(.) Ovistikun testiviiva heikentynyt melkein olemattomiin jo, Eli ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin mutta, ihmetyttää kun ei oo ennen nännikipua ollut ja nyt sattuu nänneihin, siis ne on kosketusarat ja vatsallaan kökköä nukkua kun sattuu ja melkein kiljaisen jos jokin hipaiseekin nänneihin... Näin ei ole IKINÄ ennen ollut, tissit on kyllä olleet kipeät mutta ei nännit... Ja vatsassa on sellaiset nippailun nappailut meneillään että on ihan uutta mulle, alaselkä taas kipeä ja se säteilee alavatsalle ja nivusiin asti... välillä oikein puhalluttaa...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt...
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen En sit tiiä...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt...
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen En sit tiiä...