Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele Kuinka monta päivää teit ennenkuin se muuttu noin selkeeks?

ON:

Tuossa eilinen ovistesti (ylempi) ja tämän päiväinen.

Mutta edelleen ihmettelen rtestin haamuilua noin selkeästi jos on ovulaatio, ei oo ennenkään tuollai haamuillut, tosin, jos nyt olisi se hyvä ovulaatio ;)
 
No mä oon jo varmaan neljä päivää testaillut!! :D Mut siis oon aatellut noita edellisiä viivanpaikoiksi tai värikertymiksi, kun niitä oon saanut niin monesti ennenkin, et tää tuli tavallaan nyt hiukan yllätyksenä mulle. :)
 
No mä oon jo varmaan neljä päivää testaillut!! :D Mut siis oon aatellut noita edellisiä viivanpaikoiksi tai värikertymiksi, kun niitä oon saanut niin monesti ennenkin, et tää tuli tavallaan nyt hiukan yllätyksenä mulle. :)
Mie kun en tiiä mitä ajattelisin omista testeistäni :D Sillä kyselin, nyt kp 23/29-?? ja ei pitäisi kyl nyt enää ovis olla... minusta ovis oli joskus kp 8-10 tienoilla, ainakin sillon sain saniaiskuviota juliaan kp 8 ja sitten pari päivää sen jälkeen noihin halppis ovistikkuihin plussan. Sillon oli myös vasemmalla muniksessa ovis tuntemukset, nyt on ihan eri tuntemukset.

Tuntemuksista muuten: Mulla on älytön flunssa, naama kukkii (ei normaalia), ällöttää jos vähänkin syö tai juo (voi johtua tästä flunssasta), hajut on pistävämpiä (voi johtua tupakanpolton lopetuksestakin), seesteinen olo, mutta erityisesti vatsassa on outoja tuntemuksia, erilaisia kuin normaalisti...

Toisaalta toivon että olisin raskaana, mutta jos on ovis niin eipä vielä hätiä mitiä silti :D
 
Mulla on myös ihan hirveesti tullut finnejä ja nyt ymmärrän miksi!! :D Naamassa ainakin viis kun yleensä tulee se yks. Lisäksi koko ajan hiukan ällöttävä olo, mut ei sen kummempaa. Tissit ei ole tänään niin kipeet kun ne oli eilen, et tiiä siitä sitten. toivottavasti ei nyt mitään pahaa merkkaa, et tissikipu on helpottanut hiukan...
 
Mulla on myös ihan hirveesti tullut finnejä ja nyt ymmärrän miksi!! :D Naamassa ainakin viis kun yleensä tulee se yks. Lisäksi koko ajan hiukan ällöttävä olo, mut ei sen kummempaa. Tissit ei ole tänään niin kipeet kun ne oli eilen, et tiiä siitä sitten. toivottavasti ei nyt mitään pahaa merkkaa, et tissikipu on helpottanut hiukan...
Mulla on kanssa nännit arat, olleet toissa yöstä asti... :D Ja toisilla on unet olleet se raskausoire niin mulla on aina olleet selkeet unet, jokseenkin usein sekopäiset mutta sillai että muistan ne elävästi niin nyt viime aikoina en muista nähneeni unia ollenkaan... Ei oo mulle normaalia... :D

Mie testaan illalla taas, illalla oon aina saanut noita haamujen esi-isän äitien naapureita... mutta aamulla en mitään... :D teen ovistestinkin illalla... kattoo sit mitä se nyt näyttää... tuossa toissa iltana tehtiin talletuksia mutta flunssan takia ei oikein innosta...
 
miss_piggy
Naapurin tyttö, Minä sain ovisplussan viime kierrossa vielä kp 26 ja menkat alkoi kp 27..

Eli jos on yhtään esim. pco:ta, niin voi tulla vääriä tuloksia.

Mullakaan ei pco vielä pari vuotta sitten gynen tutkimuksissa näkynyt, mutta nytpä vain näkyi..
 
Mulla ois mielen päällä sellanen menkkoihin liittyvä kysymys, et kun ty toi täti tuli vierailemaan, mutta kun vuoto on sellasta tosi limasta... ihan kun ois ovislimat sekotettu menkkoihin, näin ei siis oo aiemmin ollut... eli vessassa käydessä saattaa huomata et ns. roikkuu sellainen veri lima... ällön kuulosta mutta...
 
Moikka taas kaikille tänne ihanaan ja koukuttavaan ketjuun! :)

Onnea hienosta haamulaisesta Pele! :flower: :)

Naapurin tytölläkin siellä jotain näkyy...voihan se tietty oli oviksestakin! Itse saan oviksen aikaan ihan näkyvän haamun r-testiin..

Itsellänihän on nyt sellanen tilanne, että tänään on dpo 9 luulisin..Kamalasti on raskusoireita,joita on aikaisemmissakin tärpeissä ollu. Todella toiveikkaana tein testin..mutta eipä siinä mitään näkyny! :( Nyt oon ihan maassa, että tässäkö tämä nyt taas oli..olin varmempi kuin aikaisemmissa kierroissa, että oon raskaana. Oih ja voih! Ja siis niitä oireita oli (jos jotakuta sattuu kiinnostamaan :D) alaselkäkipu ja yhtäkkiset mahanippailut, tissikipu ja turvotus..niin ja se tunne siitä tärpistä. Höh, kyllä minua nyt ärsyttää!! :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele

Yhteistyössä