Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Ymmärrän, jos joku kokee sellaset heitot ahdistaviksi tai jopa ylimielisiksi, mutta mun mielestä se on vaan vähemmän korrekti tapa sanoa, että "Olet viehättävä."
Joo niimpä, mutta se tuntuu tungettavalta ja epäystävälliseltä ainakin minusta, koska en halua olla mikään pelkkä panopuu. Sen takii on kivempi jos viittii naisen kuvaa kommentoidessa nähdä sen vaivan et miettii vähän mitä meinaa sanoo.
 
Kiitti, minäkin ajattelin sun olevan vaalea ja olen nyt ihan sekaisin kun mieleeni oli porautunut niin syvälle tietty mielikuva. Ajattelin sut about tällaiseksi:



Banaani ei kyllä kuulu mielikuvaan, eikä bikinitkään(ellei ole joku toppi), mutta muuten. :D
Jos ois vaihtoehto lähenkö baariin feikkiprinsessana tekorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet vai ilman meikkiä niin jälkimmäinen vaikka unissaan ;o Ja on ollut rillitkin päässä yöelämässä, et en oo niin pinnallinen mitä monet ajatteli ehkä ennen kun pistin tuon HYVIN casual kuvan :D
 
Pessimisti
Jos se oli oikee tukka ja mä kysyn että oliko se hatussa kiin oleva tekotukka.
Onks sillä väliä? Onks sillä väliä, mitä kuvia tai juttuja tänne laittaa? Ettehän te tiedä musta sen enempää kuin mitä mä kerron, enkä mä teistä. Ja kaikki mitä kerrotaan voi olla ihan puuta heinää.

Mä oon tossa kuvassa tekotukka ja hattu päässä. Tukka on kiinni hatussa. Tai sitten olin siinä lankutuspätkässä. Tai molemmissa. Tai sitten en kummassakaan. Mun pointti oli se, että eihän netissä kukaan tiedä onko joku se, kuka väittää olevansa, jos ei nyt sitten satu ihan oikeasti tuntemaan.

Anteeksi, jos tämä aiheutti närkästystä. Lupaan aloittaa kasvun aikuiseksi välittömästi.
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Pin
Jos ois vaihtoehto lähenkö baariin feikkiprinsessana tekorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet vai ilman meikkiä niin jälkimmäinen vaikka unissaan ;o Ja on ollut rillitkin päässä yöelämässä, et en oo niin pinnallinen mitä monet ajatteli ehkä ennen kun pistin tuon HYVIN casual kuvan :D
Eihän toi ole mikään feikkiprinsessa toi kuva? Ihan tavallinen vaalea nuori nainen?
 
Peyote
Onks sillä väliä? Onks sillä väliä, mitä kuvia tai juttuja tänne laittaa? Ettehän te tiedä musta sen enempää kuin mitä mä kerron, enkä mä teistä. Ja kaikki mitä kerrotaan voi olla ihan puuta heinää.

Mä oon tossa kuvassa tekotukka ja hattu päässä. Tukka on kiinni hatussa. Tai sitten olin siinä lankutuspätkässä. Tai molemmissa. Tai sitten en kummassakaan. Mun pointti oli se, että eihän netissä kukaan tiedä onko joku se, kuka väittää olevansa, jos ei nyt sitten satu ihan oikeasti tuntemaan.

Anteeksi, jos tämä aiheutti närkästystä. Lupaan aloittaa kasvun aikuiseksi välittömästi.
Ei sillä oo väliä, olin utelias. :D ei mua ainakaan närkästytä lainkaan.
 
Peyote
Paitsi, että nythän voisin olla närkästynyt että otin extramäärän lääkkeitä koska luulin tulevani hulluksi kerta lankutus, hattu, tukka, epäkkäät ja muu kaikki. Niin.
 
beedee hei
ok, tässäpä perjantain kunniaksi muokkaamaton kuva meikäläisestä

Nyt on pakko kysyä että onko sulla ikinä ollut vaaleita hiuksia? Tiedän että tyhmää sanoa toisille mies1 tapaan "jos sitä jos tätä", mutta pakko nyt sanoa että näen silmissöni kuinka hyvin sulle voisi sopia vaaleat hiukset. Sun silmissä on nimityäin jotain sellaista Eloveenatyttömäisyyttä!
 

Yhteistyössä