Ajatuksista asiaan 4/2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja näin oli oleva. Hih. Onnea Rosalle pojasta. Onpas tyhmää onnitella pojasta erityisesti kun tietysti tytöstäkin onnittelisin yhtälailla. Mitä tässä kuuluu sanoa? Onnea hyvistä ultrakuulumisista nyt ainakin.

Ei oo väliä kumpi päivä.. Lisää äänestäjiä?

Saana, toivottavasti tämä raskaus olisi sulla helpompi, eikä sun ja Idon suhde olisikaan välttämättä yhtä kuuma ja kiihkeä kuin aikaisemmin.

Onnittelut Rosikselle pojasta!! Ja hyvistä ultrakuulumisista muutenkin.

Me lähdetään perjantaina viikonloppulomalle kylpylään, ihanaa. Saako muuten tommosia pikkusia ottaa altaaseen mukaan? Siis onko siitä iholle haittaa?

Mulla palaa niin hihat täällä ja haluan äkkiä pois!! Siis Espanjasta. Mä oon niin kypsä miten ulkomaalaisia kohdellaan. Mulla oli taas Hugon kanssa lekuri käynti ja sain niin huonoa palvelua, että. Ens viikolla meen kyllä terkkariin ja vaadin toisen lastenlääkärin. Prkl.

Kauhia kun ihan oma vauvakuume kasvaa raskausjuttuja lukiessa..

Pimmu & Huugolainen 9kk

Rosalle onnittelut peniksestä =) ja hugolle seisomisesta!

kävin eilen kampaajalla pitkästä aikaa ja oli tosi hyvä. en tajunnut eilen kysyä nimeä niin soitin äsken että tietää jatkossa...no taas tätä tuuriani, se kampaaja oli ollut eilen siellä vikaa päivää töissä eikä tietoa minne siirtyi, joten ensi kerralla pitää sitten taas etsiä uusi kampaaja :(

Bro, ei Nöpön rytmi sekaisin mene mutta ei vaan pysy hereillä. kyllä juuri sen tunnin extraa saattaa pysyä mutta riippuu ihan päikkäreistä. kyllä nyt on välillä joutunutkin elämään eri rytmissä mutta itse pääsee helpommalla jos ei väkisin pidä hereillä.

mutta kertokaa päivä niin katsellaan josko mekin innostuttaisiin mukaan =)

Huugikselle onnittelut uudesta taidosta! Kohta pääset juoksemaan herran perässä ;). Mä en ole uinnin expertti, mutta eiköhän vauvan saa ottaa mukaan uimaan. Onhan niitä vauva-uintejakin. Pesee vain hyvin uinnin jälkeen. Mukavaa kylpyläreissua teille!! Mekin mennään nyt miehen kanssa kaksin pienelle vkl lomalle. Sunnuntaina tullaan. Kumpa ei sataisi...
Kuulostaa tosi kurjalta, ettei ulkomaalaisia arvosteta maassanne! Täytyisi pyytää Minni kommentoimaan, miten hänen asumassaan maassa on. Mä huomasin jo Ruotsissa vastaavaa...

Mites Saanan olot?

Mitäs Vinkulle kuuluu? Olisi mukava lukea kunnon kuulumisia. Heidänkin blogissaan käyn välillä, mutta eihän siellä niitä oikeita kuulumisia ole. Onko kukaan kuullut Neilikasta?

Nopeasti vain kylpyläasiaan. Eli PIMMU lue tämä! Niinhän sitä luulisi, että allasosastolle lapset olis tietenkin tervetulleita vanhempiensa seurassa, kuten Suomessa. Mutta ehdottomasti kysy sieltä etukäteen, niin ei mene loma mönkään.

Me oltiin tammikuussa etelässä. Hotellin, joka mainosti itseään lapsiystävällisenä perhehotellina, esitteessä luki selvästi, että hotellin vieraat saa vapaasti käyttää hotellin kuntosalia ja tämän allasosastoa, jossa sauna, poreamme ja lämmin allas (sitten hotellissa tietty ulkoaltaat, erikseen iso allas ja lasten allas ja merivesiallas). No, kun oltais menty ulkoaltailta saunaan ja porealtaalle, niin tultiin ajamaan pois, koska alle 16-v eivät saa käydä saunassa eikä porealtaassa. On kuulemma hengenvaarallista lapsille. Ei auttanut vaikka selitimme että meillä kotonakin sauna ja lapsi pulikoinut koko pienen ikänsä. Selittivät että heillä kirjallinen kielto ja sauna sekä poreallas ovat vaarallisia lapsille, myös lämpimässä sisäaltaassa K16. Jep. Rules are rules. Olisin ymmärtänyt, jos sääntö olisi vaikka siksi, etteivät halua lapsia juoksemaan kuntosalille, mutta että kielto perustui noin typerään asiaan. Olisin reklamoinut tuosta, koska suomenkielisissä esitteissä puhuttiin vain lapsiystävällisestä kohteesta ja mainittiin kaikki altaat ja saunat, eikä mitään mainintaa tästä ikärajasta. Mutta sitten testasin että plussa tuli tuolta matkalta, enkä vaan voinut valittaa matkasta...

Nyt ensi viikolla menemme taas matkalle, jos tuhkat pysyy pesässään. Viime matkasta viisastuneena lähetimme sähköpostia hotelliin ennen varausta, suurin piirtein näin: Matkustamme alle 2v lapsen kanssa, onko lapsi tervetullut hotellin allasosastolle mukaan lukien sauna ja poreallas? Ihanan ystävällinen vastaus saatiin "Tietenkin lapset ovat tervetulleita niin saunaan kuin altaisiinkin, mutta valitettavasti heidän täytyy olla vanhempiensa valvottavina allasosastolla". Ja me kun oltais vaan viety Puppe uikkarit repussa ja jätetty yksin uimaan ja saunomaan... Mutta parempi siis kysyä etukäteen; ei noista säännöistä ikinä tiedä.

Pikaisesti.

Huh mikä kokemus Rousalla. Vai hengenvaarallista alle 16v... Mä laittaisin haisevan reklamaation jälkikäteenkin... On nimittiäin sen verran törkeää, jos kerran mainostetaan lapsiystävällisenä ja sitten lapset eivät pääse mihinkään.

Mun pitää varmaan joku päivä kelata vanhoja viestejä. Ei mitään oloja. Väsymys on tasan samanlaista mitä on ollut jo kauan. Ja vituttaa just niin kuin ennen menkkoja. Mies on jo varma etten ole raskaana. Hmph.

Töitä.

Hmm, aikamoisia kokemuksia matkailusta. Joskus itsekin reissussa olen törmännyt siihen, että saunan ovessa on kyltti, jossa on "saunomisohjeet" eli ei lapsia ja max. 5 min kerralla (ettei ihan kroppa ylikuumene) ja tämän jälkeen pidettävä vähintään 10 min. tauko ennen seuraavaa istuntoa. Niin, ja vielä lopuksi: VEDEN HEITTÄMINEN KIUKAALLE ON HENGENVAARALLISTA! (Sähköiskun vaara)

Meinasin muuten kirjoittaa koko ajan Saunan isolla kirjaimella, lähes pyhä asia kun on..

P.S Mihin päin matkaatte Rosa? (käydään ehkä loppukesästä mekin jossain)

P.P.S Saana, älä vielä huolestu. ;)

Moi Murenat ja pahoittelut hiljaiselosta. Nooh, kohta on loma. Vinkullakin on jo kunnon uhmaa, ei tiedä välillä itkeä vai nauraa sen kanssa. Kesä huomionkeskipisteenä tekee varmasti pojalle hyvää, päiväkodissa joutuu olemaan niin kovin iso ja reipas.

19.6. voisi käydäkin, heinäkuu on aikalailla mahdoton.

Saanalle iiisot onnittelut, ihanaa!

Ja Puppe saa pikku-veljen! Onnea!

Mukava kuulla Baltsusta! Sitten kun ehdit, olisi ihana kuulla miltä oma uusi koti tuntuu, ja miten teillä koko perheellä menee. Vinkulle Pusu!

Eipä taideta olla menossa mihinkään lomalle. Mulle sattui inhottava juttu. Aamulla menin Puppen kanssa puistoon, oltiin ainoita koska satoi. Keinumisen jälkeen Pupson juoksi liukumäkeen, liukui kerran pari ja muistan kuinka kiipesi taas portaita ylös, seisoin siinä vierellä. Sitten seuraava mitä tajusin oli, että suuni ja silmät on täynnä märkää hiekkaa ja Puppe (jota en tunnistanut) läiski mua keltaisella lapiolla päähän. Yritin puhua, mutta en saanut sanoja ulos ja ihmettelin missä ihmeessä olin ja kuka tuo lapsi oli. Tajusin, että pitää soittaa johonkin ja taskussa oli puhelin, soitin ekaan soitettuun numeroon joka oli eläinlääkäri, ne luuli että olin ihan kännissä ja iski luurin korvaan. Sitten tajusin kuka ja missä olin ja soitin miehelle. Aloin vaan itkeä ja yritin samalla lohdutella Puppea, joka ei onneksi tajunnut mitään hätää olevankaan. Eli pyörryin varmasti vain minuutiksi pariksi, mutta se tuntui tunneilta. Eniten pelotti se, että Puppe olisi voinut juosta autotielle tai mihin vain. Onneksi fiksu tyttö oli hakenut lapion hiekkikselta ja teki äidistä hyvää kakkua. Mies pakotti lääkäriin josta sain lähetteen sairaalan ensiapuun, sydänkäyrään- ja filmiin ja muihin kokeisiin. Vauva potkii railakkaasti eli hän voi hyvin, onneksi. Olivat sitä mieltä että mun on parempi lepäillä siellä yö. Aluksi suostuin, mutta sitten kuulin että viikonloppuisin sieltä ei kotiuteta ketään enkä todellakaan makaa niissä sairaalavaatteissa siellä laitoksessa kolmea yötä. Pääsin kotiin kunhan en ole yksin, enkä hoida lasta yksin. Joten saapi nähdä lähdetäänkö matkalle maanantaina. Mies ei näillä näkymin suostu, ja mulla on aika hutera olo vielä. Aivan järkyttävä päänsärky. Hemppa on tosi hyvä, verenpaine normaali, kaikki verenkuvat ja tulehdusarvot normaalit, joten ei johdu mistään tavallisesta raskaus-syystä. Aivojen magneettikuvan ne vielä olis ottaneet mutta se ehti mennä kiinni viikonlopuksi. Eipä tässä muuten mitään, mutta kun on ajatellut että pystyy pitämään lapsestaan huolen ja mahdollinen uhka tulee ulkoa päin, on pelottava ajatus että se tuleekin itsestä. Vaikka se onkin ihan pelkkä pyörtyminen, niin pelottava ajatus jos oltais oltu uimassa tai alamäessä rattaissa jne. Mut loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt pesemään hiekat pois korvasta ja sitten tilataan pitsat.

Moikka Rosa!

Oletko siis menossa vielä pään tietokone- tai magneettikuvaan? Onko teillä suvussa aivoverenkiertohäiriöitä? Tuollaisia oireita saattaa tosiaan tulla esim. tia-kohtauksessa, joka johtuu aivojen hetkellisestä hapen puutteesta. Toivottavasti kaikki on siellä hyvin, mutta melkoinen koettelemus taas teillä..Aika rohkeaa päästää siut kyllä suoraan kotiin. Kyllähän sitä ihminen voi tietysti pyörtyäkin, mutta aina siihen joku syy on. *hieman huolissaan*

Voi hyvin ja nauti pizzasta, mulle tulikin sitä fetaa, jalopenoa..

Hui kauhistus Rous! Toivottavasti oli vain yksittäinen, satunnainen tapaus eikä taustalta löytyis mitään vakavaa! Jos yhtään lohduttaa, niin meijän äiti pyörtyili useasti mua odottaessaan. (tosin tais olla matalat hempatkin..) Hienoa, että ottavat sairaalalla asian vakavasti ja haluavat tutkia kunnolla. Ois meinaan voinut käännyttää sut ovelta ja sanoo, et raskaana ollessa niin vaan voi käydä. Tosi pelottavaa kyllä tuollainen. Varsinkin kun on yksin lapsen kanssa ulkona ja mitä vaan ois voinut sattua... Onneksi teillä oli suojelusenkelit matkassa ja onni onnettomuudessa!
BTW, Olethan muistanut syödä ja juoda tarpeeksi?

Kiva kuulla Baltsu susta!
Pitäiskö sitä sit lyödä se 19.6. lukkoon, jos kerran saatais Baltsukin mukaan? Käyhän se kaikille mukaan haluaville? Niin ja miesten kans vai ilman?

Hyvät yöt kaikille!

Upi, kiitos paljon tiedoista. Googlasin heti, enkä tuollaisesta tiennytkään. Pitäis juu mennä pään magneettikuviin. Jäi nyt epäselväksi koska. Se eka mukava neurologi sanoi, että jään seurantaan ja niihin läpysköihin (sydänkäyrä vai mikä?) joita kyljissä ja rinnalla, yön yli. Mutta sitten hoitaja sanoi että seuraava kotiutus on vasta maanantaina, joten piristyin kummasti kun seuraava lääkäri tuli (kuulin kun puhuivat että paikat täynnä ja 2 potilasta tulossa käytävälle makaamaan) ja sanoin että voin mennä kotiin makaamaan aiukuisen valvontaan, ja tulen heti takaisin jos jotain oiretta tulee. Eli mulla lukee siellä koneella, että voin mennä suoraan osastolle jos tulee jotain. Ärsyttää vaan kun aina jotenkin pilaan kaiken. Ensi viikko on miehen ainoa kesälomaviikko, kun säästää loput isyysloman yhteyteen että auttaa kotona ettei vaimo sekoa väsymykseen. Olis se äijäparka pienen loman ansainnut. Vaikka me lähdettäis lomalle, niin onko se kiva stressata tuleeko jotain oiretta. Kun ei ole mikään Bamse-loma vaan omatoimimatka, niin lääkärit sun muut ei välttis löydy helpolla. Ja kyllä. Meillä on äidin puolen suvussa nimen omaan aivojen verenkiertohäiriöitä. Suuri osa niihin juuri kuollut, vaikkakin suht vanhana. Enpä tajunnut mahdollista yhteyttä aiemmin tänään. Pateettista, mutta taas muistaa olla kiitollinen siitä mitä on.

Öitä murut.

Amilda, vilkutus! Kirjotettiin samaan aikaan. Juu, toivotaan että on vaan joku normipyörtyily, mutta olin syönyt, juonut, nukkunut, ja rautaa veressä tarpeeksi ja verenpainekin normaali, siksi huolestuivat. Mutta kyllä tää tästä! Se tosiaan eniten kirpasee kun mietin missä kaikkea ois voinut Puppelle tapahtua, kun pyörtyminen tuli ihan sekunnissa ilman mitään oiretta.

Rosa ollut viime aikoina niskajäykkyyttä? Ystäväni pyörtyili usein, myös raskausaikana, kun niskat oli niin jumissa, että tuli hetkellisiä verenkiertohäiriöitä. Tämä tuli vain mieleen.

Onneksi teille kummallekaan ei käynyt mitään pahempaa! Toivottavasti loppuraskautesi sujuu hyvin ja ikävittä välikohtauksittta ja episodille löytyy selitys mahdollisimman pian.

t. taustalta lukija

Kauheeta Rosa! Onneks ei mitään kamalaa sattunut sulle Ja Pupsonkin reippaana sua lapioi naamaan!

Me just toissa päivänä juteltiin meidän naapurin kanssa jolla on taipumus pyöryä ihna yht äkkiä. Viimesellä kerralla se pyörtyi ajaessaa crossi mopoa, voitte kuvitella kuin siinä kävi, ranteet ja pari kylkiluuta murtu. Hänestä ei kuitenkaan koskaan ole löydetty mitään "vikaa", mutta yks kaveri sille sanoi, että se voi johtua jostain niskanikamasta ja aivojen hapenpuutteesta.

Kauheeta Rosa! Onneks ei mitään kamalaa sattunut sulle Ja Pupsonkin reippaana sua lapioi naamaan!

Me just toissa päivänä juteltiin meidän naapurin kanssa jolla on taipumus pyöryä ihna yht äkkiä. Viimesellä kerralla se pyörtyi ajaessaa crossi mopoa, voitte kuvitella kuin siinä kävi, ranteet ja pari kylkiluuta murtu. Hänestä ei kuitenkaan koskaan ole löydetty mitään "vikaa", mutta yks kaveri sille sanoi, että se voi johtua jostain niskanikamasta ja aivojen hapenpuutteesta.

Pyörtyminen johtuu aina aivojen hapenpuutteesta. Sitten se hapenpuute johtuu erilaisista syistä joita voidaan tutkia.

Viimeksi muokattu:
Hui helvetti kuinka kauhea juttu Rosa!! Heti magneetti- ja varjoainekuviin!!!!! Mulla oli tuollainen kohtaus olisiko neljä-viisi vuotta sitten ja epäilivät aivoveritulppaa.En pyörtynyt, mutta en pystynyt puhumaan tai puhuin sekavia, lisäksi käsi ja puolet kasvoista puutui. Missään nimessä ette lähde nyt matkalle. Siirrätte sitä siihen asti, kunnes saatte tulokset. Ei noiden juttujen kanssa leikitä!!! Eivät olisi saaneet päästää sua sairaalasta pois -kuka ottaa vastuun, jos sulle sattuu jotain!! Matkalle pääsee aina, mutta Pupella ja pikku poitsulla on vain yksi äiti!! Heti huomenna kuvauksiin!!!! Matkalle viikon-kahden päästä. Tulokset mag.ja varjoainekuvista saa heti!! Jos et tottele, soitan miehellesi, oikeasti Rous.

Kiitokset huolenpidosta. Mies vähän suuttui kun tulin pois sairaalasta, mutta mun luvalla tänään soitti sinne neurologille. Muuten mulle olis heti tehty pään magneettikuvaus, mutta kun olen raskaana niin ne tekee sen vain jos ihan pakko, siitä voi olla haittaa sikiölle ja tässä tilanteessa mun terveys ei vaatinut sitä kuvausta (sivullisille: Tämä on siis hoitavan neurologini näkemys, ei minun, koska en näistä mitään tajua). Mä ruikutin täällä kuin vauva että lähdetään matkalle, ja päästiin kompromissiin, että mies pyysi ne neurologin paperit ja käännättää ne sen maan kielelle johon mennään. Se on kuitenkin 5 tähden hotsku (kerrankin, halpaan maahan kun mennään) ja sinne saa lääkärin hotellihuoneeseen. Mulla ei kuitenkaan ollut mitään toispuolista vaivaa, joten ei viittaa vakavaan, tosin se sekavuuteni oli pelottavaa. Toisaalta äidilläni (muistatko Antero, kun piti perua sen meidän näkeminen kun piti mennä hakee hoitoon yhtäkkiä mutsin koira) oli vuosi sitten TIA-kohtaus (Kiitos Upi vielä tiedoista, äitini kertoi tuosta vakavuudesta vasta nyt, aiemmin ei halunnut huolestuttaa). Mutta raskaana nyt pyörtyilee syystä tai toisesta, vaikka veriarvot kuulemma olivatkin priimat, eikä mitään niskajäykkyyttä tms.

Eli kyllä me nyt sinne mennään, mutta mä todella lomailen enkä tee mitään raskasta, ja hakeudun heti hoitoon jos tulee olo.

Vatsassa poika liikkuu tosi paljon. Istukka takaseinässä, joten liikkeet tuntuu paljon lujempaa kuin Puppea odottaessa.

Pus. Ootte ihkuja.

Herranjestas Rous, kamalaa :C Äh, palaan myöhemmin, tulin vain pikaisesti lukemaan kuulumisia eikä tuollaiseen osaa äkkiä mitään sanoa. Mutta helkkari vieköön, minulle ei sovikaan se 19.6, pitää olla ihan muissa maisemissa. Plaah. 3.7?? Tai vaikka jo ensi lauantai? Tai 12.6??

Ei ens lauantai, mä haluan messiin! 3.7. passaa myös mulle. Mut lyökää päivä lukkoon piakkoin! Saana mukaan! Ja Antero, ehdottomasti mukaan. Miehet messiin, jos ne haluaa ja ehtii. Mun mies tulee jos ei ole töitä, mutta lauantait yleensä on töissä siis.

Selvennän vielä tuota neurologiasiaa, koska täällä niin moni tajuaa siitä enemmän kuin mä. Eli perjantaina mulle sanottiin, että lähettää mut magneettikuviin, mutta sinne on nyt muutaman tunnin jono. Sitten mut kotiutettiin ruuhkahäslingissä, kun sanoin olevani valmis kotiin. Vasta Upin kirjoituksen luettuani tajusin että voi olla kyse tuosta perinnöllisestä sairaudesta, ja vasta sitten äitinikin kertoi tuosta kohtauksestaan oikealla nimellä. Sitten mies suuttui, että voisinko joskus totella auktoriteetteja, ja että miksi mut kotiutettiin jos kerran piti ottaa ne kuvat. Annoin miehelle luvan soittaa neurologille, ja puhelimessa kerrottiin, että mua oltiin laittamassa magneettiikuviin, mutta tämä silloinen neurologi oli konsultoinut tätä nyt puhelimessa olevaa, ja yhdessä olivat päätyneet siihen, että koska sellaisia varsinaisia aivo-oireita ei ollut (kuten toispuoleisuus jne) niin raskauden takia ei kannata sitä vain "varmuuden vuoksi" tehdä. Eli tällä hetkellä en sitä suoraan tuota kautta edes saisi, vaikka niin perjantaina ymmärsin. Mies kysyi mielipidettä lentämisestä ja matkalle lähdöstä, ja siihen annettiin lupa.

Antero, sä olet kyllä ihana. Tuo miehelle soittaminen on toimiva uhkaus. Nyt onneksi mies on tyytyväinen kun sai puhuttua sen lekurin kanssa, eli tietää missä mennään.

Pus.

voi hurja rosis!!! otat sitten oikeasi matkalla iisisti ja lupaat käydä ilmoittautumassa meille että ei olla ihan huolesta soikeina!

lyökää päivä lukkoon niin katsotaan jos me tllaan mukaan. hurja muuten ajatella että kohta on jo kesäkuu (ja me vaan kirjoitellaan huhtikuun ketjuun tyytyväisinä ;)

meillä ollut vilkas ja rankka viikonloppu kun on ýritetty pihaa laittaa kuntoon. ja mies unohti kertoa että huomenna niillä on joku työpaikan juttu ja on piiitkän päivän poissa. on taas ollut aika ei-huomaavainen viime päivinä..ja joko stressi on siirtänyt ovista tai tää kierto mennään ilman kun ei mitään oireita. ja en tajua onko hormonini menneet ihan sekaisin kun haistan kaiken tosi selvästi ja meinasin oksentaa kun avasin leikkelepaketin, joka on lempileikkelettäni :/ harmi että en voi olla raskaana.

omanapaista taas, sori. Ihana kuulla baltsustakin!mites Anna, vieläkö masu on tallella vai joko syntyi? entä Erica, onhan kaikki sujunu hyvin?

Rosa, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta. Ja hyvä, että sun olo on jo hyvä. Mutta oikeasti, uskallatko sä lähteä reissuun? Tuntuu hurjalta, lentäminen raskaana ja sitten vielä tällainen juttu. Te ehditte vielä tuhat kertaa reissuun. Luultavastihan kyse ei ole mistään vakavasta, mutta selvitä nyt hyvä nainen mistä tuo johtui. Niin nauttisit lomastakin enemmän. Huh, olit varmasti ihan kauhuissasi Pupen puolesta. Itse käänsin tänään selän kymmeneksi sekunniksi pihalla ja Poju juoksi jo tiellä asti ja auto tuli juuri sopivasti kohti. Ei mitään vaaratilannetta, koska täällä ihmiset ajaa hitaasi kun on niin paljon lapsia naapurustossa, mutta siis pointti oli että nuo pienet ehtii vaikka minne tosi lyhyessä ajassa. Onneksi Puppe on fiksu tyttö.

Tosiaan Sade, tää on huhtikuun ketju :) Enpä olisi huomannut.

Baltsu, olen miettinyt samaa tuosta päiväkotiasiasta. On se vain hurjaa kuinka ison pojan rooliin sitä äkkiä joutuukaan päiväkodissa. Monet ahdistukset olen töissä viettänyt kun olen miettinyt kuinka Poju pärjää. Aina "päivä on mennyt hyvin". Illat menevät äitin sylissä. Seuraavan kohdalla olen kotona piiiiiiiitkään.

Nyt nukkumaan..

Kyllä tuntuu sairaalan toiminta erikoiselta. Aina on kuitenkin kyseessä verenkiertohäiriö ja mielestäni tuo on jo sellainen "pakko kuvata" tilanne. Kyse oli kuitenkin vain pään kuvauksesta, ystäviltäni on kuvattu lantiota raskaana ollessa... mun mies on aina pyytämässä nimeä lappuun siitä kuka ottaa vastuun, jos jotain sattuukin, jos ei olla tutkittu oikein tai vähätelty. Harva lääkäri on suostunut kirjoittamaan, vaan on heti tutkinut kunnolla. Olisit nyt jäänyt kuvauksiin, niin voisit lähteä matkalle paremmalla mielellä. Mä en oikeasti lähtisi, vaikka kyse olisikin vain väliaikaisesta häiriöstä. Ymmärtääkseni noi tulee kohtausmaisesti ja se on tavallaan päällä vaikka ei olisikaan päällä, siis aivot jotenkin aktivoituneet. Mulla tuli sen puutumisepisodin jälkeen pitkään näköhäiriöitä, tai siis useampana päivänä. Mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin (uskon niin)!! Mutta ethän luota tuohon viiden tähden juttuun...meidän juuri rakennetussa 4+ hotellissa ei ambulanssi päässyt allasalueelle ja viisi vuotias poika kuoli... ei ole tarkoitus pelotella, mutta olkaa nyt ihmeessä varovaisia ja älä mene Pupen kanssa kaksin uimaan. Hyvää matkaa, kaikki menee varmasti hyvin, mutta parempi pelotella, että oikeasti varotte :/. Yhdyn lisäksi joka kommentissa Bror-Ericiin.

Sadelle tsemppiä tähän päivään!

Yhteistyössä