Ajatuksista asiaan 4/2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui Rous! Ole varovainen!

Meille ei sovi se 19.6, mutta jos se on paras päivä muille, niin tavataan sitten seuraavalla kerralla :)

Eilen oli pakko siivota jääkaappi kun se haisi niin pahalle. :)

Antero + muut, kiitos oikeasti huolenpidosta, kyllä otan tosissani asian enkä tarkoita vähätellä, vaikka siltä voi rivien välistä kuulostaa. Nyt kuitenkin on niin, että vaikka perjantaina ymmärsin toisin, eilisessä puhelussa tuli selväksi (kun mies tivasi miksei kuvattu), että päätyivät siihen ettei kuvaamiseen nyt ole tarvetta raskaudenkaan vuoksi, joten en sitä enää sairaalan kautta saisikaan. Yksityisen kautta omavastuu olis 700 e, ja muutenkin luotan nyt siihen että minua tutkineet lääkärit asiansa osasivat. Otan kuitenkin tosi iisisti, mutta jos kyse jostain vakavasta oli, siihen ei auta että kotona kökin, joten mennään matkalle. Siellä olen koko ajan miehen kanssa, enkä tietenkään ui Puppen kanssa, en edes kanna portaita tai työnnä rattaita liikenteessä tms.

Saana, miltä tuntuu, ihan kaikki siis? Mulla on samanlaisia ajatuksia kuin Angsterilla. Niitä on vaikea eritellä, mutta ihan eri tavalla tämä raskaus on henkisesti mennyt. En stressaa raskautta kuten ekassa, silloin ajattelin että se synnytys on maali, enkä osannut kuvitella sen pidemmälle. Nyt ajatukset vasta alkaa siitä kun saadaan poika kotiin. Että miten arki sujuu, miten Puppe ottaa asian, miltä tuntuu olla 4-henkinen perhe? Esikoiselle tulee olemaan suuri juttu se, ettei ole enää ainoa ykkönen äidin ja isän sylissä, siksi koitan olla erityisen läsnä Puppelle tämän kesän. Huh, että ensin mama häipyy sairaalaan päiviksi ja öiksi ja sitten tulee kotiin jonkun toisen tyypin kanssa, eikä maman syliin pääse juuri heti silloin kun haluaa. Sniff.

Annan & Erican ajatuksia olisi ihana kuulla myös!! Tietääkö kukaan, kirjoittavatko he jossain ketjussa, josta kuulumisia pääsisi lukemaan?

Puppe tuli herättämään aamulla ja kömpi peittoni alle kun nukuin nakuna. Sanoi että äiti on ilmapallo.

Ihanaa "huhtikuista" viikkoa!

Hyvää lomaa Rousalle ja muistathan sit varmasti ottaa rauhallisesti!! Ja yksin et Puppen kanssa tosiaan lähde mihkään. Nih!

Muakin kiinnostaisi kuulla Saanan tuntemuksia! Niitä ihan oikeita fiiliksiä... voin vain kuvitella, kuinka sekavat fiilikset sulla varmaan on.

Pitäiskö sitten lyödä se 3.7. lukkoon, jos kerran Brou ja Saana ei pääse silloin 19.6? Harmi vaan sit taas Baltsua, jossei se pääse mukaan... Toki, jos jostain kummasta löytyisi sellainen päivä, mikä varmuudella kävis kaikille halukkaille, niin ehdotuksia kehiin. Meillä on ainakin heinäkuun lopussa vapaita viikonloppuja..

Ihanaa "huhtikuista" viikkoa juu... ;)

kaipaisin neuvoja rakkaat ja viisaat siskot..eilen kun valitan puuttuvaa ovista niin johan se sitten pärähti tänään. MUTTA sama vanha ongelma, mies ei halua. Hän haluaisi vain romanttista ja rauhallista rakastelua, mutta sitä meiltä harvoin löytyy kun on kerran pieni lapsi kotona. Hääpäivänä olin ajatellut että voitaisiin ihan rauhassa rakastella mutta kun tultiin kotiin niin häntä väsytti ja mielummin otti torkut. alkaa vaan kohta tuntumaan että tekosyitä löytyy aina. Mies on masentunut töiden vuoksi mutta ei tee asialle mitään joten en enää tiedä mikä avuksi. Nämä vievät meitä koko ajan enemmän erilleen kun molemmilla paha olo. Rakastan miestäni mutta olen niin seksuaalinen ja haluan seksiä (pikaista tai jos on aikaa että ei tarvitse pelätä herääkö nöpö niin hitaampaakin) mutta mies on meistä se nainen enkä tiedä enää miten ratkaista ongelma.

tällä vauhdilla jää bron ja baltsunkin juna tavoittamatta =( ja ei, en halua vaan lapsien takia seksiä mutta jos nyt edes oviksen aikoihin saisi kun muuten en jaksa edes yrittää. onko kellään muulla ns. naisellinen mies (siis seksiasioissa)?

kaipaisin neuvoja rakkaat ja viisaat siskot..eilen kun valitan puuttuvaa ovista niin johan se sitten pärähti tänään. MUTTA sama vanha ongelma, mies ei halua. Hän haluaisi vain romanttista ja rauhallista rakastelua, mutta sitä meiltä harvoin löytyy kun on kerran pieni lapsi kotona. Hääpäivänä olin ajatellut että voitaisiin ihan rauhassa rakastella mutta kun tultiin kotiin niin häntä väsytti ja mielummin otti torkut. alkaa vaan kohta tuntumaan että tekosyitä löytyy aina. Mies on masentunut töiden vuoksi mutta ei tee asialle mitään joten en enää tiedä mikä avuksi. Nämä vievät meitä koko ajan enemmän erilleen kun molemmilla paha olo. Rakastan miestäni mutta olen niin seksuaalinen ja haluan seksiä (pikaista tai jos on aikaa että ei tarvitse pelätä herääkö nöpö niin hitaampaakin) mutta mies on meistä se nainen enkä tiedä enää miten ratkaista ongelma.

tällä vauhdilla jää bron ja baltsunkin juna tavoittamatta =( ja ei, en halua vaan lapsien takia seksiä mutta jos nyt edes oviksen aikoihin saisi kun muuten en jaksa edes yrittää. onko kellään muulla ns. naisellinen mies (siis seksiasioissa)?

Juurihan se miehesi otti lopputilin vuoksesi ja vaihtoi kokonaan hommia koska et ollut onnellinen edelliseen paikkaan! Nyt valitat masentuneisuutta. Sitten ihmettelet miksei halua sinua... Ottaisit vastuuta tilanteesta ja lopeta miehesi haukkuminen.

Viimeksi muokattu:
Sade. Oletko varma miehesi halusta saada vauva? Sullahan oli tosi vaikeaa vauvan kanssa ja olit tosi itkuinen ja ihan masentuneelta kuulostit. Vauva oli usein vanhemmillasi kun et jaksanut hoitaa ja taisit vaatia miehen lopettamaan duuninsakin. Luulen ettei mies halua vauvaa ja siksi seksi ei maistu. Oletteko puhuneet, tai tarkemmin, oletko kuunnellut miehesi mielipidett asiaan?

Eikö oo sataan kertaan todettu, että epäasialliset kommentit vois jättää ihan sinne oman pään sisään?? Ja epäasialliseen sävyyn nämä kaksi on todellakin kirjoitettu. Varmaan saa mielipiteensä sanoa tässä ketjussa, mutta ylipäänsä täällä nettimaailmassa ladellaan kyllä sellaisia töksähdyksiä ja loukkauksia, että olis kiva tietää kuinka suulaita niiden kirjoittajat oikeasti on. Se, mitä et sanoisi kasvotusten neuvoksi/mielipiteeksi toiselle ihmiselle, on parempi jättää myös kirjoittamatta. Ei kai kenellekään voi olla itsetarkoitus loukata ja tuottaa pahaa mieltä toiselle?

Yhteistyössä