Huomenta kaikille! Mun on pitänyt tulla jo aikasemmin ilmoittamaan mun tilanteesta, mutta on ollut todella paha pahoinvointi viimisen viikon :$
En tiedä onko tästä hyötyä jollekkin, mutta kuumeilussa kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön
Eli, mun plussa kierrossa kaikki meni aika samalla tavalla kun muissakin kierroissa. Ainut ero oli se, että ovistikut näyttivät monta päivää plussaa ja niinä kaikkina päivinä peittoja heiluteltiin. Mä oon vahvasti sitä mieltä, että mun kohdalla ainakin foolihappo, D- ja B vitamiinit + magneesium edesautto raskaaksi tulemista. Noita kaikkia oon syöny päivittäin. Ennen plussaa niiden säännöllinen käyttö alko noin 2-3kk ennen. Mitään muuta en tehnyt toisin. Kävin jopa suoraan seksin jälkeen vessassa (noin 10 min sisällä) Eli en nostellut jalkoja ylös taikka mitään muutakaan ihmeellistä
Ja nyt niistä oireista plussan tienoilla: Normaalisti mulla kipeytyy heti oviksen jälkeen nännit ja siitä viikon päästä rinnat. No nyt meni niin, että rinnat kipeyty jo dpo 2-3 ja samoin nännit. Nännikipu loppu viikon sisällä, mutta tissikipu jatkuu yhä
Toi oli oikeastaan ainut oire. Toinen mitä, en nyt oikeastaan edes laske oireeksi oli flunssa. Se alkoi oviksen aikoihin ja kesti viikon. Sit se tuli takas päivää ennen menkkoja ja jatkus siitä taas viikon.
Ja toi mitä
panzkus sano siitä vessassa juoksemisesta, niin piti ainakin mun kohdalla paikkansa. Nega kierroissa juoksin vessassa koko ajan ennen menkkoja. Nyt Se vessassa juokseminen alko vasta rv 6+ jotain.
Anteeksi pitkä selostus
Kaikille ihan hirmusesti onnea yritykseen ja iso hali kaikille jotka joutuvat taas aloittamaan uuden yrityskierron :hug:
:heart: Plussanneille säkillinen onnea matkaan 9 kk ajaksi :heart:
-Ninja09 7+1-
6+1 ulrtassa nähty elävä sikiö ja sydämmensyke :heart: Tänään ensimmäinen neuvola