Koff
Täydet kympit ymmärryksestäsi!Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.
Täydet kympit ymmärryksestäsi!Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.
Purisin.Panisin.
Grrrrr... oot raju!Purisin.
Jaaha, kiinni jäin. Taitaa olla uuden nikin aika ennen kuin FBI löytää mut. Mikä ois hyvä?Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
optimisti?Jaaha, kiinni jäin. Taitaa olla uuden nikin aika ennen kuin FBI löytää mut. Mikä ois hyvä?
Vai oliko sittenkin... Älä suutu jos ei, mutta, oliko se tukka kiinni siinä hatussa?Jaaha, kiinni jäin. Taitaa olla uuden nikin aika ennen kuin FBI löytää mut. Mikä ois hyvä?
Miksi suuttuisin? :OVai oliko sittenkin... Älä suutu jos ei, mutta, oliko se tukka kiinni siinä hatussa?
Vanhat tavat istuvat tiukassa;Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.
Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Ymmärrän, jos joku kokee sellaset heitot ahdistaviksi tai jopa ylimielisiksi, mutta mun mielestä se on vaan vähemmän korrekti tapa sanoa, että "Olet viehättävä."Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.
Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Pakko nostaa sinut uudelle levelille; todellakin panisin!
Eipä ole enää keskiviikko, mutta laitan silti yhden vielä!
Upea kuva!:O
Kaunis!
Pidän siitä itse myös, kerrankin en ole niin tyttömäinen vaan vivahdus naisellisuuttakin olisi ainakin omasta mielestä!Upea kuva!:O
Ihan kokonaisuudessaan.
Kaunis!
Tohon kuvaan sopis myös teksti "Nothing ruins a friday like realizing it's only wednesday."
Niin tai taitaa olla aika olla mies ja kertoa että mitä tää sun pelleily oikein on ollut?Jaaha, kiinni jäin. Taitaa olla uuden nikin aika ennen kuin FBI löytää mut. Mikä ois hyvä?
Siinä on mun mielestä eroa, arvioiko ystävälle/miehelle jostain sivullisesta/julkkiksesta/muusta kohteesta pantavuutta leikin varjolla vai sanooko sille kohteelle päin naamaa että "olet siedettävän näköinen, sua voisin panna".Vanhat tavat istuvat tiukassa;
meillä on tapana istua miehen kanssa kesällä vaikka jäätelöä syöden Espan penkillä ja alkaa tuota "panisin vai en" leikkiä.=)
Voihan se joillakin särähtää korvaan. Mulle ei särähdä.
Moukkia indeed, ja eiks olla kohtuullisen vulgaarejakin.
(ed. lause ei tarkoita että tarvitsisi lisätä mitä muuta me joidenkin mielestä mahdollisesti olemme)
En ole eläissäni kantanut vastuuta mistään enkä aio aloittaa nyt.Niin tai taitaa olla aika olla mies ja kertoa että mitä tää sun pelleily oikein on ollut?
Nolo. Kasva aikuiseks.En ole eläissäni kantanut vastuuta mistään enkä aio aloittaa nyt.
Jos se oli oikee tukka ja mä kysyn että oliko se hatussa kiin oleva tekotukka.Miksi suuttuisin? :O
Ei viitteis kolmatta kertaa laittaaLisää kuvia vaan!
Kävin varmaan kolmatta kertaa katsomassa kaikki. :xmas: