Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

(.) Ovistikun testiviiva heikentynyt melkein olemattomiin jo, Eli ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin mutta, ihmetyttää kun ei oo ennen nännikipua ollut ja nyt sattuu nänneihin, siis ne on kosketusarat ja vatsallaan kökköä nukkua kun sattuu ja melkein kiljaisen jos jokin hipaiseekin nänneihin... Näin ei ole IKINÄ ennen ollut, tissit on kyllä olleet kipeät mutta ei nännit... :eek: Ja vatsassa on sellaiset nippailun nappailut meneillään että on ihan uutta mulle, alaselkä taas kipeä ja se säteilee alavatsalle ja nivusiin asti... välillä oikein puhalluttaa...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt...
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen En sit tiiä...
 
Sanokaa uskallanko toivoa? Pp 10 aamu pissistä first singal antoi testi ajan kuluessa väriä sisältävän viivan ja vieläpä selkeän sellaisen. Mutta joka on vaaleanpunainen eli selvästi testi viivaa heikompi. 3h pidätetystä pissistä joten vähän aprikoin.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy

Kertokaa mulle rakkaat kanssakärvistelijät että mikä hitto tuo on tuossa kuvassa! :O Tein siis One Stepin raskaustestin eilen illalla, tai no yötähän se jo oli, eli joskus klo 01:00, ja siihen tuli tommonen omituinen toinenkin viiva, en tiä onko tuo sitte joku värikertymä kun jotenki onnistuin ihmeellisesti räpeltämään tuon testin kanssa... Tänään aamulla tein äsken toisen testin ja se kyllä näytti negaa.
Nyt on menossa kp 24/27. Tissit on vähän omituiset ollu jo tässä muutamia päiviä, nännit on jotenki kosketusarat, mutta en usko että raskaana olisin, kai se testi ois nyt aamullaki näyttäny toista viivaa :confused: Olin kyllä yöllä vähän että WTF :rolleyes:
 
miss_piggy, värikertymältä näyttäis, mutta tosi kovasti on tohon kohtaan pakkautunut. Voiskohan tosta valittaa ja saisit tilalle uusia? :)

ON: En testannut tänään aamulla. Aattelin seuraavaksi ostaa digin, ehkä jo tänään tai sitten viimestään alkuviikosta. Oireet on tulleet nyt kehiin. Tissit on taas kipeet, pissaan koko ajan ja oksettaa hirveesti (se ei ookaan kivaa). Molemmista raskauksista aiemmin alko pahoinvointi tosi aikasten. Finnejäki tuli kaks lisää (kiitosta vaan). Tänään on kp27 ja keskikierron mitta on jo ohitettu. :) Pelottaa koko ajan, jos vuoto alkaa. Mahaan nipistää ja vihloo ja ihmeellisellä tavalla jomottaa välillä, ohimenevästi tosin, mut silti sillä lailla, et se saa mut stressipeikoksi. :( Varmaan kuuluu asiaan.

Plussatuulia tänne!!! :)
 
en osaa kyl sanoo :s voihan se olla et näyttää kun eikös siinä lue et 55%:lle naisista näyttää jopa 4 päivää ennen menkkoja :) elikkä eiku vaan ostamaan jos sille tuntuu.. tsemppiä ja tuuhan kertoo mitä näyttää! mut sit jos sulla on vaik kiinnittyminen tapahtunu tavallista myöhemmin niin ei välttämättä näytä vielä.. mut eihän sitä tiedä jos ei kokeile :)
 
Lumihippu: onko tuo alempi rfsu? Se vaan näyttää sen viivanpaikalta pahasti. :/ toisessa en tällä luurilla näe viivaa. Mikä testi se on? Siis tuo ylempi. Kokeile pregchek liuskaa. Pitää mennä koneelle vielä kattomaan saanko sillä sen ylemmän viivan näkyviin :) mut rfsu on niin tunnettu niistä turhista viivoista jotta hae joku muu. Tuolla viivalla en digiä tuhlais
 
no nyt koneella tuo ylempi viiva näkyy ainakin osittain. alareunasta näkyy kyllä mutta tuo outo painauma sekoittaa. Alemmassa näen kyllä edelleen vain viivanpaikan. juurikin ääriviivat näkyy ja syvä keskeltä. Mutta jos on tosiaan rfsu niin testaisin jollain herkemmällä, jos siksi on tuollainen vielä viiva =). rfsu taitaa olla 50 herkkyydeltään.
 
lumihippu, jospa se siitä vielä, oon lueskellut nii alkuraskaudessaki vuodot on ihan yleisiä :) mullakin tuli vuotoa mut oli erilaista ja kesti vähemmän aikaa kun normaalit kuukautiset.. en oo vielä testannut mutta aika varma oon silti et raskaana olen. on vaan sellanen tunne ja oireitakin vaikka muille jakaa :LOL: toivossa on hyvä elää.... hehheh.
 
tyty86: Kiitti, mie odottelen maanantaihin ja kokeilen samalla merkillä uudestaan josko se vahvistuisi. Pelko kova sillä nyt alkoi tiputteleen lugejen mukana tulee hieman rusehtavaa vuotoa ja tunsin kohdun nipukan. Toivon vaan että jos siellä kerran jotain on että se pitää kiinni ja lujasti.
 
simpli mullahan on kokoajan toi napukka ollu ihan tunnusteltavissa..ja hyvinkin alhaalla toisinaan..välillä kiinni ja välillä raollaan..siitä ei kannata ressata:hug: mullakin sitä pientä vuotoa tuli..soittele maanantaina polille jos plussa vashvistuu:)
 

Yhteistyössä