vierailija
Tulee kutsu muistitestiin vuosittain. Ja donepetsiilit. Ritariässät ovat nyt siinä iässä, et on pakko päästä keulimaan kun näkee et päät kääntyyHuoli-ilmoitus?
Tulee kutsu muistitestiin vuosittain. Ja donepetsiilit. Ritariässät ovat nyt siinä iässä, et on pakko päästä keulimaan kun näkee et päät kääntyyHuoli-ilmoitus?
No ei se siltä näytä kun vastaat ikäänkuin johonkin toiseen ketjuun. Kts:Mulla kyllä pää toimii, oli yö tai päivä
"Koneelliseen annosjakeluun soveltuvat useimmat tabletti- tai kapselimuotoiset lääkkeet. Annosjakelussa noudatetaan lääkevaihtoa, eikä sitä voi kieltää."-apteekki-
Aloita tuosta
Ei se taida kuule tulla kuin 5 v välein kun on 70 kasassaTulee kutsu muistitestiin vuosittain. Ja donepetsiilit. Ritariässät ovat nyt siinä iässä, et on pakko päästä keulimaan kun näkee et päät kääntyy
Nyt teet paperille ne asiat aikajärjestyksessä ja perustelut joka asiaan. Ei mitään luulemisiaJuuri niin. Mutta minun on tehtävä se ihan ulkopuolisena. Olen erittäin huolissani.
ap
Voishan sinne mennä mut en osta silti sähköautoaKaikkien - paitsi minun pitäisi mennä uudestaan autokouluun.
Kitikö vai kit oli se puhuva auto?Tulee kutsu muistitestiin vuosittain. Ja donepetsiilit. Ritariässät ovat nyt siinä iässä, et on pakko päästä keulimaan kun näkee et päät kääntyy