Kyllä näen hailakan haamulaisen mutta en luota testimerkkin joten suosittelen jotain erimerkkiä, mieluiten pc esimerkiksi
Monilla on huonoja kokemuksia tuosta, myös niinkin että näyttää negaa vaikka raskaana.Onko noi Predictorit näyttänyt ennenkin haamuja ilman "oikeeta" positiivista?? Perhana |O
Testasin aiemmassa raskaudessa Apteekin omalla kunnon viivan joten en taida luottaa raskauteen ennenku saan samaan testiin sen viivan :kieh:
voi olla vielä nega, mutta todennäköistä on, että jo näkyy. =) itellä tuli tosi myöhään se eka haamu esim pc liuskaan, apteekin oma enteili jo jotain dpo 14. dpo 16 tai 17 on mulla tullu vasta eka pc liuskan haamu. silti vauva vastas np ultrassa täysin viikkoja. jotta toivoa ei kannata menettää vaikka ei silloin vielä näkyis. =)pakko kopioida tuo aikasempi viestini että joku sen huomaiskin
te testaajat uskallanko testata jo dpo 12 vai tulisko silti vielä nega vaik oiskoin tärppi käyny? niin malttamattomana odotan et päivät kuluis.
oon kuullu että antaa turhia viivoja. ite en ole sen vuoksi uskaltanut edes ostaa. kallis laatuun nähden. =/ hae noita pc liuskoja jotka on halpoja, mutta luotettavia. ellei sitten sulla sama ominaisuus kun esim. ittellä, että viivanpaikat pärähtää näkyviin pissan koostumuksesta johtuen. Tuo pc liuska (pregcheck liuska) on ainakin edullinen. Kaksi liuskaa alle 3e.Onko noi Predictorit näyttänyt ennenkin haamuja ilman "oikeeta" positiivista?? Perhana |O
Testasin aiemmassa raskaudessa Apteekin omalla kunnon viivan joten en taida luottaa raskauteen ennenku saan samaan testiin sen viivan :kieh:
Kyllä tuo jo plussaksi luetaan Onnea!!!Hei!
Auttakaahan ensikertalaista testaajaa.. Lauantaina tein Predictor Early testin joka näytti negaa, tänään tein Pregcheckin
Onko tää haamu vai mitä? Ja siis elämäni ekoja testejä teen, en osaa tulkita :ashamed:
Muoks. en osannu lisätä kuvaa Aijaa.com - 11061653
mulla on näkynyt joskus viivanpaikka tuolla lailla. eli se muu osa jääny jostain syystä värilliseksi. muillakin noita täällä ollut. plussaa ei ole tainnu tarkoittaa kyllä.Aijaa.com - 11058611
Käytössä pregcheck liuska testi.. eilen ei testiin tullut mitään ja tänään väritön viivanpaikka.. onkos kellään kokemuksia? HELP!!!!