Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

On hieman epätodellinen olo nyt.. En ole reiluun 9 vuoteen saanut noin vahvaa plussaa näillä päivillä. Tosiaan tänään kp 29 ja vielähän tässä saattaa matka loppua ihan alkumetreillekin, mutta raskaana tässä ollaan.
Ostan tänään digin ja teen sen huomen aamulla.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
miss_piggy
Mä en uskalla enää tehä ovistestejä ku pari päivää taas ennenku menkat alkoi, tein ovistestin ja se oli tosi vahva plussa! Nyt on kummiski sitte kp 2/26, joten vääriä plussia näkyy antavan. En luota mokomiin tikkuihin enää pätkääkään :mad:
 
Heh, taas uus ilmiö... en oo ennen saanut tähän testiin tällasta... illalla tein siis testin, jätin sen pöydälle ja nyt aamulla olin heittämässä sitä roskiin ja vilkaisin sitä niin se oli tuollainen :O
Aika mielenkiintoinen. Noh ainakin on selvää missä se viivanpaikka on :LOL: Ja tää on davidin puikkotesti :p

Tässä muuten sama testi testiajalla

*muoks* muuten kun katson tuota tikkua nyt lähempää niin miten voi olla mahdollista että tuo viivanpaikan viiva on pinnassa ja kuin maalia olisi vedetty viiru siihen... :D Eli ei ole syvä niinkuin yleensä viivanpaikka... Tiedän ettei tuo merkkaa mitään mutta mietin siis miten voi yön aikana testi muuttua noin kun se oli illalla kuiva ja normaali...
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavan paljon on plussakuvia ja uusia ihmisiä täällä! :wave:

Ite alotin ovistestit nyt hyvissä ajoin... :whistle: ettei toivottavasti mee parhaat hetket ohitse... Aika yllättävän tumma viiva on jo tässä vaiheessa (ei tosin kontrolliviivaa tummempi vielä) vaikka menkkojen alusta on 8 pv... (menkat kestää sen 4-5pv ja kierto vaihtelee 27-31 välillä) Viimeksi aloitin ilmeisesti testailut liian myöhään ja mentiin onnemme ohitse, joten nyt ollaankin sitten skarppina ajoissa... :p :D Siis mun menkat kestää sen 4-5pv... Mutta ajattelin aloittaa tikutuksen jotta näkee mitä tuolla 'alakerrassa' tapahtuu vai tapahtuuko mitään... Sorry kun en tajuu noita 'oikeanlaisia merkintöjä' miten pitäs noita päiviä ym. ilmotella... :ashamed:
 
teiltä kysyn nyt et voiko aamupissasta tulla positiivinen vaikka illalla tehty testi nega
ja rakossa ollu n.4h.. oireita kun ois vaikka muille jakaa mut testit huutaa negaa. enkai mä ny tota pissallakäyntiäkään pysty kuvitteleen.. hjälp me.. :D voi kun epätoivosta :D
 
angelbird onko sulla mikä dpo? Itellä oli enemmän oireitä negakierroilla kuin plussa. Pissallajuoksua oli enemmän ennen menkkoja kun taas plussakierrossa ollut vähäisempää/tullut myöhemmin tuo pissalla juoksu. Toivon kuitenkin sulle kahta viivaa testiin! Ja muille kans +++++++:whistle:

panzkus 10+0
 
Huomenta kaikille! Mun on pitänyt tulla jo aikasemmin ilmoittamaan mun tilanteesta, mutta on ollut todella paha pahoinvointi viimisen viikon :$
En tiedä onko tästä hyötyä jollekkin, mutta kuumeilussa kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön :p
Eli, mun plussa kierrossa kaikki meni aika samalla tavalla kun muissakin kierroissa. Ainut ero oli se, että ovistikut näyttivät monta päivää plussaa ja niinä kaikkina päivinä peittoja heiluteltiin. Mä oon vahvasti sitä mieltä, että mun kohdalla ainakin foolihappo, D- ja B vitamiinit + magneesium edesautto raskaaksi tulemista. Noita kaikkia oon syöny päivittäin. Ennen plussaa niiden säännöllinen käyttö alko noin 2-3kk ennen. Mitään muuta en tehnyt toisin. Kävin jopa suoraan seksin jälkeen vessassa (noin 10 min sisällä) Eli en nostellut jalkoja ylös taikka mitään muutakaan ihmeellistä :)

Ja nyt niistä oireista plussan tienoilla: Normaalisti mulla kipeytyy heti oviksen jälkeen nännit ja siitä viikon päästä rinnat. No nyt meni niin, että rinnat kipeyty jo dpo 2-3 ja samoin nännit. Nännikipu loppu viikon sisällä, mutta tissikipu jatkuu yhä :D Toi oli oikeastaan ainut oire. Toinen mitä, en nyt oikeastaan edes laske oireeksi oli flunssa. Se alkoi oviksen aikoihin ja kesti viikon. Sit se tuli takas päivää ennen menkkoja ja jatkus siitä taas viikon.
Ja toi mitä panzkus sano siitä vessassa juoksemisesta, niin piti ainakin mun kohdalla paikkansa. Nega kierroissa juoksin vessassa koko ajan ennen menkkoja. Nyt Se vessassa juokseminen alko vasta rv 6+ jotain.

Anteeksi pitkä selostus :LOL: Kaikille ihan hirmusesti onnea yritykseen ja iso hali kaikille jotka joutuvat taas aloittamaan uuden yrityskierron :hug:

:heart: Plussanneille säkillinen onnea matkaan 9 kk ajaksi :heart:

-Ninja09 7+1-

6+1 ulrtassa nähty elävä sikiö ja sydämmensyke :heart: Tänään ensimmäinen neuvola
 

Yhteistyössä