Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei! Tuhruista ei vielä uutta kiertoa lasketa alkavaksi, vasta kunnon vuodosta - että tulee kunnolla esim. siteeseen ja tasaiseen tahtiin..ei esim. sillä tapaa, että: Vuotelee pikkasen, päivän tauko ja taas pikkasen..ja jos vuoto alkaa klo. 18.00 jälkeen, lasketaan vasta seuraavasta päivästä.:wave:

Puuuh puuuh+++++++++++tuulia:whistle::heart:
 
hellokitty- mikä kp sulla on ? :) eikös se niin mene että niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa ;)

ON: kp 27/27-28 kovasti tulee ovismaista limaa alakerrasta :eek: onkohan tämä hyvä asia? :D kenelläkään kokemusta? ja tisseissä hassu tunne !! :rolleyes: tänään uutta testiä ostamaan
 
no nyt on vasta kp25/28 :D dpo10.
en kyl ymmärrä miten voi ihmisellä edes olla näin varma olo raskautumisesta noin monen negan jälkeen :D oon varmaan ihan sekopää :LOL:
mut en voi mitään tunteilleni ja oireilleni... toivossa on hyvä elää =)

nii ja mulla tulee ainaki valkovuotoo ja tisseissä "kihelmöi" ja vatsassa perhosia.. koko ajan, tosi outo tunne :p
kultsipallo, paljon onnee testiin ja tuu kertoo heti tulos.. täällä jänskättää sunkin puolesta =)
 
Täällä kanssa piinailen kun ei tavallaan edes kiertopäivistä ole nyt tietoa kun epäilen että oli se kemiallinen viime kuussa. Nyt kuitenkin jo jonkin aikaa ollut tissit kipeät(vaihtelevasti kylläkin...),kuvotusta ja outoa makua suussa, väsynyt, nipistelee ja välillä viltää alamahalla, ihme unia ollut ja kamala nälkä, pakko syödä monta kertaa päivässä ettei ala heikottaa ja huimausta ja päänsärkyä. Pari päivää ollut sellainen krapulainen ja tulossa kipeäksi olo, mutta ei tietenkään edes voi olla mitään krapulaa jos ei edes juo:LOL: Eilen aamulla tuli uudestaan ovistestiin vahvat viivat(välillä jo oli todella heikot ja nega) raskaustestin teen vasta kun ovis viivat on ollut hetken vahvat tai kun viime vuodosta laskettuna olisi "myöhässä"... Onko muilla ollut tälläistä ja ovisviivat vahvistunut yhtäkkiä? Mitä se yleensä on tarkoittanut?

Plussanneille tarrasukkia matkaan ja piinailijoille paljon kärsivällisyyttä ja toivoa plussasta!
 
kultsipallo no hop, hop ja apteekkiin mars! :D

carolina30+ lähestulkoon tasan samanlaiset oireet ku mulla.. näen myös tosi häiriintyneitä unia kun normaalisti en näe unia ollenkaan... ite en oo koskaan testannu ovistesteillä mut mun käsitys on asiasta, et jos viivat yhtä tummia tai testiviiva tummempi niin tarkottais raskautta :)
 
Mua vaan niin pelottaa että nega tulee ... nyt on toiveet sen verran korkealla :saint:
carolina30+ Olen ymmärtänyt että kierron lopussa saattaa LH kohota :eek: tai sitten se voi enteillä plussaa! Toivotaan tietysti jälkimmäistä:heart:

Nyt kaikille plussa tuulia ja kovat peukutukset d:)b
++++++ !!!! :heart:
 
tiiän sen tunteen :( eli pitikö sulla kultsipallo tänään alkaa kuukautiset vai miten se meni?
oonkohan mä tulossa kipeeks ku lämmöt vaan nousee ja nousee, nyt 37,08 ja normisti 35,5-35,8 ja tässä jo ollu oviksen jlk koko ajan yli 36.. mut hyvä ettei lämmöt ainakaa laske. mut ei mua kyl niin palellakkaan.. aika ristiriitasta xD
 
juu nii minäki oon asian ymmärtäny, ja kait just ennen menkkoja pitäs tipahtaa taas normilämpöihin.. huijj, kun sulla on varmasti jännät olot siellä. onko yhtään tunnetta, et alkas menkat? abuuva :D
mun tekis mieli taas tehä testi, mut taitas olla aika typerää.. olis kyl kaapissa viel 1 pregcheck, 1 pregent stick ja yks cb digi. :D tänä aamuna tein ton pregentin eli voisinki tehä siis pregcheckin.. onko tietoo kumpi noista herkempi,parempi?
 
juu se kait on aika hyvä ja halpa testi :) sillä mä muistaakseni tein sen varmistusplussan esikoisen kans näitten markettiläpysköjen jälkeen :D toi digi olis kans aika tarkka ja hyvä mut tietty reippaasti kalliimpikin! muista testeistä ei mulla pienintäkään haisua :)
 
sit sun kantsii ottaa se apteekin oma :) ja onhan se luotettava! eipähän ainakaan anna väärää plussaa :) mut sekin herkkyydeltään kait sen 25mIU, eli ei välttis näytä oikeetakaan plussaa viel kaikilla... 10mIU ehkä näyttäs mut niistä en tiiä onko apteekissa edes?
 
  • Tykkää
Reactions: kultsipallo
Hei!

En ole aikaisemmin kommentoinut täällä mutta täällä yksi uusi himotestajaa ilmoittautuu! Nyt menossa yk1 ja kp 26(27)/28-32. Toinen lapsi siis haaveissa ja tänään menin ja tein testin (aivan liian aikaisin, tiedän). Mutta kertokaa te, kuvittelenko vai näkyykö testissä haamujen haamu?


Aijaa.com - 11014485

Tehty päiväpissasta (2-3h rakossa) ja testi on Pregent stick.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä