alkoi menkat, kolmisen päivää ne sitten kesti muttei ollu mitenkään kovin vuolaat ja menkkojen aikana tehty testi olikin sitten puhdas nega.
 

Yhteistyössä