Ajatuksista asiaan 4/2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, nyt paremmalla aikaa, kun Ennin nukahti päikyille! Juu, nyt on taas nukkunut päikkäreitä. Onneks! Tais olla joku ohimnenvä vaihe tuo, ettei päikkäreistä tullut mitään...

Rosikselle tsemppiä rakenneultraan. Siellä toivottavasti kaikki niin kuin pitääkin. Ja saatte sukupuolenkin selvitettyä. Kovasti odottellaan täällä uutisia sit heti keskiviikkona.

Siitä tapaamisesta. Meillä on elokuussa pari viikonloppua lyöty jo lukkoon ja heinäkuun alussa varmaan jossain vaiheessa siskon pojan synttärit, mut muuten aika vapaata on. Olisko muuten kellään intoa lähteä käymään vaikka särkänniemen eläinpuistossa tms. joku päivä kesällä?

Tulehan miiuska kertomaan miten lääkärikäynti meni.

Pikaviesti töistä:

Paljon paljon onnitteluja Saanaliinillell!!!!!!!!!!!!!!! Mitkä fiilikset? Älä luule, että pääset tuosta vain kirjoittamalla "kaksi viivaa" ;)! Halaus!

Superpikaisesti.

Kiitos murut. Jännittää ja pelottaa. Ne ovat lähinnä fiilikset nyt. Kestääkö kaveri kyydissä, onko asiat hyvin.... Varsinkin tuo jälkimmäinen... Pitää yrittää nauttia jokaisesta hyvästä päivästä. Jos kaikki menee hyvin, muutaman viikon päästä halaillaan taas Idoa oikein urakalla. Syksyyn asti jännitetään. No tietysti sen jälkeenkin, mutta syksy on se kriittinen ajankohta.

Uteliaisuus voitti jo kp 28/28 kun Madagasgar 2 oli niiiin itkettävän liikuttava... Tiedättekö sen kohdan jossa leijonaisä ja äiti tapaavat pennusta asti kadoksissa olleen poikansa ja äiti tunnistaa pentunsa.... Sniiisk!

Muutama päivä menee poissa koneelta.

IHANAA SAANA! ONNEA! Onkos se sitten tammikuun vauva? Mun matikkapääni on surkea. Aivan mahtava uutinen, tulipa hyvä olo. Tarkoititko tuolla syksyn kriittisellä ajalla niitä tutkimuksia, eli voidaanko asia tutkia vasta silloin?

Amilda, me tultas Puppen kanssa mielellään Tampereelle! Eläimet on pop! Olet muistaakseni kotosalla "vain" Enniläisen kera, eli käviskö sulle tapaaminen arkenakin? Nyt on kesäkuun viikonloput täyttyneet häillä ja beibijuhlilla (vai suihkuilla?), kun ei saatu sitä päivämäärää lyötyä lukkoon, mutta tosi mielelläni tapaisin tätä porukkaa. Mä muuten jo haaveilen että joskos ensi kesänä nähtäisiin vain me äippäliinikkäläiset ja päästäis jonnekin juhlimaan keskenämme...

Miuskaselle olen täällä pitänyt peukkuja, täytyy mennä etsimään siitä toisesta ketjusta oisko lääkärikuulumisia.

Ah, kuinka hyvälle mielelle tulin plussauutisesta. Nyt pitäis imuroida, kun mies Puppen kera pihalla. Apua nyt ne tulee jo, ei mun pitänyt nettiin tulla...

1.2 olis laskettu aika. Eli tammikuun vauva ;)
Juu, just ne tutkimukset.

Mites porukka on heinäkuussa kiinni jos Rousalla on kesäkuussa ohjelmaa riittävästi? Olis niin kiva nähdä! Meillä on viimeinen viikonloppu kiinni, mutta muuten tyhjää.

Mitämitä??! ONNEA SAANA!!! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja selviät tällä kertaa vähemmällä oksentelulla kuin viimeks.

Eipä muuta kuin hyvää kesänalkua kaikille täältä etelästä. Vaikka ei kyllä tunnu yhtään kesältä, 15 astetta, hrrrrr.

t. Minni ja pikkurinsessa 26+4

siis ihan uskomatonta Saana, hirmuisesti onnea!!!! onpa hurjaa kun meillä on jo tosi monta odottajaakin täällä =)

mä oon tainnut jotenkin luopua toistaiseksi toivosta että meillä tärppäisi, mies on niin masentunut töistään ja kiloistaan että ei halua juuri koskaan ja kun mun kropassa tuskin mitään tapahtuu kuitenkaan niin en jaksa kovin usein vinkua. joten yritän päästä siihen bron ja baltsun plussajunaan sitten.

särkänniemi kuulostaa ihanalta mutta meillä on nyt niin aikainen aikataulu että ei taideta päästä mukaan :( Nöpö nukahti taas jo seiskan aikaan (yleensä lähempänä kasia, mutta koskaan ei tiedä) ja herää päikkärieltä jo yhden maissa niin ei taida osua ajat muiden kanssa yksiin.

onnea saanalle!

lääkäristä ei ihmeitä.. itku tuli moneen otteeseen, munasarjat ok jne, iso kasa verikokeita, kaikki mahdolliset.. varmaan 15putkiloa verta. elokuussa tietää tulokset, mies kans verikokeisiin. seuranta tarkempaa jos joskus raskaudun. lääkäri oli ihan positiivisin mielin, mä en niinkään.
se siitä. ahdistaa.

jaksoimpa tänään kuunnella anoppiakin, kuinka teen kaiken väärin.. tarjosin oikein kahvia ja pullaa. eipä tainnut pulla kelvata, liekö pahaa tai väärän olosta. mutta olkoot.

sade, minkäs vuoden plussajuna broggiksella ja baltsulla olikaan?
mä taidan liittyä jonnekin 2100 vuoden junaan.

Miukkulille halaus!

Hiisi. Mun plussauutiset tulee näköjään aina huonoon saumaan. Viimeksi Neilis hermostui, nyt Miukkuli on maissa.... :(

Sade, Nöpö ja Eemeli ovat kyllä oikein yö ja päivä nukkumisten suhteen. Eemeli kukkuu ihan helposti kymmeneen, yhteentoista. Kerran kokeiltiin piruuksittaa niin puoli yksi alkoi silmä vähän lumppaamaan. No, sukuunsa tullut.

Kiitos onnitteluista ihanat.

Halaus miiuskalle! <3

Juu Rous, meille käy ihan mikä päivä vaan. Arkisin ei tosin ole tuota autoa käytössä, mut kai sitä junallakin pääsee :) Olis niin kiva lähtee tosiaan Ennin kanssa kaikkialle ja nauttia kesästä (kun mietin syksyllä töihin palluta), mut tosiaan tuo eläinpuisto tuli ekana mieleen - ei nuo pienet vielä varmaan kauheesti muusta ymmärrä.. Toki jos keksit/keksittete jotain muuta kivaa "aktiviteettia" kesälle, me tullaan mukaan...

Voi Saana! Oot niin ajatuksissa... Voin vain kuvitella tuon ilon ja pelon sekaisen tunteen, et onko kaikki hyvin salamatkustajalla! Varmaan kaikki sairaan lapsen omaavat äidit voi tuntea sen pelon. Mut toivotaan, että kaikki menee hyvin ja niinkuin oppikirjoissa kerrotaan!
Tuhannet onnittelut vielä!

Saana, plussauutiset ei tule koskaan huonoon saumaan!! Ne on aina iloisia uutisia!

Miiulle halauksia. Aika menee nopeasti ja kohta on jo elokuu ja saatte tulokset. Puhuiko mitään esim. siitä hepariinista tai vastaavaa? Miiu, sä kuitenkin raskaudut helposti, joten nyt kun saat tulokset ja sitä kautta avun, niin uskon oikeasti, että sinäkin saat ne kaksi viivaa viimeistään syksyllä.

mutta jos mitään ei löydy.. lääkäri sano että voi olla hyvin mahdollista että mitään ei mistään löydy (yleensä ei vissiin löydy) mitä pitäis hoitaa tms. että näillä mennään.. ei puhunu mitään siitä hepariinista vaikka kyselinkin, ei ilmeisesti pitäny tod.näk. koska meillä esikoinen on kuitenkin suht terve. ja tuulimunat on sattumien summa ja nyt tää yks sydämensyke-keskenmeno.. en jaksa oottaa syksyyn yhtään mitään.. mitä oottaisin ku aina menee näin.. tai vaikkei menis niin en jaksa enää herättää turhia toiveita.. ei tullu viime vuonna vauvaa, eikä tänä vuonna vaikka kaks mahdollisuutta oliki..näinköhän ens vuonnakaan. joo, tänään huono päivä :/
en vaan jaksa ajatella positiivisesti, ainakaan hetkeen jos toiseen.
laskin että oon n.5kk välein raskaana, joten siihen on aikaa vielä.

Saana, eihän se sun vikas ole höppänä! ei varmaan kovin helppo raskaus sulla tulossa henkisesti, joten jaksuja siihen!
ja voihan olla ettet oksenna ollenkaan.. mulla tässä viimesessä ei ollu oloja mihinkään suuntaan ku pikkiksestä oksensin loppuun asti varmaan viikolta 5-6lähtien.

väsyttää.. pikkis on valvottanu viikonlopusta lähtien. vissii villit unet tms.

Voi Miukkuliini!
Mutta tohon hepariini juttu sanoisin vielä, että sai munkin äiti aika pian yhden lapsen, mutta ymmärtääkseni km:ja ennen mua. Häneltä on nyt myöhemmin löydetty sama geeni tai siis me ollaan mun siskon kanssa peritty se siltä. Yleinen geeni, mutta sitä tutkitaan harvoin... Lähinnä sillä olen siitä höpöttänyt, että se "vika" on niin helppo korjata ja tosiaan saattaa aiheuttaa km, mutta ei välttämättä. Huomenna päivä uusi.

Onnea Saanan perhe! Hienoja uutisia. Joko ajatus on iskostunut tajuntaan, että perhe laajenee? Mitä mies on mieltä? :D

Kuulostaisi kivalta särkänniemen treffit, Pojun kanssa tulisimme mukaan tottakai! Jopa viikolla voisin ottaa vapaata, jos tarpeeksi ajoissa tietäisin. Sikäli jos viikolla teille sopisi parhaiten. Viime kesänä kävimme siellä eläinpuistossa ja se oli kyllä menestys. Toinen nauroi ihan hervottomana niille pikkuvillisioille.

Sade, meneekö Nöpön rytmi totaalisen sekaisin jos yhtenä päivänä valvotte pidempään? Mietin vain Pojua, joka on poloinen tottunut sopeutumaan tilanteeseen kuin tilanteeseen. Pojulla onneksi rytmi palautuu pian normaaliin, vaikka yhtenä iltana valvottaisiinkin. Viikolla muutenkin menee nukkumaan jo 8 pintaan, mutta viikonloppuisin helposti lähempänä kymmentä.. Päiväunet nukkuu vähän päivästä riippuen, joko jo kymmeneltä aamulla tai vasta kolmen aikaan iltapäivällä.

Miiulle halaus, toivottavasti kaikki pian kääntyy parempaan.

Plussajunaa voitaisiin odotella tänne joskus vuoden 2012 tietämillä..

Angsteri, kiitos Hemmon päivän muistamisista. X) Juhlittiin laulavan apinan ja taikurin kera. Mites maha voi? Rosan mahan vointia kuulostellaan huomenna suurella mielenkiinnolla myös. Minni, kiva kun poikkesit. Luen blogiasi säännöllisesti edelleen ja täällä ainakin eletään hengessä vahvasti mukana.

Mulle kyllä sopii oikein hyvin viikonloppukin, kunhan sovitaan ajoissa. Ehdottomasti weekend jos se olis Broullekin helpompi järjestää. Hauskaa päästä eläinpuistoon!

Miuskalle halaus. Toivotaan parasta!

Saanaa olen miettinyt paljon tänään. On teillä jännät paikat. En voi edes kuvitella kaikkia tunteita. Äläkä yhtään mieti että plussauutiset tulee huonoon saumaan tms, koska ei mitään suruja voi verrata. Jos kaikkia mahdollisia loukkauksia alkaa miettiä, mitä tässä on ehkä suustaan ajattelemattomasti päästänyt, niin olisi parempi lopettaa kirjoittaminen. Kyllä muakin voisi hävettää että valitan väsyneen' valvotuista öistä, vaikka lapsi on terve kuin pukki, isä hoitaa hommansa kiitettävästi, kaikki isovanhemmat hengissä ja suht terveinä jne. Mutta kyllä parin valvotun yön jälkeen silti niin kiristää että sitä haluaa tänne purkaa. Kaikki on niin subjektiivista.

Sade, onko niin ettei tulla teille lainkaan?

Mua jänskättää niin paljon huominen rakenneultra (siis ihan hyvällä tavalla jännittää) etten saa nukutuksi. Mä menen sinne aamulla Puppen kanssa, mies tulee sinne suoraan yövuorosta ja äitini otti vapaata hurjat 45 minuuttia (tai tunnin josta 2x7 min matkoihin) vahtiakseen Puppea lähipuistossa että mies pääsee mukaan. Säätöä säätöä. Toivottavasti aika ei ole myöhässä että mies ehtii nähdä tyypin ja toivottavasti mies ei joudu ylitöihin ja toivottavasti äitini ilmestyy oikeaan paikkaan.

Hiivin vielä lämmittämään siskonmakkarakeittoa, ja nyt tyyppi vatsassa alkoi potkia hillittömästi. Poika vai tyttö, ei mitään oloa siitä, mutta vilkas pieni ihminen on.

Öitä.

Rousaaaa!!!!??? Tulehan kertomaan uutiset...

Mä voisin ehdottaa vaikka lauantaita 3.7. Mites käy? (myös 19.6 olis mulle loistava, kun mulla olis muutenkin menoo Treelle sinä vkonloppuna, mut eikös Rousalla ollu koko kesäkuu jo buukattu) Olis tosi kiva kyllä että Broukani pääsis... Sua kun en oo viä livenä tavannutkaan?

Eihän me oo livenä treffattu :D Baltsun kanssa ollaan tavattu ja jos Särkänniemeen treffit tehdään niin sitten ehdottomasti myös Baltsu ja Vinkaus messiin.

19.6 kävis muuten mullekin oikein hyvin. Mutta mulle kyllä oikeasti käy viikollakin. Se ei ole kun ottaa ylityövapaa. Nuo viikonloput tuntuu olevan kaikilla täyteen buukattuja.. Mutta siis 19.6kin käy.

Peeenis! Kaikki asiat ja elimet mitä nyt ultrassa voi nähdä, olivat hyvin. Olen tosi onnellinen siitä. Lopuksi kätilö kysyi, onko kysyttävää ja mä sanoin että sukupuolen saa kertoa jos se näkyi. Kätilö sanoi, että etkös nyt itse näe... Mies oli kuulemma huomannutkin jo. Mä niin tarkkaan kuuntelin kätilön selityksiä rakenteista opiskelijalle, etten kurkkinut jalkoväliin. Mutta sitten katoin ja huudahdin oikein että peenishän se siellä! Hieman maanläheinen mutta mukava kätilö vielä lisäsi että "ja tuolla roikkuu kunnon pussit". Mulle tuli heti suojeleva olo ettei mun rakkaalla beibillä mitkään pussit roiku, ne on KIVEKSET jos jonkun täytyy ne mainita. Aika outo olo. Puppesta olin varma että poika tulee ja jännitin kun kertoivat että tyttö, nyt vähän sama olo toisin päin, vaikea selittää. Mies selitti Puppelle että Puppen pikkuveli on äidin vatsassa, mulle tuli liikutuskyyneleet. Pienestä Puppesta tulee nyt isosisko.

Mulle sopii hyvin kummatkin eli 19.6 sekä 3.7., menoa on kumpanakin sunnuntaina mutta eihän ne lauantaita haittaa. Sopikaa te muut ni mä oon messissä.

Pojan kunniaksi ostin torilta pinkkejä riippupelargunioita ja menen niitä nyt istuttamaan... Anteeksi omanapaisuus. Ihan pöllähtänyt olo. Kyllä tää vauvan tulo nyt taas konkretisoitui.

Voi niisk! Ihania uutisia Rosa! Hienoa, että pikkumiehellä oli kaikki hyvin! Ja onnittelut tietty siitä peeniksestä ja tasa-arvon jakautumisesta. Aivan ihanaa, että tekin saatte pojan. Eiköhän jokaisen vanhemman unelma ole saada sekä tyttö että poika. Vaikka väliäkös tuolla oikeesti on... Mut ainahan unelmia saa olla ja jos ne toteutuu, niin mikäs sen hienompaa.

Mullekin siis käy kumpainenkin noista päivistä. Mulla myös molempina noina sunnuntaina on menoo Tampereella, niin ihan kumpi vaan käy. Eli kumpaan saadaan enemmän porukkaa lähtemään, niin tietty se päivä valitaan! Mut tietty säävarauksella. Jos luvataan kaatosadetta, niin sit kyllä vaihdetaan päivää...

Ihania uutisia Rosamunda!!! Sunkin sisällä kasvaa nyt KIKKELI!! ;) Eikös tunnukin oudolta tytön jälkeen. Mun on jotenkin vieläkin vaikea ymmärtää asiaa. Nukikin sanoo, että "meille tulee vauva syksyllä" ja että hänelle tulee "pikku-veli". Ihana neiti. Mietityttääkö sua Rous miten Puppe tulee suhtautumaan uuteen tulokkaaseen? Meillä hoivataan jo nukkea ja Nuki paijaa mahaa, mutta sehän on vielä täysin eri asia kuin todellisuus, mikä iskee syksyllä- tulee toinen huomion viejä ja sylissä olija. Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista myös miehellesi!!!

Voi olla, että mäkin liityn hurjaan TRE-joukkoon, mutta ilmoitan sitten lähempänä miltä aikataulut näyttää eli sopikaa te ja mä katson tilannetta sitten lähempänä.

Halauksia kaikille!

Onnittelut peeeniksestä Rous! :D

Meillä on kiinni 19.6. Tullaan mukaan jos tapaaminen on joku muu viikonloppu. Heinäkuussa pääsen viikollakin. Kai.

Brou, ei ole iskostunut. Osin tarkoituksellakin yritän olla ajattelematta asiaa. Nyt kun pystyn vielä ajattelemaankin muuta ja tekemään muutakin kuin asumaan vessassa. Kiipeilen varmaan seinille jos pahoinvointi ei ala muutaman viikon päästä.

Mutta pitää mennä. Haleja murut. Varsinkin Miukkuli.

Yhteistyössä