Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

panzkus mulla laskujen mukaan dpo 16 ja oviksen laskin ekaan kipuilupäivään mut kivut kestivät jokusen päivän mut vähintään dpo 11 jonka laskin viimeisestä kipuilupäivästä.

mulla on joka plussassa ollut tuo pissatus minkä takia olen testinkin tehnyt. mut niissä on aina ollut myös tissikasvu jota nyt ei ole ollut.. kaiken varmuuden vuoksi tein nyt aamupissasta testin ja aivan puhdas nega. testejä on vielä joten testailen vissiin nyt joka aamu kunnes menkat alkaa. mä en vaan osaa odottaa. nuo negat vaan pitää jalat maassa ettei ala liikaa toivoo herätteleen. eipä tipu sit niin korkeelta ku menkat alkaa..
 
Sunflower: niinku tuossa r-testissäkin ainakin se viivanpaikka näkyis =) toivotaan, että se myös siitä punertuu!!! =)

Plussa kierroissa mullakin on ollut kaikkein vähiten niitä oireita ja ne kunnon oireet on alkanut vasta vähän plussan jälkeen. juurikin tuo pissatus tuli vasta parin viikon viivellä. ennen menkkoja sitä on mulla ollut aina. Myös tällä kertaa, mietin ennen ekaa plussaa, että mitään oireita ei ole =D

Naapurintyttö:
no nyt on kyllä yli selkeä viivanpaikka testissä näkyvissä! :O
 
Mulla taas negakierroissa ei ole ollut juuri mitään kummempia oireita kuin normaalit luteaalivaiheen jutut eli alavatsan jomot ja palelu. Plussakierrossa mulla kipeyty toinen rinta aika pian oviksen jälkeen, repäisykivut ja pissalla ramppaaminen alkoi dpo4 ja vatsa oli sekaisin monta päivää ennen plussaa (joka tuli dpo9). Sanoin miehelle heti seuraavana päivänä oviksesta että nyt tuntuu siltä kuin olis tärpännyt, en tiedä mistä se tunne tuli. Plussakierrossa oli siis paljon enempi ja selkeämpiä raskausoireita kuin negakierroissa yhteensä :D

Me päästiin taas kurkkimaan masun asukasta, toisella on jo pienet kädet ja jalat ja kaikki :heart: Pahoinvointi ja oksentelu on todella kovaa, mutta on tää vaan kaiken arvoista kun saa viimein olla raskaana.

Miijane76
onnea plussasta!! :flower:

Pikkuinen 8+0
 
Hei tas pitkästä aikaa!

En ymmärrä, miksen löytänyt tätä ketjua muutoin kuin googlettamalla, vaikka tämä on aktiivinen.

Joka tapauksessa täytyi pitää pikkuisen taukoa asiasta epävarman miehen vuoksi. Nyt on kp 31/33-36 ja aamuvirtsasta nega. YK on "jo" kolmas, vaikkeivät nuo kaksi jo olemassa olevaa lasta ole kumpikaan ilmoittanut tulostaa ihan heti. Muutenkin ammattikorkeakouluopintojen aloittaminen on hieman sekoittanut koko perheen rytmiä, eikä tilaisuuksia petipuuhille ole ollut entiseen malliin.
 
Tein äsken vielä CB plussan eli sen uusitun version ja olen nyt kaksi kertaa tässä kierrossa testannut sillä jo en oo saanut turhaa pystyviivaa, nyt tuli tällainen:



Ja negatiivinakin se näkyy:



Toivon että tuosta vahvistuu... rupesin miettimään kun en oo dpo:sta täysin varma että jos ei ookkaan 11-13 vaan vois olla vähemmänkin... eikös 11 pitäs jo näkyä kunnon plussa?

Toivoa näyttäisi vielä olevan :) :heart:
 

Yhteistyössä