Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja



Predictor Early... Miltäs tää näyttäs?? Apteekin oma antoi negan, täysin tyylipuhtaan sellaisen.... Predictor päiväpissasta tehty.... Hailakkaa punaista viivaa olen näkevinäni mutta onkohan vaan vaaleenpunaset unelmat sekottanu pään :ashamed:

Pahoitteluni, Yönenkeli :hug:
 


Predictor Early... Miltäs tää näyttäs?? Apteekin oma antoi negan, täysin tyylipuhtaan sellaisen.... Predictor päiväpissasta tehty.... Hailakkaa punaista viivaa olen näkevinäni mutta onkohan vaan vaaleenpunaset unelmat sekottanu pään :ashamed:

Pahoitteluni, Yönenkeli :hug:
Kyllä näen hailakan haamulaisen mutta en luota testimerkkin joten suosittelen jotain erimerkkiä, mieluiten pc esimerkiksi :)
 
Onko noi Predictorit näyttänyt ennenkin haamuja ilman "oikeeta" positiivista?? Perhana |O

Testasin aiemmassa raskaudessa Apteekin omalla kunnon viivan joten en taida luottaa raskauteen ennenku saan samaan testiin sen viivan :kieh:
 
Onko noi Predictorit näyttänyt ennenkin haamuja ilman "oikeeta" positiivista?? Perhana |O

Testasin aiemmassa raskaudessa Apteekin omalla kunnon viivan joten en taida luottaa raskauteen ennenku saan samaan testiin sen viivan :kieh:
Monilla on huonoja kokemuksia tuosta, myös niinkin että näyttää negaa vaikka raskaana.

ON:

Viivanpaikka taas, onko väriä? oli tosin vain 1h pidätyksestä tehty testi, nyt on kyl dpo 8 korkeintaan, voi olla dpo 6 myös vasta mutta minusta tuo dpo 8 on nyt :LOL: Oli pakko testata kun testit saapui postissa tänään, tosin tiedän, ovat davideja, eli paskoja mahdollisia mutta niitä nyt ostin joka tapauksessa...
 
pakko kopioida tuo aikasempi viestini että joku sen huomaiskin :D

te testaajat uskallanko testata jo dpo 12 vai tulisko silti vielä nega vaik oiskoin tärppi käyny? niin malttamattomana odotan et päivät kuluis.
voi olla vielä nega, mutta todennäköistä on, että jo näkyy. =) itellä tuli tosi myöhään se eka haamu esim pc liuskaan, apteekin oma enteili jo jotain dpo 14. dpo 16 tai 17 on mulla tullu vasta eka pc liuskan haamu. silti vauva vastas np ultrassa täysin viikkoja. jotta toivoa ei kannata menettää vaikka ei silloin vielä näkyis. =)
 
Onko noi Predictorit näyttänyt ennenkin haamuja ilman "oikeeta" positiivista?? Perhana |O

Testasin aiemmassa raskaudessa Apteekin omalla kunnon viivan joten en taida luottaa raskauteen ennenku saan samaan testiin sen viivan :kieh:
oon kuullu että antaa turhia viivoja. ite en ole sen vuoksi uskaltanut edes ostaa. kallis laatuun nähden. =/ hae noita pc liuskoja jotka on halpoja, mutta luotettavia. ellei sitten sulla sama ominaisuus kun esim. ittellä, että viivanpaikat pärähtää näkyviin pissan koostumuksesta johtuen. Tuo pc liuska (pregcheck liuska) on ainakin edullinen. Kaksi liuskaa alle 3e.
 
NiQ
Minix Mulle kans Predictor early antoi ihan tuulesta temmatun väärän positiivisen. Oli jopa vieläkin tummempi mitä kanelin oma. Pitäis varmaan tehdä joku rekla, kun tuntuu olevan niin susi tuo testi :( En kyllä ikinä enää moiseen tuhlaa rahojani...
 
Moikkamoi,

Mä koitin metsästää sitä kontrolliviivan vahvusta plussaa vielä, mut ei ainakaan vielä ilmestynyt. Vahvahan se silti on ja kaikki mahdolliset oireetkin jo kehisä, mutta oispa se silti hauskaa saada se kirkuvanpunanen viiva. :D Olenko mä nyt aivan pölö? :D


Oon siirtynyt odottajiin, kesäkuun pinoon. Ette silti pääse musta eroon, käyn täällä kurkkimassa aina ku oon koneella. :heart:
 
Pele: hyvin vahvistunut plussa :) ite testasin kans niin kauan kunnes digiin tuli raskaana 3+ ja puikkoon tasavahvat viivat..testejä kului monta!! Mutta ei sitä fiilistä voi sanoin kuvata kuinka hienoa on nähdä kun testiin rupee kerta toisensa jälkeen kaksi viivaa ainaisen yhden viivan sijaan. :heart: Nyt viikkoja jo 34+0, ja vieläkin tekis joskus mieli ostaa testi ihan vain sen takia että plussa on aina kiva saada.... :LOL: Ei oo kuitenkaan niin paljon tehnyt mieli että oisin mennyt testin ostamaan.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Mäkin käyn täällä kyllä joka kerta kurkkimassa, kun kaksplussaan tuun.

Mä testasin perjantaina (4+4) vielä pc:llä ja sain tosi vahvan viivan, mutta se oli vielä haaleempi kuin kontrolli vaikka lauantaina tuli digiin jo 3+. Vähän tekis vielä mieli ostaa paketti pc-liuskoja, on tää vaan niin pimeetä touhua :LOL:
 
Pele mulla tuli muistaakseni vasta kp 40 tienoilla sellainen superviiva tuohon testiin. =) komiasti vahvistunut!!! :heart: mulla on laskettu aika maaliskuulla ja silti edelleen käyn täällä kurkkimassa joka päivä =)
 
tänään jos oon oikein laskenu ois dpo 13 oviskivut kun alkoi ni siihen päivään laskin oviksen mut ne jatku vielä vissiin 4 päivää et ohan se kai voinu myöhemminkin olla vai?
mut en malttanu enää olla niin tänään testasin en aamupissasta ja joo myönnän pissa oli rakossa vaan noin 1,5 h
mut mun mielestä aivan nega ja testi on clearblue. mitä mieltä te ootte? mä en nää ees haamun haamua.



 
Ei hitto tuota early- testiä, luin netistä juttuja ja TOSI monelle antanut noita haamuja vaikkea raskaanakaan :O Ja maksoi 11,90 !! Perr.... Ajattelin ostaa viikonlopuksi niitä pc testejä mutta kyllä mulla nyt jotenki totaalisesti katos toivonhippuset raskaudesta. Kp 33 nyt ja tosiaan kierukan poistosta reilu kk vasta aikaa. Kun ei tiedä onko ovulaatiotakaan tullut tähän kiertoon ollenkaan :| Mahassa nippailee, molempien munisten kohalla eniten.... Ihania paksuja testiviivoja täällä joillain näkyy, jospa itsekin joskus sais sellasta tiirailla :heart:
 
Moi!

Vitsit, nyt mä tein vielä cb:n plussatestin ja voi että mikä viiva tuli!!!

Muistatteko, kun aikanaan lisäsin jossain kierrossa tänne samalla testillä testatun haamun ja sitä sitten mietittiin onko oikea vai ei ja joku jopa sanoi, että onpa selvä plussa. No nyt kun tätä oikeaa plussaa katselen, on aika selkeetä, että KAIKKI aiemmat cb:n viivaset on olleet vääriä hälytyksiä. Se on paska testi, jos ei oikeesti satu olemaan raskaana. :(

 

Yhteistyössä