"mies1"
Siis toi mamma91 oli menny multa ohi. Aivan mahtavaa! EHKÄ ketjun uus ykkönen. Freesiys on nyt kunnossa ja upeet hiukset ja tyyli.
Kuvan aukaisu suuremmaksi pudotti luokitukseen: Panisin!Todellakin panisin!
Varsinkin kun pantaessa rumaan naamaan saa pussin päähän, mutta millä korvaat ruman kropan??minustakin palstan leidien naamakuvat ovat laitaa lukien sieviä mutta ei kai se pantavuus pelkän pärstän perusteella selviä
pitäshän sitä vähän katahtaa runkoaki
Kuuleppas, mitä enempi promilleja veressä niin rumakin näyttää kauniiltaminustakin palstan leidien naamakuvat ovat laitaa lukien sieviä mutta ei kai se pantavuus pelkän pärstän perusteella selviä
pitäshän sitä vähän katahtaa runkoaki
totta tuokin mutta ei kännissä kannata alkaa panohommiinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29877524:Kuuleppas, mitä enempi promilleja veressä niin rumakin näyttää kauniilta
Siis perinteisesti juodaan naiset kauniiksi!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29877524:Kuuleppas, mitä enempi promilleja veressä niin rumakin näyttää kauniilta
No niimpä niin.Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
Eikös Peyotekin tuolla jo aiemmin ihmetelly samoja asioista..?Nyt kyllä on Pessimistillä selitettävää. Lankutushaasteen lankutusvideosi? Kaikki muut aikaisemmin laittamasi kuvat? Ja se ketju siitä parturille menemisestä ja hiustyyliehdotuksista, tuossako nyt on se lopputulos vaikka puheiden perusteella hiustyyli olisi ollut ihan pikkasen erilainen? Joopa joo Pessimisti, valheella on lyhyet jäljet.
Majuri on oikeassa:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29877524:Kuuleppas, mitä enempi promilleja veressä niin rumakin näyttää kauniilta
Noloja vaan noi mies1:sen neuvot kajaalin vähentämisestä yms. Tosta vasn huomaa et se puhuu ihan paskaa sillonkin kun väittää olevansa asiantuntija.Samaa mieltä olen, mutta toisaalta ihan hyvä, että kritiikin alle "jouduin" minä, joka olen vallan sinut itseni kanssa. Jollekin herkemmälle ja epävarmemmalle tilanne saattaisi olla ikävämpi.
Vaan kuten sanottu, olen melkoisen sinut itseni kanssa ja tietoinen siitä, että kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Olen kuitenkin ihan tietoinen siitäkin, että eipä mun tarvitse peiliä pelästyä ja vientiä kyllä piisaisi jos siihen olisi tarvetta. Ilman "mies1":stäkin ja myös ihan livenä .
Erittäin hyvä pointti.Varsinkin kun pantaessa rumaan naamaan saa pussin päähän, mutta millä korvaat ruman kropan??
Niinpä! Arvostelu, neuvomine, pisteyttäminen ja esineellistäminen ei näiden ketjujen idea todellakaan oo!Et tosiaan ole ainoa. Mä lisäisin moukkamaisuuden alueelle myös sen, että ollaan kehuvinaan ihmisiä sillä kriteerillä, voisiko näitä panna.
Joskus olen kuvani tällaisiin ketjuihin laittanut juuri kuvailemallasi asenteella; on kiva voida yhdistää kirjoitetut asiat ja vaihdetut kuulumiset kasvoihin. Nykyään ei tosiaan kiinnosta, kun tällaiset jänkkääjät ja paneskelijat täyttävät ketjut ylimielisyydellään ja/tai esineellistämisellään.
Ja ketkä arvostelee, neuvoo, pisteyttää ja esineellistää? No ne jotka ei omaa kuvaansa laitaNiinpä! Arvostelu, neuvomine, pisteyttäminen ja esineellistäminen ei näiden ketjujen idea todellakaan oo!
Yleensä ihmiset eivät sano negatiivista toisen ulkonäöstä jos on mahdollisuus että sitten saa kuulla itsestään samlla mitalla.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29877677:Ja ketkä arvostelee, neuvoo, pisteyttää ja esineellistää? No ne jotka ei omaa kuvaansa laita
Ei ole missään ketjussa kukaan kuvansa laittanut haukkunut muita...