Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele: hyvin vahvistunut plussa :) ite testasin kans niin kauan kunnes digiin tuli raskaana 3+ ja puikkoon tasavahvat viivat..testejä kului monta!! Mutta ei sitä fiilistä voi sanoin kuvata kuinka hienoa on nähdä kun testiin rupee kerta toisensa jälkeen kaksi viivaa ainaisen yhden viivan sijaan. :heart: Nyt viikkoja jo 34+0, ja vieläkin tekis joskus mieli ostaa testi ihan vain sen takia että plussa on aina kiva saada.... :LOL: Ei oo kuitenkaan niin paljon tehnyt mieli että oisin mennyt testin ostamaan.. :D
Mahtais olla huvittavaa, kun menisit mahapystyssä apteekkiin ostamaan raskaustestiä.. :D puhelis vielä siinä jotaa, et "onkohan tässä raskaana, kun vähän pahoinvointiakin ja kaikkea..." :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Pele
(.) Täällä olisi mielenkiintoiset olot päällä, mahassa kipuja, toisaalta kuin menkkakipuja mutta toisinaan sellaisia pistoksia yms repäisyjä jotka on mulle ihan uutta, huono olo, nännit kipeet, oudot hajut käy nenään ja tietyt tutut hajut ällöttää. Jos tää ei oo sitä ihteään nyt niin on jo kumma... |O dpo on nyt 9 tai 7. tai jotain sinnepäin, menin tuossa välissä jo sekaisin. Se on varmaa että on ainakin tarpeeksi puuhailtu oikeisiin aikoihin :D Jää siis nähtäväks että onko tää kipuilu yms juuri sitä ihteään... :popcorn:
 
Onkos täällä nuita kohdunkaulan (kohdunnapukan) seuraajia??? jo son niin millasia kokemuksia mihinkin aikaan kierrosta??? Täällä siis se tilanne et menkat alko joku 8 päivää sitten... kesti n 3 päivää ja kohdun napukka nyt kumminkin auki sormelle.. nyt siis kp 8
 
Yönenkeli, mulla napukka on pehmeä ja auki menkkojen aikaan jonka jälkeen se menee kii ja muuttuu kovemmaksi, oviksen aikoihin se taas aukenee ja hieman pehmenee ja oviksen jälkeen se menee pikku hiljaa kii ja kovettuu..
 
Miijane: näen myös viivan!!! nyt vahvistumisia sille! :heart:

Solene: niinkuin mun ekat apteekin omat viivat tässä odotuksessa kp 28 ja 29...=) en saanut niitä varmaan edes noin hyvin kuvaan näkyville. ekassa varsinkin näen sen viivan. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Solene
Sunflower11
Onnea simpli! :heart:

Naapurintytöllä en erota mittää :|

dpo 9 ja tein ovistestin kun ei oo raskaustestejä.. se oli melkein plussaa. Saapi nähä, aiemmin ollut oviksen jälkeen pelkkää negaa. Pe aamusta vois testata raskaustestillä, huomenna ne tulee postissa.
 

Yhteistyössä